Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Tietokoneista... Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ai, kultaa tarttis saada?
Linux
2%
 2%  [ 1 ]
Windows 95 tai 98
11%
 11%  [ 4 ]
Windows 2k tai XP
80%
 80%  [ 28 ]
Mac
0%
 0%  [ 0 ]
Jokin muu
5%
 5%  [ 2 ]
Total Votes : 35

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 3:05 am

Uskaltaudun aloittamaan uuden topicin... En ainakaan huomannut tallaista viela taalla.

Siispa... Onko koneenne teille vain valine nettiin paasyyn, vai tunnetteko sen sisukset kuin omat atskunne?
Hyrraako siella 'pellin alla' Windows, Linux vai jotain muuta?
Kuinka paljon kone on paalla vuorokaudessa?
Ja mita silla koneella sitten oikein tulee tehtya?
PostPosted: Sat Apr 23, 2005 3:16 am

[ Message temporarily off-line ]

Eathlinn
Crew

Tsuzue

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 4:57 am

en osaa, mitaan meidan koenisat selittaa muuta kun etta molemmat on windows98...kai... sweatdrop
eipa mun kyl oikeestaan tarviikkaan tietaa, kun ei kumpikaan ole mun oma... valitettavasti
PostPosted: Sat Apr 23, 2005 5:25 am

Kannettava ja PC, molemmissa Windows XP. Linuxinhan mina haluaisin mutta niin kauan kun kumpikaan kone ei ole yksin minun en sellaista saa jostain ihmeen syysta asentaa. Parku. Viela parempi olisi Mac... gah, unelma! Mutta minun rahavaroillani ei sellaista ainakaan lahiaikoina saa hankittua.

En tieda tietokoneista loppujenlopuksi yhtaan mitaan, ainakaan verrattuna moniin kavereihin, mutta perusasiat hoituu. Tietotekniikkanumerot 9 jne... ainoa kouluaine kuviksen lisaksi missa jotenkuten parjaa...

Koneella tulee paa-asiassa pelattua, piirrettya, katsottua animea ja elokuvia, muokattua kuvia ja tietenkin netissa pyoriminen on aika yleista. Kone on paalla varmaan 25/7 (!), mutta itse en tietenkaan ole sen aaressa niin paljoa (riippuu saasta). Yritan hankkia elamaa jne. on synti ja hapea olla koneen aaressa kun aurinko paistaa. Hyi HYI hyi...

Liffy Glitter

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 5:39 am

Koneen aaressa kun aurinko paistaa...? Proven guilty. razz redface

Taalla nimittain se jopa paistaa nyt. Mutta partsin ovi on sentaan auki! razz
PostPosted: Sat Apr 23, 2005 6:31 am

En mie tieda meidan koneesta. Windows XP. Ja taynna viruksia. D:

thoughtless`

Wicked
Captain

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 6:40 am

Ooo... taa ei todellakaan oo mun ominta aluetta. Vihaan valmispaketteja. Haluaisin tehda kaiken itse. Mutta en ossooo... Ja arsyy kun toi yks vaan vasaa ja vasaa ja lataa kaiken mualiman paivityksia ja sit ne kaikella vaivalla saadut mukavat omat asetukset taas on havinneet... *mulkaisee*

Kone on auki... *laskee* n.16-18h paivassa. Eli kiinni vain sillon kun nukun. Yleensa. Joskus myos sillon kun oon koulus. Ellei jaa jonkun ihQn latailu kesken, minka vuoksi jatan koneen myos yoksi paalle.

Koneella surffataan ja kirjoitetaan nuotteja (savellys/sovitus/koulutyo-jutskia) paaasiallisesti ja sitten loppuaika pelataan (mille ei ole jaanyt viimeaikoina aikaa yhtaan. *sniisk* )

twisted
PostPosted: Sat Apr 23, 2005 8:49 am

Kannettava, Windows XP kotiversio (kaipa se kelpaa, ei olis energiaa/taitoa alkaa sahlaamaan sen muuttamiseksi), muuta mina en sitten juuri muistakkaan. Kone on auki melkein koko ajan, mutta vaan sen takia, ku se lataa animea/elokuvia (kiintolevytila on aina lopussa, hehheh). Olispa digivideokamera ja kunnon videokuvankasittelyohjelma (vaikka Pinnacle) niin tallahan sais vaikka mita aikaan. Windows movie maker on ihan ok, muttei mikaan superhyva *unelmoi kotielokuvien vasaamisesta*.
Normaalisti olen tietokonetorppo, mutten kuitenkaan niin onneton kuin ne tyypit, jotka menevat pihalle pelkastaan kuulemalla sanan "USB-vayla".

Luwina

Carmen LaVihta

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 8:51 am

Tjaah...mun yhteyteni muuhun maailmaan on kannettava Amilo-jotain...Windows XP...ja...hm,hyvin se toimii,juu. Tietokone on auki aina kun olen kotosalla,eli hyvin vaihtelevissa maarin.Joskus jatan koneen latailemaan kun haivun kouluun tai muualle.Ja sit pelkaan etta kun palaan kotiin niin koti onkin palanut kun tietokoneessa on ollut jotain haikkaa. crying

Paaasiassa kaytan konetta surffailuun,mutta myos leffojen ja animen katseluun,esseiden tekoon,pelaamiseen ja muuhun harpakkeeseen.En yleensa piirra koneella kun en perhana osaa. xp Ja mulla tuottaa hankaluuksia jo vastata,etta mika selain mulla on,eli ei mitaan tietokoneaiheisia kysymyksia mulle.Kiitos.
PostPosted: Sat Apr 23, 2005 10:35 am

Wicked

Koneella surffataan ja kirjoitetaan nuotteja (savellys/sovitus/koulutyttö-jutskia) paaasiallisesti ja sitten loppuaika pelataan (mille ei ole jaanyt viimeaikoina aikaa yhtaan. *sniisk* )

twisted

Pelaamiselle TEHDÄÄN aikaa! scream

Itsellä on hiljakseen halvoista osista rakenneltu PC, mallia "leivänpaahdin". Käyttiksenä on Windows 98 SE.

Every day is DOS.

Leningrad Cowboy

Shimattabaka

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 11:34 am

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 12:15 pm

Windows xp, seka 98 joka sijoittuu c-asemalle ja ei tee mitaan.
2 giganen, 512 rammia, 32x polttava, optinen hiiri. Kiintolevylla tilaa jossain 50 ja 70 gigan valissa. Vareina vallitsee musta, vahan hopeaa.

Ylimaaraisia johtoja: tablet, ddr-matto, kamera, minidisc, kuulokkeet. Rakastan johtoja. > biggrin Tarvitsen lisaa tavaraa, etta saan sexyja johtoja.

Toinen kone:
pentti 300. Ehka hyvalla onnella 1-2 gigaa kiintolevya ja muistia en edes uskalla arvuutella. Jotain pienta. Silla pelataan dos-peleja. (Eli pm2:sta) Yhteydessa ensimmaiseen koneeseen. Hiiri tilanpuutteen takia pienessa kolossa. razz Varina harmaa.

Kolmas kone:
Kannettava, ehka siina myoskin 300:n paikkeilla, joka vastaa tavallisissa 600:aa. Ikava kylla siina ei ole 3d-korttia, mutta nettiin paasee. Vari musta.

Tuon verran (eli en oikeasti yhtaan mitaan) tiedan koneistani. razz Odotan vain, etta voin muuttaa yksin asumaan, niin saan kunnollisen neljannen koneen, jota voi kayttaa kaikkeen iiviliin. Tai vaihtoehtoisesti paremman kannettavan.

Onisfi
Crew

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 12:57 pm

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 1:26 pm

Double-boot Windows XP(Eh...Se on vain pelaamiseen...Vain pelaamiseen...) sekä Mandriva Linuxilla(Entinen Mandrake, siis. Vaihtoivat nimeään äskettäin. 10.1 Community versio, vanha nimi vielä tässä...*Odottaa 2005 Limited Editionia jotta voisi asentaa uudelleen*)

Athlon XP 2800+, 512 RAM(DDR 333-taajuudella), Radeon 9800 Pro sekä joku vanha kiintolevy joka tuli mukana(40 gigaa) sekä Maxtor jonka ostin viime vuonna Assyilla(Vähän alle 160 gigaa)

Kaikki mitä koneella voi tehdä, paitsi työt. Tai no, ehkä silloin tällöin. 24/7 se on suunnilleen päällä ja aivan liian kauan sillä tulee oltuakin, mutta eipä täällä korvessa parempaakaan tekemistä ole. Kesällä vois sentäin jotain tehdä.

F*ck Mess-DOS. 3nodding

Serial Number

YamiEiji

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 10:27 am

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers