Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Katisyys! Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Kumpikatinen olet?
Oikea.
82%
 82%  [ 28 ]
Vasen.
5%
 5%  [ 2 ]
Molempi!! >.<
11%
 11%  [ 4 ]
Total Votes : 34

Zeggo

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 2:29 pm

dodiih, muistinhan asian mista olin ajatellut eilisiltana koneen sammutettuani teha topicin blaugh sweatdrop

noh, poll on paaosassa, mutta jotain saa kommentoida. onko paljon vasen- tai molempikatisia luokalla? kotona? tai jotain vain saa sanoa, jos mitaan keksii.

Itse ollen molempikatinen, kyna menee vasempaan kateen, taululiitu kumpaan vaan ja sakset vain oikeaan. arsyttaa sen verran etta koulussa valttelen joutumasta kirjoittamaan taululle sweatdrop
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 3:54 pm

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 11:11 pm

Oikea kasi se minullakin on se kirjoituskasi.Ja tarjottimenkanto kasi,mista opettajat eivat ole jarin riemuissaan... stare
PostPosted: Fri Jun 24, 2005 12:32 am

Eathlinn
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Fri Jun 24, 2005 12:36 am

Olen taysin oikeakatinen muuten, mutta laulaessa pidan mikkia vasemmassa kadessa, mika yleensa tuottaa kauheita ongelmia oikeakatisille laulajille. *shrugs*
PostPosted: Fri Jun 24, 2005 1:22 am

Oikea, mutta yritan "treenata" myos vasemmalla kadella tyoskentelya.

Liffy Glitter

Tsuzue

PostPosted: Fri Jun 24, 2005 2:06 am

oon kyl muuten oikee katinen, mut jos syon ruokaa veitsella ja haarukalla en osaa pitaa veista oikeassa kadessa... xp
PostPosted: Fri Jun 24, 2005 2:31 am

Oikealla kadella olen tehnyt koko ikani melkein kaiken, tosin jotkin asiat sujuvat myos vasemmalla kadella, kuten esim. kaukosaatimen kaytto, kannykan kaytto, jonkin asteinen syominen, ja vaikka mita.. Ainoat asiat mitka ei onnistu vasemmalla kadella on melkeinstansa kirjoittaminen ja vessassa takapuolen pyyhkiminen. Toisaalta siis olen molempikatinen, mutta miut on kasvatettu oikeakatisena >___<

Isani on vasenkatinen, mutta muu perheeni on oikeakatinen. Ja isi vielakin muistelee kauhulla kouluaikojaan kun ei opettaja antanut kirjoittaa vasemmalla kadella vaan pakotti kirjoittamaan oikealla ja sitten isin kasiala tietenkin oli huonompi, niin tulihan siitakin sitten valittamista opettajalta. Ja kyllapa isi sai muutaman kerran karttakepista sormilleen jos opettaja huomasi isan kirjoittavan vasemmalla kadella. Ilkeita olivat kylla opettajat siihen aikaan! evil

meppu
Crew

Zeggo

PostPosted: Fri Jun 24, 2005 3:57 am

meppu
Oikealla kadella olen tehnyt koko ikani melkein kaiken, tosin jotkin asiat sujuvat myos vasemmalla kadella, kuten esim. kaukosaatimen kaytto, kannykan kaytto, jonkin asteinen syominen, ja vaikka mita.. Ainoat asiat mitka ei onnistu vasemmalla kadella on melkeinstansa kirjoittaminen ja vessassa takapuolen pyyhkiminen. Toisaalta siis olen molempikatinen, mutta miut on kasvatettu oikeakatisena >___<

hmm. itsellakin kummissiin on syonnissa orvellysta, kun ensin on haarukka oikeassa kadessa ja veitsi menee yleensa oikeaan, niin siina vaihan kesken kaiken... mutta toisin painkin osaan. tai jotenkin. xp
iska yritti yhesti selvittaa miunkin katisyytta just kummalla kaella pyyhkii takamuksen xd mina kun vastasin vasemmalla, iska julisti minut vasenkatiseksi. kuitenkin oikeakatinen siskokin kayttaa vasenta katta. ei sekaan toiminut xp
ma osaan melkein kirjottaa oikealla. se vaan on tuskaista, tuskaisen epaselvaa ja tuskastuttavan hidasta... vois treenata joskus sweatdrop
mutta meidan perheessa on vain oikeakatisia, paitsi mina ja pikkuveli. itteni olenkin jo selostanut, mutta pikkuveli on viela hieman enemman vasenkatisen puolella sweatdrop kehitysvammanenhan se rolleyes

meppu
Isani on vasenkatinen, mutta muu perheeni on oikeakatinen. Ja isi vielakin muistelee kauhulla kouluaikojaan kun ei opettaja antanut kirjoittaa vasemmalla kadella vaan pakotti kirjoittamaan oikealla ja sitten isin kasiala tietenkin oli huonompi, niin tulihan siitakin sitten valittamista opettajalta. Ja kyllapa isi sai muutaman kerran karttakepista sormilleen jos opettaja huomasi isan kirjoittavan vasemmalla kadella. Ilkeita olivat kylla opettajat siihen aikaan! evil

ala-asteen ex-rehtori oli kouluaikoinaan pakotettu kirjottamaan oikealla kaella myos, ja kasiala oli lytistynyt niin etta nykyaankin kirjottaa oikealla, mutta kaikki oppilaat valittelivat ettei kirjotuksesta saa selvaa. minunkin luokkani valitti sen verran(minua tietenkin lukuunottamatta) etta oli luokanopen englanti. yhden vuoden ehti vanha kunnon Kananen minua opettaa, sitte meni elakkeelle ja muutti Espanjaan. lahetti koululle espanjankielisen Harry Potter kolmosen razz *eiyhtaanofftopic*
PostPosted: Sat Jun 25, 2005 1:04 am

Oikea katinen olen, mutta minullakin pienta sekoilua tuon syomisen suhteen tapahtuu..

Grimmuli

Wheezing Prophet

miraakkeli_88

PostPosted: Sat Jun 25, 2005 4:09 am

Oikeakatinen juu....
haaveilen tosin osaavani joskus kirjottaa sujuvasti myos vasemmalla..
olen kokeillu kans kirjottaa varpailla xd siina vasta mainiota puuhaa!!!!!!
kannattaa kokeilla!!!!hehheh!
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 7:33 am

Mina olen aina halunnut olla molempikatinen. ._. Kun vasemmalla ei onnistu mikaan. ;-; Tyydyn siis oikeaan.

thoughtless`

YamiEiji

PostPosted: Tue Jun 28, 2005 3:19 am

miraakkeli_88
Oikeakatinen juu....
haaveilen tosin osaavani joskus kirjottaa sujuvasti myos vasemmalla..
olen kokeillu kans kirjottaa varpailla xd siina vasta mainiota puuhaa!!!!!!
kannattaa kokeilla!!!!hehheh!
mita...sinakinko olet kirjoittanut varpailla blaugh
PostPosted: Wed Jun 29, 2005 7:42 am

Varpaillakirjoittaminen on tosiaan hauskaa puuhaa, tosin meikatytolla tuppaa kramppaamaan pahasti tuo keskivarvas.

Olin molempikatinen viela kolmanteen luokkaan saakka, mutta en tieda mita sitten tapahtui, aloin kirjoittamaan vain oikealla. Nyttemmin olen jalleen ottanut haltuuni tuon rikkauden. Piirtaa olen osannut aina molemmilla mutta en kirjoita vasemmalla viela yhta hyvin kuin oikealla, oikealla kun on kuuden vuoden etumatka lihaksistossa. domokun

Shiroi Ookami- chan

Zeggo

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 10:09 am

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items