|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 2:35 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 2:36 am
Ge inte ut ditt lösenord till någon. Ingen mod kommer någonsin att be om ditt lösen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 4:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 12:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 5:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 7:59 am
EveningBird jag förlorade just 400g!! scream domokun domokun domokun Det var ju inte bra. Då får du rapportera det! Jag har dcok hört att det kan ta några veckor innan du får tillbaka pengarna (om du nu får tillbaka dem).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 8:05 am
Nightmare Asura Demon86 varför ska jag inte använda det??? Det står ju varför.. sweatdrop Hehe, lyssnar du inte på lektionerna? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 2:09 am
Mikusagi Ett fel i banken kan göra så att du blir miljonär. Använd inte pengarna - då blir ditt GAIA-konto raderat! Om du köper från någon användare, så kommer användaren också bli spärrad. Jag vet inte hur det står till med marketplaceDet var här jag såg informationen: http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=3128726
Om någon av era saker i inventory plötsligt blir två, kom ihåg att du inte kan sälja den nya då. Om du gör det, så blir ditt konto spärrat. Man kan anmäla det här: http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=3589928 Saker kan också försvinna, och de anmäler du också där.
Har någon hört något nytt om banken? Undrar hur det är med banken nu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 2:20 am
Banken är nog rätt säker nu. Jag har använt den igår bl.a. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 2:35 am
Varför läser jag alltid "Använd inte baken"?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 2:38 am
Nightmare Asura Varför läser jag alltid "Använd inte baken"?! gonk För du är jätte pervers <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 2:40 am
Valgarv För du är jätte pervers <.< Sccch!! >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 3:58 am
Nightmare Asura Valgarv För du är jätte pervers <.< Sccch!! >.< xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 4:01 am
jag förlorade 3k. Men jag orkar inte bry mig, jag har redan tillräckligt med problem med mina jacked-up pants. sweatdrop Hoppas moderators kan börja jobba på de som förlorat sina grejer. jag har väntat runt en månad nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 4:03 am
Filthy jag förlorade 3k. Men jag orkar inte bry mig, jag har redan tillräckligt med problem med mina jacked-up pants. sweatdrop Hoppas moderators kan börja jobba på de som förlorat sina grejer. jag har väntat runt en månad nu. Aaw crying *Kramar om Filthy, och gripande sorglig musik spelas i bakgruden*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|