|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 6:43 am
Såg ingen tråd om detta än i alla fall så hoppas ingen dödar mig för att jag gör en dubbel tråd nu eller liknande...
Hum, i alla fall!
Nintendo Monopoly, alltså en special colectors version av ett monompol i nintendotappning, någon som vet fall det kommer till sverige eller fall det bara är en amerika sak? Jag vill verkligen ha det men som det är nu så kostar frakten mer än sjävla spelet om man bestället det där ifrån alternativt köper det via ebay.
Personligen tycker jag att det är så sjukt snyggt att jag måste ha det! Frågan är bara fall man får stå ut med frakten, eller om man ska vänta och hoppas?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 7:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 12:52 pm
Mig två. Vad kostar kalaset, och vad går frakten på ungefär?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 1:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 2:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 3:51 am
Kan man inte köpa typ flera, så att frakten till Sverige blir billigare, och sedan skickar man ut till alla av oss som vill ha ett från den som tar emot dem från USA? Borde bli billigare än åtta USA--Sverige-fraktkostnader...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 6:40 am
Niddler Kan man inte köpa typ flera, så att frakten till Sverige blir billigare, och sedan skickar man ut till alla av oss som vill ha ett från den som tar emot dem från USA? Borde bli billigare än åtta USA--Sverige-fraktkostnader... Fast risken att de kollar paketet i tullen kanske är större om det är stort surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 3:08 pm
...Menar du att man inte får göra så? stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 1:59 am
Niddler ...Menar du att man inte får göra så? stressed Såklart du får beställa varor från USA eller var de nu skickas ifrån, men man ska egentligen betala tull och moms på de sakerna som skickas från ett land utanför EU och inte är gåvor (det finns någon begränsning i värde där..), men det har jag sluppit när jag beställt spel ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 2:13 pm
Jag har beställt det där nu.
Jag älskar att spela Monopol med min bf, så vi kommer ha jättekul. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 12:41 pm
Petsy Jag har beställt det där nu.
Jag älskar att spela Monopol med min bf, så vi kommer ha jättekul. :'D Hoppas du blir nöjd med det! Ge gärna lite respons på det när du får det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 6:14 am