Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Art / Fantasy event !! *GESLOTEN Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

zou je mee doen als het doorgaat
nee
23%
 23%  [ 3 ]
ja
76%
 76%  [ 10 ]
Total Votes : 13

Digipyro

PostPosted: Thu Aug 31, 2006 2:20 pm

Beste Adpe'ers!!

Na mijn gigantische blunder(het kwijt raken van mijn bijna gehele portfolio)
ben ik dus ook hotel adpe kwijt. Ik had hier erg lang aan gewerkt en veel moeite voor gedaan. Het was dan ook een enorme teleurstelling dat ik er gewoon weg niet meer aan kon werken. TOTDAT ik op een idee kwam

fantasy/art even !!!

De regels zijn simpel:

maak op een manier ( maakt niet uit hoe al verf je schilder teken enz enz) duidenlijk hoe JIJ denkt dat hotel adpe eruit zou zien.
Het maakt niet 100 % uit of je nou mooi of niet mooi tekent zolang je maar op een creatieve manier weet duidenlijk te maken hoe je denkt dat het eruit ziet + verduidenlijking waar nodig ( ook dit kan op vele manieren opgelost worden)

uiteraard word de het winnende stuk in 3d omgezet + een prijs
en nogmaals het is niet diegene die bv het mooiste tekent maar die het creatievste/orgineelste/beste werk weet te maken.

wahmbulance wahmbulance Let op wahmbulance wahmbulance

Dit event is nog niet van start ik wil eerst nog zien hoeveel mensen hieraan mee doen dus vote snel en plaats eventuele reacties. Jullie mogen alvast beginnen. Maar het event gaat pas van start als er genoeg deelnemers zijn.

(p.s content kan in de loop v.d tijd nog veranderen.)

Donderdag 7 sept * Update

Het event gaat door aangezien we nu 8 contestants hebben.
De deadline zal 28 september worden en door mij en orangekorfballpizza! worden gejureerd. Er zal een 1e een 2e EN een 3e plaats zijn.

Regels:

- Het moet van jezelf zijn.
- Het moet een fatsoenlijke resolutie zijn ( hierbij denk ik aan minimaal 640 x 480 tot 1024 x 768 )
- Het jureren gaat makkelijker als er onduidenlijkheden met eventuele toelichting word aangegeven.
- probeer zo creatief mogenlijk te zijn

eerder uploaden van het deelnemende werk mag altijd, maar de deadline is 28 sept. wie later is heeft dus automatisch verloren. Er mag maar 1 enkel werkje worden ingeleverd.

Veel succes.

en mochten er nog vragen zijn kunnen jullie altijd bij mij of orangekorfballpizza terecht.  
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 2:21 pm

Deelname Kittyocean

User Image  

Digipyro

Digipyro

PostPosted: Thu Aug 31, 2006 2:22 pm

wahmbulance wahmbulance Ook bezet wahmbulance wahmbulance  
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 2:23 pm

open voor reacties  

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Aug 31, 2006 9:48 pm

ik vind het duidelijk ^_^
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 10:26 pm

leuk idee 3nodding

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Sep 01, 2006 12:16 am

Count me in!!
PostPosted: Fri Sep 01, 2006 4:33 am

leuk maar een teken wedstrijd
kan je ook gewoon in een tread doen wink

xXxmizxXx

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Sep 01, 2006 6:18 am

En de 3D uitwerking gaat dan jouw portofolio in? Dat is het enige wat me niet lekker zit...
PostPosted: Fri Sep 01, 2006 6:30 am

met thanks aan diegene die t concept art heeft gedaan, fair enought toch. mocht het andersom ook zo zijn kan ik ook niet moeilijk doen.

voorbeeld: Je ziet vaak genoeg filmpjes(demo reels) van mensen die willen laten zien wat ze kunnen (meestal bij 3d) maar je hoort achtergrond muziek. die hebben ze niet zelf gemaakt dan staat er ook vaak bij wie de componist is enz enz.

en andersom bedoel ik: diegene die het tekende kan ook zeggen dat het concept enz van hem/haar is enkel de uitwerking niet.

Digipyro

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Fri Sep 01, 2006 7:28 am

wat is er erg aan dat hij het maakt je gaat er echt niet rijk of arm van worden en hij kan er toch bijzetten design from:... ofzoiets
ik doe ook wel mee
PostPosted: Fri Sep 01, 2006 10:19 am

Jaaaaaaa ik doe ook eme, ik heb altijd al bedacht hoe hotel Adpe zou zijn (ik vind het zelf niet gek dak daarover denk als Hoofd-Hotel XP)

Hé! Ik krijg hie reen kei leuk idee bij, als we de winnar niet alleen een 3d geven, maar ook de afbeelding als een soort van, mascotte van Hotel ADPE maken, dat het ooke cht die vorm krijgt! blaugh heart

LeannaAnne
Vice Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Sep 01, 2006 10:24 am

doen we :3

Jureer jij in je eentje Eastvane?
PostPosted: Fri Sep 01, 2006 10:31 am

Als we een jury maken van 3-5 personen die meestal erg actief zijn en die zelf niet meedoen....is dat een goed idee? Het is niet leuk om over je eigen werk te oordelene, dat word meestal grote heibel!

LeannaAnne
Vice Captain

Digipyro

PostPosted: Fri Sep 01, 2006 10:43 am

Ik vind het geen enkel probleem als er nog iemand ( of 2 personen) mee jureeren. Echter zoals idd al aanwerd gegeven mag er door jury leden ( ik was t ook niet van plan) geen werk worden ingezonden. Mocht hier toch een enorm bezwaar tegen zou zijn dan kon het nog eventueel de redenen toelichten ( dit wou ik eigenlijk toch wel doen vertellen waarom de winaar de winaar is.) maargoed wie zou dan eventueel willen mee doen als jury ? want ik wil natuurlijk nog wel contestants overhouden XD.
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces