Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Kes�apahtumat! Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ropecon?
En paase :(
20%
 20%  [ 1 ]
Ehka...
20%
 20%  [ 1 ]
Toki!
60%
 60%  [ 3 ]
Total Votes : 5

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun May 01, 2005 11:47 am

Pistetaanpas tasta vahan yleisempi aihe... tanne mahtuu nyt sitten niin 'conit kuin festaritkin.

ROPECON

Espoon Dipolissa, 22. - 24. hein�uuta 2005

http://www.ropecon.fi/

Editoinpas vahan tata... Siis, Ropeconiin tulijoita?
PostPosted: Sun May 01, 2005 11:50 am

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Sun May 01, 2005 11:55 am

Ma olin niin innoissani Kirsikankukkaconista,mutta samana paivana mulla on Muumimaailman koulutusjakso! gonk Jos bussit sattuvat olemaan yhteistyohaluisia,niin mie ehdin tunniksi tai pariksi katsastamaan tapahtumaa.Mutta hitto etta v*****aa!! scream stressed

En ole katsastanut muiden festareiden kuin Ruisrocin artistilistat ja sinne kylla kiinnostaisi menna kun se on kerta taalla ihan lahistolla.
PostPosted: Sun May 01, 2005 12:25 pm

Coniin olen menossa, muualle en. En koskaan kay missaan, ei ole ketaan joka minua kestaisi mukanaan... whee

Liffy Glitter

Onisfi
Crew

PostPosted: Sun May 01, 2005 2:10 pm

Mahdollisesti. :3 Mahdollisesti myos jaan kotiin rahattomana pelaamaan Ragnaa ja suremaan sita, ettei ole rahaa wowiin ja kunnon lahjaan siskolle ja kuinka idiootti olen kun en keksinyt saastaa ja ymmartanyt, etta tietenkin hiiri menee rikki kesken taydellisen kiltataistelun pelissa. > surprised

Eli siis ehka, jos on rahnaa.
PostPosted: Mon May 02, 2005 2:08 am

Olen talla hetkella menossa Kirsikankukkaconiin ja Ruisrockiin. RopeConissakin tulee varmaan piipahdettua. smile

Yocchan

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Mon May 02, 2005 2:27 am

Miut varmaan todennakoisemmin nakee RopeConissa. Siita alkaa tulla perinne. smile

Muista coneista ja sun muista sellaisista en osaa viela sanoa. Riippu pitkalti siita, onko tarmoa/euroja tarpeeksi.
PostPosted: Mon May 02, 2005 5:12 am

thoughtless`

YamiEiji

PostPosted: Mon May 02, 2005 5:53 am

PostPosted: Mon May 02, 2005 6:05 am

Aeris89
mik� t�m� KIRSIKANKUKKACON edes on?? sweatdrop olen BAKA whee

http://sakura.animeunioni.org/

Se on anime/japani con, joka jarjestetaan finlandconin sijaan, koska sita ei jarjesteta tana kesana. Jarjestetaan Turussa 14 tai 15. paiva (en muista kumpi) ja oli kai ilmainen tapahtuma.

Ropeconiin menen joka vuosi. Tosin viime vuonna olin ehka yhteensa tunnin tai kaksi paikalla. Mutta muina vuosina ollut siella koko viikonlopun valvomassa neljaan pelaten korttia.

Lisaysta edelliseen postiini- luultavasti en tulekaan sinne. Eras hieno ja mahtava conejakin tarkeampi henkilo laskeutuu Helsinkiin, joten menen tokkimaan sita.
... Ellei sitten sen kaveri tahdo ottaa sita lauantaiksi, joka kumoisi sen hienouden ja mahtavuuden. Eh. >_>;

Mutta Ropeconiin tulen. > biggrin Ja siella muuten jarjestetaan gaiamiittii, koska mina sanoin niin ja kokotan siina miitissa vaikka yksinani. *Paattanyt.*

Onisfi
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Mon May 02, 2005 6:11 am

PostPosted: Mon May 02, 2005 6:19 am

Serial Number

Onisfi
Crew

PostPosted: Mon May 02, 2005 6:23 am

PostPosted: Mon May 02, 2005 6:47 am

[(-Onis-)]
jaaa... siella on... paljon poikia. > biggrin Ilman paitoja. Sellaisia komeita, kauniita ja sopoja. Pitkaa hiusta, lyhytta hiusta. Sasuke vaatteilla...

! eek
Pakko paasta! xD

whee

Liffy Glitter

Tsuzue

PostPosted: Mon May 02, 2005 6:53 am

argh... siis onko toi kirsikankukkacon hommlei-tsydeemi ilmainen???
mie tahdon sinne! gonk
en kyl mitenkaan paase turkuun tollon... eika muutenkaan yksin ois kivaa menna, mutta silti... crying
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces