|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:35 am
Elikäs, The Union of Natinal Guildissa joka maan edustajaksi valitaan kaksi henkilöä, jotka myös osallistuvat äänestykseen Ambassador's Forumissa. Tässä lainaus Invictus_88:lta:
Ambassador's Forum:
This forum is the one used by the people that your nation elected, there are two from each national Guild. When an issue comes to prominence in the Open Forum a vote is taken on whether we should try to (and naturally whether or not it is possible) resolve it. If that vote passes, it returns to the open forum for discussion as to how it should be resolved.
Lisää infoa löytyy tietenkin ko. killan sivuilta.
Koska edustajaehdokkaiksi ilmoittautui vain kaksi Suomi-killan jäsentä, tilanne taitaa olla aika selvä. Mutta laitetaan tähän nyt muodon vuoksi polli, jos ei muuten, niin saattepahan kultaa. xd
Ja ehdokkaathan olivat:
Pikku-Timppa Shinrin Minto
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 10:06 am
Sanoisin, että n. viikko. Eli 7 päivää (huominen on siis ensimmäinen) on aikaa ilmoittaa itsensä ehdolle, ja sen jälkeen äänestetään sitten vaikkapa toiset 7 päivää, ja siitä katsotaan ketkä kaksi saivat eniten ääniä.
Viikko on hyvä aika lähinnä siksi, että viikossa suurin osa kiltalaisista on käynyt ainakin katsomassa killan foorumeja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 12:21 pm
Noni, dedis päivitetty. Mie lähen Wackeniin aamulla 3.9., mutta repäsen sen pollin tohon ennen sitä. Sitten saa vapaasti äänestellä. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 5:37 am
No, missä meijän haastajat, nuo innokkaat Suomi-killan jäsenet, jotka tarmokkaina pyrkivät keinolla millä hyvänsä kohti edustajan paikkaa, raivaten raivosana tieltään kaikki mahdolliset esteet? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 5:38 am
Hienoa, että olette aktiivisia! Tätä menoa taitaa asia olla suoralta kädeltä selvä voitto teille, ellei muita rohkeita ilmaannu? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 6:11 am
Toistaiseksi näyttää siltä. Tosin ilmoittautumisia on otettu vastaan vasta pari päivää. wink No, ei se miuta haittaa, jos päästään ilman äänestystä Timpan kanssa edustamaan. wink Mutta kaikki vaan rohkeasti mukaan, jos siltä suinkin tuntuu. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 6:15 pm
Otaksuisin, että puoliakaan ei välttämättä edes niin paljoa kiinnosta. Mutta ei se mitään. Enemmän meille! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:59 am
Joo, mie kans vähän luulen, varsinkin kun se tais olla melkein kaikille aika sama, liitytäänkö ees tohon. biggrin No, ei se mitään. Eipähän tarvi toistaiseksi pahemmin kampanjoida. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 2:33 am
Huomatkaahan, että tänään on viimeinen ilmoittautumispäivä!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 2:57 pm
Päivitetty. Nyt kaikki vielä äänestämään muodon vuoksi. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 3:13 am
Mutta mutta... eikös tämä olekkin sitten jo aika pitkälti päätetty homma, koska ei meitä ole kuin kaksi? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 11:33 pm
Näyttäishän se olevan, mutta ajattelin vielä antaa ihmisille kultaa. Eikä tossa nyt toistaiseksi kuin yksi henkilö halua uusintaa, että jos ei kovin moni enää äänestä sitä vaihtoehtoa, niin eiköhän se ole me kaksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 3:16 am
Shinrin Minto Eikä tossa nyt toistaiseksi kuin yksi henkilö halua uusintaa Olin muuten minä. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 3:31 am
Pikku-Timppa Shinrin Minto Eikä tossa nyt toistaiseksi kuin yksi henkilö halua uusintaa Olin muuten minä. xd Ahaa! Ovelaa. xd No eiköhän tää oo sitten selvä peli.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|