Eikohan miullakin ole jotain naytettavaa, kunhan ton uuden koneen saan kayttoon. ^^ Siihen voikin jo harkita muuttelevansa kaikkea omien mieltymysten mukaisiksi.
Wicked Captain
Liffy Glitter
Posted: Sun May 08, 2005 6:07 am
En voi muutella, kun tulee porukoilta valitukset. Eikos olekin paska homma kun kone on oma mutta sita ei saa silti muokata mielensa mukaiseksi?
Posted: Sun May 08, 2005 6:25 am
[ Message temporarily off-line ]
Taxet Crew
thoughtless`
Posted: Sun May 08, 2005 6:55 am
Ei kai siina mitaan kummempia ole. :/ Jonathan Davis taustalla vaihdellen, ja kaikki muu normaalien asetusten mukaisesti.
WindowBlindsilla olen pistänyt uusiksi ohjelmat ja valikot, mutta taidanpa pian olla poistamassa kun se shareware on. Aikarajoitusta ei ole, mutta häiritsee välillä pelaamista sillä pop-upillaan.
Mepis-liinuksin puolella pyörii ihan default KDE, ja Gnomen libraryt jouduin Winen mukana asentamaan.
Serial Number
Eathlinn Crew
Posted: Sun May 08, 2005 2:30 pm
Hum... KDE, vahan saadetty, mutta en ole ihmeempia sen kanssa sahlannyt... Tama threadi muistutti mut vaihtamaan taustakuvan...
Gimp paasi poseeraamaan, kun otin kuvan silla wink
Posted: Sun May 08, 2005 3:18 pm
[ Message temporarily off-line ]
Serial Number
Tsuzue
Posted: Sun May 08, 2005 10:34 pm
sen verta oon uusavuton tan koneen kanssa etten tommosta hianoo kuvaa tosta tyopoydasta osaa ottaa... stressed tammonen totoro mulla kumminkin on: http://img.photobucket.com/albums/v640/Tsuzue/funny/taustakuvia/totorof800_600.jpg tyopoytaa en ole mitenkaan muokkaillut kun ei ole harmaintahajuakaan miten se tehdaan... enka varmaan sais lupaakaan kun kone ei ole oma...