|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:28 am
Här tänkte jag att man kunde lätta på sitt hjärta och be om ursäkt till vem som helst, men kanske främst till någon här på Gaia. 3nodding Då skriver man t.ex vem man ber om ursäkt till, och varför man är ledsen/ångrar sig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:29 am
Jag ber om ursäkt till dom jag lovat bilder till.. sweatdrop Jag kommer inte göra klart dom, tyvärr..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:33 am
OK. Jag ber om ursakt for att jag gnaller pa er i gillet ibland... Det ar mitt jobb att halla snyggt har inne!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:34 am
Jag ber om ursäkt till min mamma.. Jag har slösat bort större delen av mitt liv på internet..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:38 am
Mjo. ^^ Men det beror på om folk tittar in här lite då och då, så dom ser om någon ber dom om förlåtelse. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:40 am
Jag ber om ursäkt till mig själv för att ha varit en [insert svordommar här] mot mig själv. *host* Lät nog lite egoistiskt det där. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:47 am
ber livet om ursäkt för att det bara är en massa pixlar för mig >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:54 am
jag ber mig själv om ursäkt för att jag följer livets regler... sweatdrop ber livet om ursäkt för att jag stör det... ber alla andra om ursäkt för att ni inte kan bli av med mig.tyst kureyuki. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 11:54 am
vill be om ursäkt till flera, men framför allt petsy (heter hon anashi numera kanske?) för jag lyckas alltid gnälla på henne när jag är på dåligt humör.... sweatdrop redface jag ångrar mig alltid i efterhand, men då är skadan redan orsakad ju... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 12:00 pm
Jag ber om ursäckt till min halv syster och min mamma för att jag både studera istället för att vara på gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 12:59 pm
Jag ber om ursäkt till alla för att jag existerar. xp sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:00 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:00 pm
Filthy Jag ber om ursäkt till alla för att jag existerar. xp sweatdrop Visste att nån sån skulle komma.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:01 pm
Nightmare Asura Filthy Jag ber om ursäkt till alla för att jag existerar. xp sweatdrop Visste att nån sån skulle komma.. sweatdrop Ah. Då ursäktar jag för det också. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|