|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 1:45 am
Tänkte att man kunde vissa sina rum där man har sin data, för man är ju lite nyfiken på hur vissa personer har det i sinna "data rum" (eller var man har sin data). För man vissar hur man ser ut, så kan man vissa hur man bor, när man är inne på Gaia 3nodding
Men men... Här är mitt "Hobby rum" ^^
 (Mitt rum 䲠om-moblerat, s堢ilden st䭭er inte...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 1:51 am
Game Cube! Det är helt rätt! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 2:07 am
Nightmare Asura Game Cube! Det är helt rätt! ^^ Ska sälja det, för jag ska spara till ett nytt DDR :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 2:11 am
Croiz Tänkte att man kunde vissa sina rum där man har sin data, för man är ju lite nyfiken på hur vissa personer har det i sinna "data rum" (eller var man har sin data). För man vissar hur man ser ut, så kan man vissa hur man bor, när man är inne på Gaia 3nodding
*sitter i en likadan stol vid sin dator* surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 2:35 am
GrimCupid Croiz Tänkte att man kunde vissa sina rum där man har sin data, för man är ju lite nyfiken på hur vissa personer har det i sinna "data rum" (eller var man har sin data). För man vissar hur man ser ut, så kan man vissa hur man bor, när man är inne på Gaia 3nodding
*sitter i en likadan stol vid sin dator* surprised Stalker? ninja Tihi! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 3:05 am
Kanske det. xp Skulle knäppa ett eget kort om det inte var så att datorn står i vardagsrummet och inte i mitt. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 3:22 am
Här har jag ritat mitt rum i Paint, sett uppifrån xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 3:27 am
GrimCupid Kanske det. xp Skulle knäppa ett eget kort om det inte var så att datorn står i vardagsrummet och inte i mitt. :/ kvittar var den står, roligt o vet hur su "sitter" när du e online =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 7:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 7:45 am
Croiz kvittar var den står, roligt o vet hur su "sitter" när du e online =) Iochförsig. Hmm, kanske borde leta reda på digicammen då. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 7:55 am
*Host* .. Du hade ju en bild på ditt rum förut Asura, Varför visar du inte den här?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 7:56 am
Petsy *Host* .. Du hade ju en bild på ditt rum förut Asura, Varför visar du inte den här? Den visar inte hela rummet sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 7:57 am
Nightmare Asura Petsy *Host* .. Du hade ju en bild på ditt rum förut Asura, Varför visar du inte den här? Den visar inte hela rummet sweatdrop Men den visar ju det viktigaste, datorn! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 7:58 am
Petsy Men den visar ju det viktigaste, datorn! xp Mjo sweatdrop Men jag sitter så konstigt i stolen också o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 7:59 am
Nightmare Asura Petsy Men den visar ju det viktigaste, datorn! xp Mjo sweatdrop Men jag sitter så konstigt i stolen också o.O Då ska du se hur jag "sitter" <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|