Welcome to Gaia! ::

Reply Lekar och tidsfördriv
Vem skulle du vilja vara? Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200
PostPosted: Tue Aug 08, 2006 2:12 pm

Det finns säkert människor som är helt trygga i sig själva, (även om jag aldrig träffat någon), men jag är knappast det och för mig gäller "man vill alltid ha/vara det man inte har/är". Vad eller vem skulle du vilja vara, och varför?

Tysk
Tyskland är, i mitt huvud, det bästa landet NÅGONSIN. Speciellt sett från musikhållet, de har bara klämt ut en massa jävla bra musik och språket är så onödigt sexigt. Jag är stolt över att vara nya zeeländsk, men det börjar bli tröttsamt med folk som säger "coolt" och sedan inte ens vet vart landet ligger. Tyskland har en sjuhelvetes intressant historia, och hellre ökänd än okänd.

Snygg
Därför att jag är en ytlig jävel.

Rik
Se ovan.

Snäll
Snälla människor ser så förbannat glada ut. biggrin
PostPosted: Tue Aug 08, 2006 2:14 pm

Vem vet inte var Nya Zeeland ligger! xp

Niddler

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200
PostPosted: Tue Aug 08, 2006 2:23 pm

Niddler

Förvånansvärt många, en kille trodde att det låg i Europa och visste inte ens vart Australien låg. Sedan är det många som måste fråga om Nya Zeeland och Australien är skilda länder för att man (av någon dum anledning) kallar den världsdelen "Australien" istället för Oceanien.
PostPosted: Tue Aug 08, 2006 2:28 pm

Sakana-sama
Niddler

Förvånansvärt många, en kille trodde att det låg i Europa och visste inte ens vart Australien låg. Sedan är det många som måste fråga om Nya Zeeland och Australien är skilda länder för att man (av någon dum anledning) kallar den världsdelen "Australien" istället för Oceanien.
surprised Var de svenskar? Jag har en känsla av att amerikaner inte kan skilja mellan Ryssland och Chile...

Btw, Allt under ekvatorn är sak samma.

Niddler

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200
PostPosted: Tue Aug 08, 2006 2:33 pm

Niddler
Sakana-sama
Niddler

surprised Var de svenskar? Jag har en känsla av att amerikaner inte kan skilja mellan Ryssland och Chile...

Btw, Allt under ekvatorn är sak samma.

Ja, enbart svenskar.
PostPosted: Tue Aug 08, 2006 2:41 pm

Ga ga ga, Nya Zeeland är ju ett eget land OCH DE HAR TECKENSPRÅK SOM OFFICIELLT SPRÅK! :00000

Vem jag vill vara? Jag kommer tillbaka när jag är emo xd

Mikusagi
Crew

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200
PostPosted: Tue Aug 08, 2006 3:50 pm

Mikusagi
Ga ga ga, Nya Zeeland är ju ett eget land OCH DE HAR TECKENSPRÅK SOM OFFICIELLT SPRÅK! :00000

Inte enbart, engelska och maori delar den platsen.
PostPosted: Wed Aug 09, 2006 12:33 am

Sakana-sama
Mikusagi

Inte enbart, engelska och maori delar den platsen.

Jag vet, men ändå. Det är inte många länder som har något teckenspråk som officiellt språk. Sverige har inte ett enda språk som officiellt.

Jag vill vara en som kan klara av att sova åtta timmar varje dygn men ändå hinna med det mesta! >.<
Höhö, jag kom på något jag stör mig på, och jag stör mig på det ofta.

Dessutom skulle jag vilja sluta göra bort mig så ofta. Ibland funderar jag seriöst på att bara hålla tyst hela tiden.

Mikusagi
Crew

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

GreenKurenai

PostPosted: Wed Aug 09, 2006 12:40 am

Jag vill vara:
Grön
Gud.......inna. D:
Het. Nej, söt! .___.
En sprallig japan. XD
Öh.. Inte rik, men gärna mycket pengar. <.<
Fri 0:
PostPosted: Wed Aug 09, 2006 11:13 am

wahmbulance
Svensk
Sverige är ju bara bäst. Älskar sverige!

Sexig
Fast det är jag ju redan

Medelklass
för mkt pengar för inget bra med sig

Snäll
varför vilja vara elak? wahmbulance

Tampo

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200
PostPosted: Wed Aug 09, 2006 12:01 pm

Tampo
wahmbulance
Svensk
Sverige är ju bara bäst. Älskar sverige!

Sexig
Fast det är jag ju redan

Medelklass
för mkt pengar för inget bra med sig

Snäll
varför vilja vara elak? wahmbulance

Du behöver ju inte härma mig, om du inte nödvändigtvis måste.
PostPosted: Wed Aug 09, 2006 12:40 pm

Jag vill vara känd och bo i LA. biggrin Eller nej, NY. Båda. ^-^ Så kan ni komma och hälsa på sedan. 3nodding

Men lite mer realistiskt, så vill jag väl gärna vara mig själv. Skulle väl gärna ha en annan näsa, men man kan inte få allt. razz

Nanoq

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200
PostPosted: Wed Aug 09, 2006 12:47 pm

Mivi
Jag vill vara känd och bo i LA. biggrin Eller nej, NY. Båda. ^-^ Så kan ni komma och hälsa på sedan. 3nodding

Men lite mer realistiskt, så vill jag väl gärna vara mig själv. Skulle väl gärna ha en annan näsa, men man kan inte få allt. razz

Du behöver inte vara realistisk, jag kan inte BLI tysk, snygg eller snäll. biggrin
PostPosted: Wed Aug 09, 2006 1:15 pm

Sakana-sama
Mivi

Du behöver inte vara realistisk, jag kan inte BLI tysk, snygg eller snäll. biggrin
Nej, man kan ju inte bli något man redan är. Höhö. Höhö. Höhö. Förutom tysk då, men ändå. Jag har dålig humor och är trött, okej? >_>

Jag vill vara rik. Och jag vill inte riktigt bo kvar hos mina föräldrar..
Sen vill jag massa andra saker, men de kommer jag inte på just nu. Eller, jag vill ha långt hår igen, det vet jag.

Och så vill jag vara Brad Pitt, för Angelina Jolie är het. biggrin

Aranea

halcyon. revolver

4,550 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Brandisher 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Aug 10, 2006 3:04 am

jag vill vara:

sjukt het. (varför tänker jag på det först? KÖRD!! eller iofs jag såg just miyavibilder. nn, jag vill vara en sån som ser bra ut vad jag än gör, typ som miyavi.)

sjukt jävla rik. fast det skulle funka med bara en miljon eller så. det är ok. bring it on. för då skulle jag kunna plugga var jag vill, ge pengar till min familj, köpa fina presenter och äkta Vivienne Westwood smycken och fina kläder och tyger och fina saker och skivor och filmer och MASSA SAKER MATERIALIST HAI!! T_____T jag vill ha pengar... ;_;

sjukt begåvad. jag vill kunna allt. ALLT I TELL YOU. D:

sjukt lingvistisk. (fatta, det där är typ inte ens ett ord. <.< och det faller egentligen under kategorin ovan men eh.)

vig. fast jag kanske redan är vig, bara att jag inte orkar lyfta mina ben så högt? det var ju så på tae-kwon-don... hmmm... jag kanske vill vara stark och smal istället! yeah! och kunna flyga som shaolinmunkar!!

glad och trevlig. jag gnäller för mycket och sabbar ner folk med ******** EMOness och typ förolämpar folk utan att det är meningen.

men mest av allt vill jag vara SMART. för jag blir så trött på att vara så sjukt inte-smart hela tiden. om jag vore smartare skulle massa saker lösa sig! jag ska kämpa! 3nodding

nej vänta, och glittrig! ahh... jag skulle glittra jättemycket och göra såna >ping< *kirakira* bishounenblickar... heart
Reply
Lekar och tidsfördriv

Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces