|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 7:15 am
Otsikko kertoo. cool
Milloin, missä, kuinka paljon, mitä kautta, ja kuinka nopeasti sait tavarasi?
Antheeksi jos on jo joku toinen topikki asiasta. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 12:38 am
Itse en omista pay pal accountia tai yleensäkään pankkikorttia, jolla voisi maksaa netissä, mutta itse olen hotanut lahjoitukset gaialle kaverini kautta. Laitan kaverin tilille rahaa, hän lahjoittaa gaialle minun nimissäni ja samantein minulle tulevat sitten ne kirjekuoret. (Eli viivettä ei ole ymmärtääkseni juuri lainkaan.)
Lahjoitan silloin kun siltä tuntuu. Yleensä jos kuukauden donation item on sellainen, minkä tahdon, ja oma rahatilanteeni mahdollistaa pienen lahjoituksen antamisen, niin olen hankkinut viisi kirjettä = about 10 egee.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 8:36 am
Mie en ole vielä edes harkinnut antavani kellekään ihan oikeeta rahaa sen vuoksi että saisin pukea aviani nätteihin vaatteisiin. Mutta toisaalta ymmärrän kyllä,että juuri nää lahjoitukset auttaa Lanzeria pyörittämään bisnestä... cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 8:26 am
Min olen alkanut nyt aika ahkerastikin lahjoittamaan rahaa Gaialle.. Tosin yhden toisen tyypin kautta, sillä en omista pay pal -tiliä enkä luottokorttia. Teen siis samalla tavalla kuin Wicked, eli siirrän rahat kaverin tilille ja se sitten hankkii miulle haluamani määrän lettereitä. Yleensä hankin 8 letteriä, mutta tiukan paikan tullen vain 4..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 9:30 am
Eli siis nuo teidän kaverit on enkunkielisiä gaialaisia?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:02 pm
Olen lahjoittanut Gaialle pay pal:in kautta. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 12:50 am
Minusta tuo lahjoitussydeemi on hyvin hämärä ja erittäin eurooppalaisvastainen :'(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 6:40 am
Amitie Eli siis nuo teidän kaverit on enkunkielisiä gaialaisia? Molemmat ihan suomalaisia.. He vain sattuvat omistamaan joko paypal -tilin tai luottokortin..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 8:13 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 9:20 am
Itse olen melko saannollinen lahjoittaja Gaialle. About joka kuukausi kaksi kirjetta ainakin on ostettu, omalta pay palin tililta (vinkki: Sampo-pankin tilit tukevat pay palia, Osuuskaupan eivat). Se on melko helppoa.
Olen harkinnut tuolta Gaia-storenkin puolelta jotain AFK-hattua tai Kiki-kissaa, mutta viela ei ole rahatilanne ollut niin hyvalla mallilla, etta sellaisia olisi voinut tilata.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 12:58 pm
Meh.. Yritin kerran luoda PayPal accounttia, mutta vituikshan se män.
Joten tyydyn nyt vain olemaan iliman.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 11:14 pm
Joo, onhan meillä tosiaan ollut puhetta myös kimppatilauksesta GaiaStoren tavaroista. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 4:35 am
En oo ikinä edes harkinnut lahjoittavani rahaa gaialle, en omista sitä niin paljoa että olisi varaa ostella virtuaalikamoja mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 2:08 pm
En ole lahjoittanut mitään Gaialle. Menisi ihan överiksi kuitenkin, alkaisin tilata jotain kymmeniä ja mulla löytyy parempaakin käyttöä rahalle. Nätit pikselit ei oikein houkuta. Ajattelin kyllä aluksi, mutta ei... Emmie maksa pikseleistä. Joku epäreilu hax0r/bannaus homma tulisi kuitenkin ja menettäisi kaiken.
Vaikuttaa epäilyttävältä hommalta ja rahat menee kuitenkin jollekin mafialle, jota Lanzer johtaa.
Jos Gaia olisi suomalainen ja hinnat kohtuullisempia, niin saattaisin harkita. Ehkä kymmenen senttiä per kirje tjtn. Tosi monet kuitenkin lahjoittaa, joten mafia ei kokisi rahallisia tappioita.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 6:03 am
Lahjoitin asken ensimmaista kertaa, kun taytyi jotenkin kokeilla notta toimiiko tuo Paypal Visa Electronilla. Hienosti toimi.
Ja mun mielesta donation itemien hinnat on kylla aivan kohtuullisia, ottaen huomioon miten paljon aikaa ja vaivaa taman sivun yllapitamiseen kaytetaan, ja kun sivu on muuten ilmainen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|