|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 12:27 pm
Så här ligger det till:
Den 3-4 februari 2007 så anordnar J-Cult DoujinFEST 2007! Ett 24h non-stop anime, TV-spels och flum konvent på CuLTUREN här i Västerås.
Nu efter att föreningen J-Cult har gått med i CuLTUREN, så sponsrar de oss med i princip allt, vilket betyder att vi kommer att ha tillgång till de flesta Boxarna inom CuLTUREN, vilket leder till att detta konvent kommer att bli på Maximal Styrka! :D
DoujinFEST ligger även i början på ett nytt år, men något som är väldigt nytt för oss nu när vi är med i CuLTUREN är att vi inte behöver ta några medlemsavgifter på er medlemmar. Detta betyder att det kommer att bli ännu billigare att gå på våra konvent! Hurra! Så nu slipper ni betala de 100 extra svenska riksdalerna per år.
Övernattningen kommer också att bli på CuLTUREN, så man behöver inte släpa iväg alla sina saker på kvällen till någon sovsal, utan stanna på CuLTUREN hela natten. Dock så behöver man ju inte sova, det är ju non-stop, trots allt. <3
Tja, var det något mer jag skulle säga? Nae, inte precis. Keep your eyes and ears open for furthurer information, och skvallra för andra om detta underbara konvent. heart
Det var allt för denna gång~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 6:30 am
Dagen efter min födelsedag >3<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 7:41 am
Dark Erica Dagen efter min födelsedag >3< Veckan efter min. O 3O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 11:13 am
Dubbel försenat firande av födelsedagar, med andra ord! 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 1:42 pm
Jag ska lätt sprida det i min skola för där finns animenördar! ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 3:21 am
Dit ska jag och jag tar med mig skolkamrater jag med!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 3:15 pm
kanske jag får se ^_^ har 2 veckor kvar att lägga ut vi får se om jag kommer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 4:36 am
Meijerem 2 (DoujinFEST II = 24h konvent, non-stop. ;D <3) 24 timmar ? Det var inte så mycket smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 1:55 pm
Det Meijerem nog ville säga var 24/7 konvent. Alltså, troligtvis lär vi köra igång Lördagen runt 10.00 som vanligt. Sen håller konventet på non-stop till Söndag kväll vid 19.00 taget eller så (minns inte). Så det blir helt klart mer än 24h, men allt blir på raken! 3nodding Hoppas ni orkar hålla er pigga, men tänk på att försöka få lite sömn. Ta vara på era pauser när det inte är någon aktivitet ni vill göra (film eller lek). ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 4:09 pm
Drevlin Det Meijerem nog ville säga var 24/7 konvent. Förlåt mig för min språkpedantism, men hur kan ett tvådagarskonvent vara öppet sju dagar i veckan? (Johan made me do this)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 31, 2006 8:32 am
Niddler Drevlin Det Meijerem nog ville säga var 24/7 konvent. Förlåt mig för min språkpedantism, men hur kan ett tvådagarskonvent vara öppet sju dagar i veckan? (Johan made me do this) Det kan vara så att jag är pendant här, men det finns väl inget som heter "språkpedantism"? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 2:24 am
Sakana-sama Niddler Förlåt mig för min språkpedantism, men hur kan ett tvådagarskonvent vara öppet sju dagar i veckan? Det kan vara så att jag är pendant här, men det finns väl inget som heter "språkpedantism"? wink TACK. Bra att du bekämpar språkpedantismen. Den är förjävlig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 11:54 am
Niddler Jag ska lätt sprida det i min skola för där finns animenördar! ^_^ Niddler du borde släpa med den där tjejen som du trodde jag kände men ändå inte kände blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 2:39 pm
Niddler Drevlin Det Meijerem nog ville säga var 24/7 konvent. Förlåt mig för min språkpedantism, men hur kan ett tvådagarskonvent vara öppet sju dagar i veckan? (Johan made me do this)But still... Vad spelar det för roll vad man säger, så länge det som man vill få sagt blir sagt och utan att folk blir förvirrade? För om vi skulle ta allting exakt noggrant kan vi ju inte ha 24h öppet under dagarna, eftersom i sådant fall skulle konventet tvingas öppna 00.00 för att det exakt ska bli 24h. <_< Så egentligen skulle det bli något skumt som 14/1 första dagen. xd Aja, skitsamma nu. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 9:07 am
I Februari var det 2 år sen jag gick på nått konvent i Västerås, så den kanske är dags att jag kommer dit nu! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|