|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 10:30 am
oon uus täällä nii ois iha kiva jos joku vihtis kertoo... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 10:34 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 12:00 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 12:02 pm
SniffPiff norski oon uus täällä nii ois iha kiva jos joku vihtis kertoo... sweatdrop M䠫uulin siell䠫u pelattiin et silleen jotenki j䮮䳴i saa rahaa mut emm䠭uista miten se meni ku en ymm䲴䮹 paljo mistaan mit䠮e sano. Oonko tyhm俠 neutral Kiva jos tuosta oli apuu! biggrin miks sulla ei muute oo housuja? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 2:01 pm
ninja
Kirjoita, aanesta, kalasta, ole Gaiassa, pinkit linkit yms.
Ja lue stickyt seka muut kyselyjutut 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 10:34 pm
*glomps SniffPiff* Nayttaa silta etta mainostus tehosi? ^^;
Mutta sitten itse threadin topiciin palatakseni - Kuinka tehda Gaiassa rahaa:
1. Kirjoita paljon viesteja eri foorumeille. Kannattaa aina kayda lukemassa foorumin huipulla olevat announcement- ja sticky-threadit, jotka kertovat mitka kyseisen foorumin saannot ovat ja minkalaisia viesteja varten foorumi on.
2. Jos kyseisella foorumilla ns. bumppaaminen on sallittua (esimerkiksi kaikki erilaisia kauppoja sisaltavat foorumit), threadien omistajat tykkaavat siita etta kuka tahansa kay joskus bumppaamassa heidan kauppathreadiaan. (bump = bring up my post, ja taman tarkoitus on lahinna vain pitaa jokin tietty keskusteluthread foorumin etusivulla)
3. Vastaile gallupeihin. Galluppeja loytyy kaikista niista keskusteluista, joissa nakyy 'poll' merkinta.
4. Opettele kalastamaan. Kun olet tarpeeksi hyva pyydystamaan Duremissa kaloja, silla alkaa tienaamaan. (Helpoimmat ja vahaarvoisimmat saaliit saa Bass'Ken Lakessa, Port of Gambino on keskivaikea ja kalat alkavat jo olla jonkin arvoisia, Durem Reclamation Factory on se kannattavin ja vaikein paikka) Kaikki saaliit kannattaa ensin yrittaa myyda edes pienella voitolla Market Placessa (eli eikun saastamaan Vending Licensea varten!)
5. Slots? Itse en ainakaan siella saa pahemmin voittoa, mutta kyse onkin lahinna siita kuinka hyvin ne ticketit myy Market Placessa.
6. Osta ja myy. (eli saastamaan myos pankin trading passia varten) Exchange forum ja Market Place ovat taman harrastuksen kehtoja ja saanto on: osta halvalla ja myy kalliimmalla. Tahan kategoriaan kuuluu myos erilaisten event- ja donation-itemien hamstraaminen omassa inventaariossa, kunnes ne toivottavasti nousevat hinnassa tavaroiden tullessa yha harvinaisemmiksi (silla niita ei enaa saa muualta kuin toisilta kayttajilta ostamalla - kysynnan ja tarjonnan laki).
7.Toimiiko Art Arena? Eiko siitakin saa rahaa, etta arvostelee ihmisten toita siella ja lahettaa kommentteja ihmisten tekemasta taiteesta. ^^;
Eikohan nailla paase jo alkuun.
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 1:22 am
joo kylla mun nyt ainaki johonki pitas nailla ohjeilla paasta! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 1:42 am
Liftrasir ninja Kirjoita, aanesta, kalasta, ole Gaiassa, pinkit linkit yms. Ja lue stickyt seka muut kyselyjutut 3nodding Mie en ole aikoihin nahnyt pinkkilinkkia...saati sitten mitaan lentavaa laatikkoa tai muuta.Mihin ne on menneet!?! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 3:08 am
Postaamisesta saa helpoiten, jos multa kysytaan. Ei poll whorettamisessakaan mitaan pahaa ole, kunhan muistaa aina jattaa minuutin niiden pollien valiin, jos muistan oikein. Itse en ole kauheana kullan peraan niin postaan vain kun huvittaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 11:12 am
Osallistu piirrustuskilpailuihin xd (normaalisti niissa semmonen, joka ei ammattimaisesti voi kayttaa Pain shoppia, ei kovin pitkalle potki, mutta on niita poikkeuksiaki).
(Mina sain edellisen pinkkilinkkini melkeen puol vuotta sitte o_O)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|