|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 2:57 pm
Yuuuuh ik ben eindelijk weer terug! heart Na 3 miljoen uitgegeven heb ik besloten om even langs te guilds te gaan sweatdrop Wat ben ik hier niet lang geweest..! Mja ben wel blij. Ik heb allebei de items gekocht die ik altijd al wilde hebben. Jacked up Pants en Chain Wallet heart En nog wat spulletjes... En ik heb ook een nieuw tekenprogramma! Heb al geoefend, dus... nog ff en een teken/commissionspam komt binnen! <3 Ik ben al bezig met een grote comissie van iemand. Erg veel werk! De oefeningetjes: [x] [x] Mja, blij dat ik terug ben ^_^ En blij jullie weer te zien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 3:24 pm
Ziet er goed uit Silverbleed! Vergeet je de volgende keer niet om ff de sub-fora's na te kijken of die daar niet beter past?
Oh gosh word je nu alweer beter?! ik kan nog niet eens even goed als jij tekenen! XD
WELKOM TERUG blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 1:31 am
Welkom terug ^_^ We laten hem nog wel een dagje ofzo open =D Misschien dat we met dat soort topics was coulanter kunnen zijn XD Ik bedoel: "Hoi, ik ben terug!" -- "Leuk, maar dat kon ook daar" --- geeft niet echt een welkom gevoel XD
Niets naar jou toe hoor Anne. Ik dacht het zelf namelijk even ook XD Maar misschien dat we met dit soort topics was coulanter kunnen zijn =D Wat jij?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 2:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 2:58 am
>> *schud Silverbleeds hand* Welkom terug. Prachtige art maak je. Ik weet niet of ik je al eens eerder hier heb gezien, maar in het geval van niet: Aangenaam kennis te maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 2:59 am
Welcome Back. ^__^ Je tekeningen zien er trouwens goed uit! Welk programma heb je gebruikt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 3:20 am
@Horsie: Woops, sorry ^^; Ik heb er eigenlijk niet eens aan gedacht. Lekker slim rolleyes Haha ik heb gewoon een JAAR lang niet meer geoefend! Dus ik loop een jaar achter met mijn verbeteringen in mn tekeningen. Die moet ik nodig eens inhalen! Blij jou weer te zien =)
@Kitty:Heh sorry, once again. Mja ik hoope ook een beetje dat het zou opvallen ninja In een subforum val ik nauwelijks op, he? blaugh Nah geintje. Blij jou ook weer te zien!
CHIBS!
@Eurynome: Dankjewel ^_^ Nah ik denk niet dat je me kent, ik ben ongeveer een jaar tot 2 jaar nauwelijks op gaia geweest. Misschien 1 keer per maand ofzo, maar niet echt vaak! Ook aangenaam kennis te maken <3. Noem mij maar Tessa 3nodding
@Amaiya: Thanks! Ik heb Painter 9 gebruikt. Dat ding mocht ik niet kopen van mn ouders dus heb ik 'iets anders ondernomen' ninja . En god, dat is een geweldig programma!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 6:53 am
uh ken je niet van t oude adpe, maare leuk dat je weer terug bent. ennuh ziet er goed uit, alleen bij die 2e tekening die je ook in je ava heb links onder die kin zou ik een rechte lijn maken ipv die ( ik denk per ongeluk en onbedoelde) bocht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 8:01 am
Digipyro uh ken je niet van t oude adpe, maare leuk dat je weer terug bent. ennuh ziet er goed uit, alleen bij die 2e tekening die je ook in je ava heb links onder die kin zou ik een rechte lijn maken ipv die ( ik denk per ongeluk en onbedoelde) bocht. Ik ben er al zo ongeveer de eerste ADPE werd opgericht sweatdrop Heel lang geleden dus (als je nagaat dat per thread meer dan 400000 pagina's zijn bijgekomen en we zijn ongeveer 5 threads begonnen.....)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 9:25 am
hehehehe smile , tjah ik ben nog maar een nieuweling binnen het adpe vergeleken met jou smile . ik vraag me af hoelang kitty er eigenlijk al inzit. of zei ook ooit een nieuweling was razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 10:15 am
Who are you? gonk
Ik ben nog niet zo lang bij deze Guild, ik ben ook niet echt heel actief hier (Of wel mensen? ^^; ).
Anywho, leuk dat je weer terug bent xp
Ook, waar is Number_17 gebleven? :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 10:32 am
][Boude][ Who are you? gonk Ik ben nog niet zo lang bij deze Guild, ik ben ook niet echt heel actief hier (Of wel mensen? ^^; ). Anywho, leuk dat je weer terug bent xp Ook, waar is Number_17 gebleven? :O wie is wie ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 11:42 am
Que? eek
Is mijn post niet duidelijk? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 1:21 pm
hmmm njah ik heb ook net een nieuwe naam en ik merk dat er bij wat mensen nog verwarring heerst dus ik had me ook aangesproken kunnen voelen. hij had zich namenlijk geintroduceerd in de 1e post.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 2:24 pm
][Boude][ Who are you? gonk Ik ben nog niet zo lang bij deze Guild, ik ben ook niet echt heel actief hier (Of wel mensen? ^^; ). Anywho, leuk dat je weer terug bent xp Ook, waar is Number_17 gebleven? :O Ook leuk dat je mijn topic hebt verpest waar ik 4 uur mee bezig ben geweest. Denk maar niet dat ik jou dankbaar ben. Ongelooflijk hoe kinderachtig je k**t zijn terwijl ik hier een Stickie probeer te maken van ongeveer 15 pagina's dat je per se moet verkloten. Het is nog niet af idioot. Geloof me, ik ben hier BEHOORLIJK chagrijnig van!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |