Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
The Halloween ADPE Mansion Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 1:10 am

Welkom in de ADPE Mansion.

De hele boel is verbouwd om een Halloween feest te geven. Hier kan je je kostuums vergelijken, discussieren over het hurt 'n heal spel of over het plot en nog veel meer. Kom op mensen jullie zijn zelf creatief genoeg wink

De mansion zal zeker tot het einde van het Gaia event blijven staan. Daarna zal het of worden afgebrand, of het zal instorten of iets anders waardoor het helemaal wordt verwoest. xD

Er zal nog wat aan de aankleding worden gedaan. Ik nodig hierbij alle leden om er wat aan bij te dragen. Post het hier of PM het naar mij en ik zal zorgen dat jou versiering wordt opgehangen.

Er zijn natuurlijk enkele regels:
De regels van Gaia en van de guild gelden ook hier weer. (Ah surprise xD)
En natuurlijk: have fun!!!

Posts inhoud
- Nieuws
- Gaia Plot kort samengevat
- Laatste update van het Hurt 'n Heal spel
- Gereserveerd
- Gereserveerd
- La grande opening
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 1:12 am

Nieuws

Check dit: Thanksgiving

Nu niet met z'n allen gaan mopperen dat er dan ook sinterklaas en zo moet worden gevierd... (alhoewel ik dat wel leuk zou vinden xD Sinterklaas VS Santa Claus) Het staat allemaal in de eerste post... Ik ben het ook met hem eens.

Voor de mensen die geen izn hebben/ niet snappen wat er in de post staat even kort samengevat: Halloween wordt ook niet overal gevierd evenmin als pasen, dus het hoeft niet overal gevierd te worden om door gaia gebruikt te worden als een onderdeel van hun plot!

Nog enkele kleine dingetjes: De koeien in de forums spreken gecodeerd, heeft iemand het weten te ontcijferen?
En de koeien op de maps zijn verdwenen.

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 1:13 am

Het koeien, Aliens, Ron, Jack en Halloween plot.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Hier kan je lezen wat er de vorige keren is gebeurt.
Ik kan natuurlijk ook alles gaan uittypen, maar om ruimte te besparen dus deze link. Ik denk dat er wel genoeg hier komt te staan wink

En hier gaat het verhaal verder. Het gaat verder met een nieuwe NPC: Ron Bruise. Overduidelijk een parodie op Tom Cruise. Maar wat had het te maken met Gaia en zijn plot? Wat de twee verbind is scientology. Een sekte met een systeem van geloof en onderwijs opgericht in 1950 door ene L. Ron Hubbard.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Klaarblijkelijk, wanneer een Scientologist in de hoogste rangen terecht komt binnen de hierachie, wordt hem het verhaal van Xenu verteld. Kort samengevat was Xenu een alien heerser van de Galactic Confederacy. Hij bracht 75 millioen jaar geleden een heleboel aliens naar de aarde in een toestel dat leek op de DC-8. Daarna zette hij ze in de buurt van vulkanen, waarna hij ze opblies met Waterstof bommen. 0.o;
Hun zielen klonterden samen en bleven aan de levenden lichamen plakken. En tot op de dag van vandaag zorgen ze voor chaos en wanorde. Zo geloven de Scientologisten...

Wat het met Tom Cruise/Ron Bruise te maken heeft? Tom is een van de mensen die dat geloof aanhangt!
Nog een paar dingen die Ron met Tom verbinden. Net als Ron heeft Tom wel eens last van plotselinge uitbarstingen. Zo stond hij laatst op de bank te springen bij Oprah Winfrey terwijl hij riep dat hij van zijn vrouw hield. En kijk eens op Ron Bruise's profiel bij zijn interests: He loves his wife! En hij heeft enorm veel banken in zijn huis (om op te springen?).

Genoeg over Ron Verder met de koeien!
User Image
Koeien en stieren begonnen overal op de wereldmap te verschijnen en er verschenen de meest maffe theories! Waaronder de 19 theorie. Ze voorspelden dat er iets ging gebeuren op 19 september en onderbouwden dat met allerlei berekeningen en veronderstelling. Er gebeurde inderdaad iets op (de aliens kwamen!) de 19e sep, maar of dat toeval was, of dat de admins erop ingespeeld hebben is nog altijd de vraag...

Maar wie liet nou de koeien vrij? Wel, Rancher Bill's Son natuurlijk. Zijn vader Rancher Bill was er niet zo blij mee. Iedereen weet toch dat als je koeien en aliens mixed je of ontvoerde koeien of mutaties of een megaBBQ krijgt?!

Op 19 september verschijnen er Alienschepen in Towns. Er was grote hysterie!
In totaal zijn er 12 kleine schepen en 1 moederschip ontdekt. Allen zijn male (mannelijk) en geboren op 01/01/1970. Daarnaast is ieder schipaccount gecreeerd op 10/16/2006 op nummer 12 na. Hij is een dag later het leven in geroepen.
Hier onder is een lijst met links naar hun profiles:
- Het Moederschip
- UFO 01 -
- UFO 02 -
- UFO 03 -
- UFO 04 -
- UFO 05 -
- UFO 06 -
- UFO 07 -
- UFO 08 -
- UFO 09 -
- UFO 10 -
- UFO 11 -
- UFO 12 -

What's left?
- nieuwe wereld kaarten
- graancirkels
- driehoeken en koeien
- energiedrankjes
- gambino
- area 91
- Tom Kruse en hoveround corporation
- alienhuid 0.o;
- ontvoerde Admins en staff
- alien NPC's en een NPC koe 0.o

Small things:
- Ron Bruise rent rond in onderbroek.
- Een verhouding tussen een Gaian en UFO 9?
- UFO 9 wordt vermist!
- UFO 7 is lid van GIB (Gaians in Black!)
- Het event begint dinsdag om 9 uur 's avonds voor ons (is gecheckt wink ) en zal duren tot zaterdag morgen 8 uur!
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 1:14 am

Laatste update Hurt 'N Heal

6 november 2006 16.00 Pm

- Kitty Ocean (2400)
User Image
- Gaya von Dutch (2400)
User Image
- Uumie-chan (800)
User Image
- Number 17 (1100)
User Image
- Buttonfly (2300)
User Image
- Horsie Anne (2200)
User Image
- Darlaa (2300)
User Image
- Zakou Nenharma (2500)
User Image
- Eastvane (2300)
User Image
- [NPC] Gambino (300)
- [NPC] Mothership (1900)
- [NPC] Ron Bruise (3000)
User Image
- [NPC] Jack (2500)
User Image

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 1:15 am

*makes a reservation*
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 1:17 am

*makes final reservation*

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 1:20 am

*knipt lintje door*
Wees welkom en veel plezier!!!
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 2:49 am

User Image
User ImageUser Image
Weee! *zwemt binnen* First post, first post!!

Heppie Helloowien mensen!!

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

` Aurora

PostPosted: Tue Oct 31, 2006 4:04 am

*veegt haar voetjes af en gaat naar binnen*

Wauw, wat ziet het er allemaal sjiek uit. Dit is mijn eerste Halloween event, maar ik ga voorlopig maar even de kat uit de boom kijken. Ach ja: Happy Halloween!

*kruipt weg in een donker hoekje waar ze niet opvalt.*
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 6:20 am

aaaaaaaaaaaaaah derde brons lindjuh here i come
o.O er zijn niet echt al veel mensjuhs

xXxmizxXx

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 7:07 am

xD Ik dacht dat ik mijn (real life) naam hoorde... ((ergens in iemands postje xD))

Maar goed welkom dus! Yaay voor kitty! Voor eerste post :3
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 9:12 am

Hey hey. ^_^ Happy Halloween! De event begint bijna, nog iets minder dan 3 uurtjes wachten. biggrin Ik hoop dat er dit jaar weer een of ander kostuum/transformatie is, misschien een alien make-over ofzo. xd Ik vond die zombie leuk van 2(?) jaar terug. ^^
Trouwens, Zakou Nenharma, je halloween outfit ziet er echt leuk uit! Ik heb er dit jaar geen, m'n portemonnee wil het niet toelaten. XD

Amaiya-chan

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 9:21 am

Dankje 4laugh
Het erge is dat ik maar 1 ding erbij moest kopen om hem te maken xD Of eig twee als je de shadow meetelt :3

Ik kan jammer genoeg niet bij het begin van het event zijn, ik heb training. Ach ja, ik heb morgen weer tijd :3

Vergeet niet te stemmen in het Hurt 'N Heel spel!!
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 9:25 am

Spooky de geeste zij dicht bij de mensen (zegt mijn leraares engels)

xXxmizxXx

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 9:35 am

Vandaag? Zo gaat het verhaal ja :3
Hmm miss moet ik het precieze verhaal eens gaan opzoeken.
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces