|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 5:04 am
Pa ditt rum, Malade i paint, Pa dig sjalv, Eller bara nagra konstiga fina bilder biggrin domokun
Mwehe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:34 am
Nightmare Asura Det finns väl redan en tråd för bilder på en själv, bilder man tagit på annat, och bilder på det man ritat i paint? sweatdrop japp..men jag visste inte vad jag skulle gö..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 9:42 am
Nightmare Asura Det finns väl redan en tråd för bilder på en själv, bilder man tagit på annat, och bilder på det man ritat i paint? sweatdrop Sch!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 11:17 pm
Mikusagi  Bump jag har gjort.  Avatar och doll gjord i dollmaker.  Mikusagi och hennes bästa vän Moralkariel (Gissa vem som har köpt hennes klänning!)  Mikusagis djuriska sidor. Vad små bilderna blev! Dollen gjord här: http://elouai.com/doll-makers/candybar-doll-maker.php
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 1:14 pm
hehe..jaha...em nsånna har jag ju gort många gånger biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 06, 2004 10:35 am
 Det är inte jag som har gjort den...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:00 pm
EveningBird moppe2 EveningBird  lala moahaha jag har den som du vill ha mäst! hmm... sweatdrop jag har den också...min wishlist är lite gammal he he okej razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 7:34 am
ecchan vi är alltid så här. jag till höger och "krull" till vänster (hans andra vänster)  hehe okej biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 10:13 am
fråga inte varför han pekar just där...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 10:19 am
med tanke på vilka vi är och hur vi är. något mer mordiskt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:27 am
Mikusagi Jag gillar Yannah's bild. jag med
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 12:56 pm
kureyuki ecchan kureyuki icedrop han kanske har ont i halsen..eller så är han hungrig..eller så..äh vet int sweatdrop ...samtalet där var ngt i stil med "här gör det j**ligt ont om man slår...man kan t.o.m. dö..." ...ung.. (jag tog bilden) jag förstod det. även fast jag inte mindes... lol...jo...inte så svårt att lite ut kanske XP (om man känner oss sweatdrop ) lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 4:23 pm
Valgarv *Diggar ecchan's ansikts uttryck på hans bil xd jag är alltid sådan när någon ska ta bild... fråga kureyuki. hon vet... det finns bara ett undantag. passfoton o dyl...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 1:41 am
Några bilder från Reklamsabotage: Scan  Det är du som är produkten  Du kan inte köpa mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|