Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Onko kukaan suomalainen Gaialainen lahjoittanut Gaialle? Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Kaikki tahtovat rahaa.
  XD
View Results

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Fri Dec 01, 2006 7:15 am

Otsikko kertoo. cool

Milloin, missä, kuinka paljon, mitä kautta, ja kuinka nopeasti sait tavarasi?

Antheeksi jos on jo joku toinen topikki asiasta. :'D
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 12:38 am

Itse en omista pay pal accountia tai yleensäkään pankkikorttia, jolla voisi maksaa netissä, mutta itse olen hotanut lahjoitukset gaialle kaverini kautta. Laitan kaverin tilille rahaa, hän lahjoittaa gaialle minun nimissäni ja samantein minulle tulevat sitten ne kirjekuoret. (Eli viivettä ei ole ymmärtääkseni juuri lainkaan.)

Lahjoitan silloin kun siltä tuntuu. Yleensä jos kuukauden donation item on sellainen, minkä tahdon, ja oma rahatilanteeni mahdollistaa pienen lahjoituksen antamisen, niin olen hankkinut viisi kirjettä = about 10 egee.

Wicked
Captain

Carmen LaVihta

PostPosted: Sat Dec 02, 2006 8:36 am

Mie en ole vielä edes harkinnut antavani kellekään ihan oikeeta rahaa sen vuoksi että saisin pukea aviani nätteihin vaatteisiin. Mutta toisaalta ymmärrän kyllä,että juuri nää lahjoitukset auttaa Lanzeria pyörittämään bisnestä... cool
PostPosted: Mon Dec 04, 2006 8:26 am

Min olen alkanut nyt aika ahkerastikin lahjoittamaan rahaa Gaialle.. Tosin yhden toisen tyypin kautta, sillä en omista pay pal -tiliä enkä luottokorttia. Teen siis samalla tavalla kuin Wicked, eli siirrän rahat kaverin tilille ja se sitten hankkii miulle haluamani määrän lettereitä. Yleensä hankin 8 letteriä, mutta tiukan paikan tullen vain 4..

meppu
Crew

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
PostPosted: Mon Dec 04, 2006 9:30 am

Eli siis nuo teidän kaverit on enkunkielisiä gaialaisia?
PostPosted: Mon Dec 04, 2006 11:02 pm

Olen lahjoittanut Gaialle pay pal:in kautta. smile

Dimnarion Sirfalas

Married Gaian

2,650 Points
  • Married 100
  • First step to fame 200
  • Elocutionist 200

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Wed Dec 06, 2006 12:50 am

Minusta tuo lahjoitussydeemi on hyvin hämärä ja erittäin eurooppalaisvastainen :'(
PostPosted: Wed Dec 06, 2006 6:40 am

Amitie
Eli siis nuo teidän kaverit on enkunkielisiä gaialaisia?
Molemmat ihan suomalaisia.. He vain sattuvat omistamaan joko paypal -tilin tai luottokortin..

meppu
Crew

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
PostPosted: Wed Dec 06, 2006 8:13 am

Ah, ookkei. : )
PostPosted: Wed Dec 06, 2006 9:20 am

Itse olen melko saannollinen lahjoittaja Gaialle. About joka kuukausi kaksi kirjetta ainakin on ostettu, omalta pay palin tililta (vinkki: Sampo-pankin tilit tukevat pay palia, Osuuskaupan eivat). Se on melko helppoa.

Olen harkinnut tuolta Gaia-storenkin puolelta jotain AFK-hattua tai Kiki-kissaa, mutta viela ei ole rahatilanne ollut niin hyvalla mallilla, etta sellaisia olisi voinut tilata.

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Dec 06, 2006 12:58 pm

Meh.. Yritin kerran luoda PayPal accounttia, mutta vituikshan se män.

Joten tyydyn nyt vain olemaan iliman.
PostPosted: Wed Dec 06, 2006 11:14 pm

Joo, onhan meillä tosiaan ollut puhetta myös kimppatilauksesta GaiaStoren tavaroista. blaugh

Wicked
Captain

carmila

PostPosted: Thu Dec 07, 2006 4:35 am

En oo ikinä edes harkinnut lahjoittavani rahaa gaialle, en omista sitä niin paljoa että olisi varaa ostella virtuaalikamoja mrgreen
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 2:08 pm

En ole lahjoittanut mitään Gaialle. Menisi ihan överiksi kuitenkin, alkaisin tilata jotain kymmeniä ja mulla löytyy parempaakin käyttöä rahalle. Nätit pikselit ei oikein houkuta. Ajattelin kyllä aluksi, mutta ei... Emmie maksa pikseleistä. Joku epäreilu hax0r/bannaus homma tulisi kuitenkin ja menettäisi kaiken.

Vaikuttaa epäilyttävältä hommalta ja rahat menee kuitenkin jollekin mafialle, jota Lanzer johtaa.

Jos Gaia olisi suomalainen ja hinnat kohtuullisempia, niin saattaisin harkita. Ehkä kymmenen senttiä per kirje tjtn. Tosi monet kuitenkin lahjoittaa, joten mafia ei kokisi rahallisia tappioita.

melancolique

Dangerous Friend

sa-mi-ra

PostPosted: Wed Dec 27, 2006 6:03 am

Lahjoitin asken ensimmaista kertaa, kun taytyi jotenkin kokeilla notta toimiiko tuo Paypal Visa Electronilla. Hienosti toimi.

Ja mun mielesta donation itemien hinnat on kylla aivan kohtuullisia, ottaen huomioon miten paljon aikaa ja vaivaa taman sivun yllapitamiseen kaytetaan, ja kun sivu on muuten ilmainen.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces