Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
Daigasso Band Brothers

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lingonsylt

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 12:37 pm

I den här tråden kan vi prata om Daigasso.(eller Band Brothers som den verkar skall komma heta i västerländsk version) ^^
Finns tyvärr bara i Japansk version än så länge men det går fint att beställa från http://www.gamtronics.se whee

Lite videos:

http://video.google.com/videoplay?docid=-8424184000864252190&q=daigasso
http://video.google.com/videoplay?docid=3501771001282150126&q=daigasso

http://www.youtube.com/watch?v=h8MZvMbs9gA&search=daigasso band brothers
http://www.youtube.com/watch?v=RFN5muEEYZg&search=daigasso band brothers

Ny video(06-07-22)

http://www.youtube.com/watch?v=VLgwV4PSelU
PostPosted: Wed Jul 12, 2006 12:39 pm

Suck...

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Drevlin
Crew

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 2:41 pm

Yay, ett musik spel! Verkade nice. Får se när jag får pengar så lär jag skaffa det om pengarna räcker till. ^_^ Finns dock andra spel jag också vill ha... sweatdrop
PostPosted: Tue Jul 18, 2006 12:49 am

Drevlin
Yay, ett musik spel! Verkade nice. Får se när jag får pengar så lär jag skaffa det om pengarna räcker till. ^_^ Finns dock andra spel jag också vill ha... sweatdrop

Vilka då till exempel? smile
Jag vill ha: Daigasso, Lost Magic, Trauma Center och Brain Age.

Lingonsylt

Drevlin
Crew

PostPosted: Tue Jul 18, 2006 2:12 am

Lingonsylt
Drevlin

Om du undrar specifikt till DS så är det följande...

Final Fantasy 3
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Children of Mana
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
Phoenix Wright: Ace Attorney

Sen såklart nu då, Daigasso (finns även flera jag är lite nyfiken på, t.ex New Super Mario Bros.). *nods* Men sen är det också närmare ett 10-tal spel jag vill ha till min PS2:a också. crying Sen som avslutning på allt håller jag på att spara till en PlayStation 3 också, vilket är min högsta prioritet just nu. Så det blir ganska mycket cash. sweatdrop
PostPosted: Tue Jul 18, 2006 11:17 am

Drevlin
Lingonsylt
Drevlin

Om du undrar specifikt till DS så är det följande...

Final Fantasy 3
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Children of Mana
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
Phoenix Wright: Ace Attorney

Sen såklart nu då, Daigasso (finns även flera jag är lite nyfiken på, t.ex New Super Mario Bros.). *nods* Men sen är det också närmare ett 10-tal spel jag vill ha till min PS2:a också. crying Sen som avslutning på allt håller jag på att spara till en PlayStation 3 också, vilket är min högsta prioritet just nu. Så det blir ganska mycket cash. sweatdrop

Final Fantasy spelen skall jag också skaffa smile Och Zelda förståss.
New Super Mario Bros. rekommenderar jag starkt ^^

En PS3:a skulle väl inte sitta fel, men det är inget jag kommer satsa på sålänge den är så pass dyr. neutral

Lingonsylt

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Tue Jul 18, 2006 2:41 pm

Jag nöjer mig med Pokémon och Opera så länge... om jag får lust att spela Daigasso lånar jag Lingonsylts, så klart! ^^
Fast det är nog inte riktigt min typ av spel... inte alls, faktiskt. Bra musik, ja, men annars... bläh D:
PostPosted: Tue Jul 18, 2006 4:09 pm

Just ja, det glömde jag. Vill ha Pokémon Pearl/Diamond också såklart. Får se vilken av dom det blir.

Samt PS3 vill jag ha bara för att jag är ser fram emot så många spel som kommer och vill inte missa något av dom. Men får se hur det ser ut vid releasen. Om det ens är något av dom spelen jag vill ha som kommer då. Samt måste man ju skaffa en bättre TV senare också. x_x

Drevlin
Crew

Drevlin
Crew

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 2:33 am

Yay. Har en polare som är i Japan just nu. Bad honom att kolla vad Daigasso kostar där i Japan. Så med tur kanske han kan köpa det åt mig så jag får det billigt och fint. 3nodding
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 2:18 am

Drevlin
Yay. Har en polare som är i Japan just nu. Bad honom att kolla vad Daigasso kostar där i Japan. Så med tur kanske han kan köpa det åt mig så jag får det billigt och fint. 3nodding

Nice. ^^
Dock är frakten bara på 29:- från Gametronics. whee

Lingonsylt

Drevlin
Crew

PostPosted: Sat Jul 22, 2006 4:32 pm

Lingonsylt
Drevlin

Nice. ^^

Men! Spel är också billigare i Japan. Min polare som är där har t.ex nu skaffat sig en tjusig vit PSP (Value Pack), för endast ynka 1400kr! Vilket är sjysst. Sverige har grymt hög skatt på spel, där med blir det mycket billigare att köpa det direkt i Japan.
PostPosted: Sun Jul 23, 2006 1:50 am

Drevlin
Lingonsylt
Drevlin

Nice. ^^

Men! Spel är också billigare i Japan. Min polare som är där har t.ex nu skaffat sig en tjusig vit PSP (Value Pack), för endast ynka 1400kr! Vilket är sjysst. Sverige har grymt hög skatt på spel, där med blir det mycket billigare att köpa det direkt i Japan.

Sant, sant. 3nodding

Lingonsylt

Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games