No??...Tuleeko |
Eip keksin vaan jonkun |
|
0% |
[ 0 ] |
Tietysti |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 0 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2005 11:20 am
Tuleeko GaiaNimesi Jostain Vai keksitko sen vain...Minun Nimeni Tulee Painijalegendasta..Jos sinun nimesi Tulee Niin mista
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2005 11:36 am
Mytologiasta. En jaksa selittaa. Lue taalta.Oikea nimi Eeva, kaikkihan tietaa mista se tulee, ja kun tuo Liftrasirkin tavallaan sitten "ensimmainen" naikkonen maan paalla... tunnen jotain yhteenkuuluvuutta 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 4:51 am
Tulee ja ei tule... Aikanaan Eathlinn on keksitty ihan paremman puutteessa, kun tarvittin nikin johkin Kissin chattiin... (Linnaan...?) Vaantelin sen yhden hevosen nimesta, kun olin niista innostunut kovasti silloin (no, yha, jonkin verran). Ja se tullee nimesta Ethlinn, joka on jonkin sorttinen prinsessa kelttimytologiassa. *olankoho* Tai jotain sinnepain. Nikki on siis vuosia vanha - ja siita hyva, ettei se ole koskaan kaytossa 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 5:10 am
Nimeni tulee muinaista Naama-metsastaja mytologiasta. Nih! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 5:35 am
Miun kayttajanimeni on lempinimeni irl (Johanna -> Johanna-chan -> Yocchan). Paras kaverini keksi sen muutama vuosi sitten ollessamme lukiossa ja olen alkanut kayttaa sita usein netissa. smile Se on sen verran erikoinen, etta sita ei yleensa ole varattu. Toinen usein kayttamani nikki on "Arwena" (entisen ropehahmoni nimi), mutta se tuntuu olevan suosittu muidenkin keskuudessa. Ei kai mikaan suuri yllatys.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 5:38 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 5:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 6:15 am
Nimen sain eraasta anime sarjasta ja 91 meinaa vuotta 1991
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 6:19 am
sillon kun aloin piirteleen randomeja ukkeleita, halusin aina antaa niille nimet. loysin joltain sivustolta hirveesti japanilaisia nimia ja poimin Tsuzuenkin sielta. tykkasin siit ja kayttelen sita vielakin kaikissa mahdollisissa paikoissa... whee ei sen kummempi tarina..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 7:50 am
Thoughtless tulee KoRnin pirun hyvasta biisista (jolla on iloinen video :3), Thoughtless.
Muulini nimenkin voisin kertoa. ._. Ink Poisoning. tulee yksinkertaisesti tavastani piirrella kadet ja posket tayteen. Tai no, kirjoittaa. :> Kylla mie sen myrkytyksenkin jonain paivana saan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 8:02 am
nimi nimi nimi... Jungle Wa Itsumo Hale Nochi Guu anime.. siina oli yksi seko kappale jonka nimi oli Mitsurin. Jotenkin se kylla kuulosti vahan oudolta ni vaihdoin yhden kirjaimen, ja voila! Matsurin! Mahtava tarina.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 8:04 am
Se on on vain Nidan pienella typolla 3nodding Suosittelen katsomista googlesta jos jollekin tuo sana on tuntematon, silla on niin monta eri tarkoitusta o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 8:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 8:48 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 9:11 am
Niin kauan kuin oon netis saannollisesti pyorinyt ja rekisteroitynyt jonnekin, oon kayttany Wickedia. Se on adjektiivi, mika kuvastaa mielestani itseani hyvin.
Toinen nikki jota kaytan paljon (ja joka mulla on taalla muulina) on Firecracker. Sehan tarkoittaa sahikaista suomeksi, mutta tulee myos Trixie Firecracker-hahmosta, jota Geri esitti Say You'll Be Theren musavideolla. (Yes, olin/olen spaissari-Geri-fani... *menee nurkkaan hapeamaan*)
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|