|
|
|
|
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:08 am
Hallo! Ik ben Gaya von Dutch. Ik ben geboren op 21 mei 2005. 4laugh In mijn profile staat 2000, maar anders kon het niet. Ik ben de mascotte van deze Guild. Alle mods kunnen mij gebruiken om berichten achter te laten. Kijk naar de signature om te weten wie. Waarom ben ik meteen een mod gemaakt? Dan hoeven de andere mods niet de hele tijd in en uit te loggen als ze mij besturen. De inhoud van de posts: Post 1: Wie ben ik Post 2: Wat is mijn taak hier Post 3: Donaties voor de Guild Post 4: Donaties voor MIJ Post 5: Gereserveerd Post 6: Gereserveerd Post 7: Gereserveerd Post 8: Gereserveerd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:15 am
Wie ben ik? Ik ben Gaya von Dutch. Ik heb blauw haar en paarse ogen. Ik ben geboren als mascotte van de All Dutch People Enter Guild. Zoals je ziet ben ik nog niet compleet, maar ik weet al hoe ik er graag uit zou willen zien! Zoals hier, en hier, en zoals in dit plaatje.Ik ben een vrolijk iemand van aard, en hou erg veel van sporten. Mijn andere hobbies zijn computeren, tekenen en boeken lezen. Ook vind ik het leuk om met andere leden te praten! Misschien komen we elkaar wel een keer tegen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:20 am
Wat is mijn taak hier?
Jullie weten al dat ik de mascotte van de Guild ben. Maar wat doe ik dan hier?
Ik beheer de kas van de Guild. Ja, je kan op de begin pagina al Gold doneren. Maar daar kunnen wij niet aan komen. Dat is voor de toekomst.
De Gold die ik beheer, wordt gebruikt als prijzengeld! Jaja, ik ga wel eens wedstrijden uitschrijven.
Soms doe ik dat heel duidelijk. Ik maak dan een nieuwe topic aan.
Soms doe ik dat heel onduidelijk. Ik maak dan een post in een andere topic, en daar zet ik dan een opdracht of raadsel in. Heb jij de goede oplossing, dan win je een prijs! Je k**t me dus vergelijken met een soort Rare Events, wat op Gaia zelf ook is.
Ook zal ik zo nu en dan een verhaallijn op deze Guild starten.
Kortom: ik kom de boel gezelliger maken, en prijzen uitdelen!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:26 am
Donaties voor de Guild
Ik begin met iets te zeggen wat heel belangrijk is: Wat je doneert, krijg je NIET terug! Dus wil je de Guild verlaten, en wil je alles wat je gedoneert hebt terug, dan jammer maar helaas: je krijgt het niet terug.
Je weet nu al dat ik de prijzenpot beheer.
Maar wat jammer nu, hij is nog vrij leeg! Om prijzen uit te kunnen delen, heb ik eerst gold nodig! Je mag dus gold doneren dat ik kan gebruiken als prijzengeld. Dat hoeft echt niet veel te zijn; alle beetjes helpen!
Je mag ook items doneren. Deze spulletjes kunnen dan ook als prijs dienen. Echt waar; ALLE beetjes helpen!!! Schrijf wel duidelijk op waarvoor je de spullen doneert: doneer je ze aan mij om te dragen, of aan de Guild Prijzen Pot! Als het er niet duidelijk bij staat, gaat het de prijzenpot in.
ALLE donaties worden in mijn Donation Log (Journal) verwerkt. Zo kun je precies zien wie wat heeft gedoneerd. En wat er dus ook in zit! De Captain van deze Guild, Kitty Ocean, heeft dat besloten, zodat zij die doneren een beetje zicht hebben op wat de inkomsten en uitgaven zijn. Jullie willen natuurlijk wel dat de Gold goed besteed wordt!!
Sta je nog niet in de Donation Log? PM mij of 1 van de mods dan! Misschien zijn ze het per ongeluk vergeten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:31 am
Donaties voor MIJ Net als donaties aan de Guild krijg je de donaties die je aan mij hebt gedaan NIET terug. Ook niet als je de Guild verlaat! Wow! Alleen nog mijn ketting en MP3 speler ontbreken nog! Wil je me helpen meer kleren te krijgen? Je mag alles doneren wat je kwijt wilt. Natuurlijk wil ik er het liefste uitzien zoals in de post 'Wie ben ik?' 4laugh De items daarvoor zijn: - Kill Lanzer Pants (geel) --------> Gedoneerd! <3 - Black Gothic Boots ---------> Gedoneerd door Darlaa! Dank je! 4laugh heart - That 90's Shirt (zwart) --------> Gedoneerd!! <3 - Angelic Pendant - Doll Ears ---------> Gedoneerd!!! <3<3 - Zony MP3 player - Lex's Black Gloves --------> Ook al gedoneerd!! <3<3 Maar alle andere spulletjes zijn ook goed!! Als je kleren doneert die IK mag dragen, zet dat dan DUIDELIJK in je trade request. Anders wordt het misschien wel als prijs gebruikt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:36 am
4laugh Je mag nu posten!!! Ik vind het zo leuk dat ik er eindelijk ben!! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:39 am
Gaya_von_Dutch 4laugh Je mag nu posten!!! Ik vind het zo leuk dat ik er eindelijk ben!! 4laugh Jah xd leuk dat je er bent, welkom ^_^ von Dutch, moet dat niet van Dutch zijn blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 8:40 am
Darlaa Gaya_von_Dutch 4laugh Je mag nu posten!!! Ik vind het zo leuk dat ik er eindelijk ben!! 4laugh Jah xd leuk dat je er bent, welkom ^_^ von Dutch, moet dat niet van Dutch zijn blaugh Zou je denken ja. Maar daarvoor moet je bij mijn moeder zijn. Zij vond het een leuke naam ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 9:05 am
Welkom Gaya_von_Duch op deze Guild
Dus als ik het goed begrijp. Kunnen alle mods en de captian jou besturen? Dus als jij hierop antwoord geeft, weet ik niet wie mij antwoord geeft? ( Oja, Gaya_von_duch razz )
Ik had ook nog een vraagje: Ik vind het erg zielig dat je het nog zo koud hebt, dus ik wil je graag helpen voor kleren. Maar ik weet waar de kleren te koop zijn dus ik wil graag Gold doneren zodat je zelf kleren k**t kopen. Maar hoe moet ik dat dan precies doen als ik vragen mag?
Groetjess =XXX= Jenske
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 10:54 am
Jenske Welkom Gaya_von_Duch op deze Guild Dus als ik het goed begrijp. Kunnen alle mods en de captian jou besturen? Dus als jij hierop antwoord geeft, weet ik niet wie mij antwoord geeft? ( Oja, Gaya_von_duch razz ) Ik had ook nog een vraagje: Ik vind het erg zielig dat je het nog zo koud hebt, dus ik wil je graag helpen voor kleren. Maar ik weet waar de kleren te koop zijn dus ik wil graag Gold doneren zodat je zelf kleren k**t kopen. Maar hoe moet ik dat dan precies doen als ik vragen mag? Groetjess =XXX= Jenske Op dit moment bestuurt Kitty Ocean me; dat staat in de signature. Staat er 'nobody', dan ben ik niet online ^_^ Als je gold voor een speciaal iets wilt doneren, zet dat dan gewoon in de titel van de trade. Er wordt bijgehouden wie wat doneert, dus het komt altijd goed!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 10:58 am
Gaya_von_Dutch Jenske Welkom Gaya_von_Duch op deze Guild Dus als ik het goed begrijp. Kunnen alle mods en de captian jou besturen? Dus als jij hierop antwoord geeft, weet ik niet wie mij antwoord geeft? ( Oja, Gaya_von_duch razz ) Ik had ook nog een vraagje: Ik vind het erg zielig dat je het nog zo koud hebt, dus ik wil je graag helpen voor kleren. Maar ik weet waar de kleren te koop zijn dus ik wil graag Gold doneren zodat je zelf kleren k**t kopen. Maar hoe moet ik dat dan precies doen als ik vragen mag? Groetjess =XXX= Jenske Op dit moment bestuurt Kitty Ocean me; dat staat in de signature. Staat er 'nobody', dan ben ik niet online ^_^ Als je gold voor een speciaal iets wilt doneren, zet dat dan gewoon in de titel van de trade. Er wordt bijgehouden wie wat doneert, dus het komt altijd goed!!! Maar hoe moet ik dan met die trade doen? Sorry ik snap het niet gonk Wat ben ik toch dom cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |