Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Asusteita Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kysymys
  vastaus
View Results

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100
PostPosted: Mon Jul 10, 2006 7:33 am

Kertokaahan suosikki asusteistanne (: Mita ilman ette voisi elaa,
suosikkejanne? herate ostoksia joita ette koskaan pida? mita ostitte viimeksi?

Itsellani viimeinen hankinta olivat Louis Vuittonin kasilaukku (ihan varmasti piraatti mrgreen ja kolme paria verkkohanskoja. Pitkat pinkit ja lyhyet oranssit ja vaaleansiniset. Verkkohanskat on mielestani vaan ihania 4laugh niita tulee aina osteltua jos on rahaa ja jos loytyy vari jota en viela omista, tai jos pituus on eri (: Toinen on sitten hatut, laukut ja huivit, niita pursuaa kaapit ja vaatetelineet. Hatuissa on vaan se jokin. Laukkuja ostan yleensa vaan silla perusteella etta "Voikun on ihana! Hei mulla on just ton verran rahaa!" Ja erilaisille laukuille on aina kayttoa blaugh

(jos taalla on jo asustekeskustelu niin linkittakaa tahan, olen kesan mittaan laiskistunut sen verran etta en jaksanut alkaa kaivelemaan vanhemia viestiketjuja)
PostPosted: Mon Jul 10, 2006 12:13 pm

Mitäs ostin viimeksi?...

Heikkouteni ovat halvat t-paidat, niitä on koko kaappi täynnä. Ostan myös erikoisen värisiä laukkuja, jotka eivät sovi minkään muun vaatteeni kanssa.

Siskoni on ihan huivihullu. Kaikki ruskeanväriset huivit on pakko ostaa, oli hinta sitten mikä hyvänsä. Itse en huiveista välitä.

Wozie

Eathlinn
Crew

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 12:28 pm

Kengät... Mulla on aivan liikaa kenkiä. Kaikenmoisia kenkiä.

VIimeksi shoppailin Pariisissa ja sieltä tuli mukaan kengät, jokunen anime t-paita, pari muuta t-paitaa, farkkuhame ja jakku, pari kietasuhousuhametta... nyt ainakin. 3nodding

Ja koruja ostan myös mielläni, aika paljon pidänkin.
PostPosted: Mon Jul 10, 2006 4:01 pm

Höm.. En ole ostanut itse muuta kuin yhden vaatekappaleen biggrin Sekin oli lippis smile
Yleensä jotakin mustaa hupparia päällä ja kesällä kaikenlaisia t-paitoja blaugh

Jorke

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Jul 11, 2006 7:07 am

Minä harrastan vain kirpputoreja. Ja alennusmyyntejä, mutta yleensä nekin ovat liian kallitta meidän Pihiydellemme.

(on se kumma, 45€ maksavat farkut ovat ihan liian kalliit, mutta ostin ilman omantunnontuskia 65€ maksavan pelin...)

Paras ostos oli 7€ maksavat paksupohjaiset pitkävartiset mustat saappaat kirpputorilta. Satuin sitten kerran kaupassa näkemään lähes samanlaiset popot, hintaa oli 85€.
Toiseksi paras ostos oli paksupohjaiset mutta ei pitkävartiset kengät kirpputorilta. Huono puoli yllämainituissa on kopina, ja se ettei niissä pysty juoksemaan tappamatta nilkkojaan.

Turhin ostos on pinkit karvaiset säärystimet. Kyllä minä niitä joskus käytän. Yleensä silloin jos haluan hauskuuttaa kissani kanssa yleisöä, koska kissa rakastaa (vai vihaa?) kaikkea karvaista... heti jos ne säärystimet ovat jalassani, se hyökkää niiden kimppuun repimään.

Mutta lähtee niitä animepaitojakin aina löydettäessä (Jee Misha-paita! Jee X-paita! Jee Pokémon-paita!), tosin ne mitä täältäpäin löytyy (kuten Misha-paitani) näyttävät siltä että on googletettu random kuva, painettu se paitaan ja laitettu glitteriä päälle. ...on se silti Misha... väärin väritetty, mutta...

Viimeisin ostos on ruskeanvihreä hame + hämähäkki t-paita, koska aliarvioin helteen ja oli pakko saada kevyempää vaatetta kaupunkireissulle.

Ja voi että minä vihaan vaateostoksia. Ja vaatekauppoja.
PostPosted: Tue Jul 11, 2006 7:33 am

En tykkää mennä vaatekauppoihin joita nuoret suosivat. Hauskaa siinä on katsoa kun pikkuiset tytöt valittavat kun xs on liian iso ja että koko 36 on tarkoitettu läskeille... eek Onneksi noin tapahtuu vain välillä...

Itse taidan rakastaa alennusmyyntejä, en muuten vaatteita ostakaan. En maksaisi millään mistään housuista yli 30 euroa, joten en ymmärrä kuinka Miss Sixtyt ja Pepe Jeansit menevät usein yli sadan. Joskus ostan jotain kallista (kuitenkin alle 60 euroa), mutta todella harvoin, olen usein peeaa.

Ostinkin tässä yhtenä päivänä kolmella kympillä neljä toppia ja yhden pitkähihaisen puseron, ja sen jälkeen yli kolmellakympillä semmoisen toppihameen. Kyllä taidan olla pihi... Ei sitä rahaa turhuuksiin tarvitse kuluttaa... sweatdrop

Wozie

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100
PostPosted: Tue Jul 11, 2006 9:03 am

ite tykkään kans kauheesti käydä kirppareilla^^ niiltä löytyy aina kaikkee persoonallisen näköstä halvalla smile minun kohalla on ainakin käynyt niin^^ teiniliikkeissä käyn hyvin harvoin ja sieltäkin yleensä tulee täydennettyä vaan alusvaate laatikoita. Kirpputorit rules 4laugh
PostPosted: Tue Jul 11, 2006 9:41 am

Jee, asusteita. Mulla on joku pakkomielle pitää aina mustia 'sormettomia' pitsihanskoja [en nyt muista nimitystä], pantoja jossa on pitsiä, mustaa pitsiruusua ja sukkia, missä on pitsiä. Yleensä käytän kaikkea keskenään, koska asusteeni sopivat aina vaatteitteni kanssa, kuten kaikki vaatteeni sopivat keskenään. Helppoahan se on, kun vaan kahteen väriin sattuu pukeutumaan. Kenkiä ei löydy kovin usein, mutta harrastan niitten hamuamista, nyt on tullut ostettua ainakin yhdet pitkävartiset platformsaappaat seitsemällä eurolla, pohjaa vaan 8 cm, ja toiset mustat platformkengät, pohjaa 10,5 cm. No joo, en aina pidä korkokenkiä. Vaatteet teen lähes poikkeuksetta itse, tai sitten muokkaan kirpputorilta ostetuista.

Voisin pölistä tästä aiheesta vaikka koko gaian serverin täyteen, mut parempi ehkä lopettaa tähän, ettei niin kuitenkaan pääse tapahtumaan biggrin

EasyAsHacked

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100
PostPosted: Tue Jul 11, 2006 12:30 pm

mistä te kaivelette noita platformeja? Minä en ikinä törmää niihin emo
PostPosted: Tue Jul 11, 2006 12:33 pm

NordicDream
mistä te kaivelette noita platformeja? Minä en ikinä törmää niihin emo

Kirppikseltä, lähinnä. Ja parissa kenkäkaupassa täällä Porissakin myydään niitä, mutta isommista kaupungeista ainakin löytää jos vaan etsii kaikki yksittäiset kenkäkaupat ^^.

EasyAsHacked

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Jul 11, 2006 4:30 pm

En oikeastaan voi sanoa omistavani yhtäkään vaatetta, jonka olen itse ostanut, koska vanhemmilta ne rahat tulevat jokatapauksessa.

Tosin, mikäli pitää valita vaatekappale, jota ilman en voi elää, niin kyseessä on sukat, ja myös ranne nauhat. Sukat siksi että en pidä varpaistani. Rannenauhat siksi, että minulla on ollut ne koko kesän, ne ovat muodostaneet huimaavat rusketusraidat, ja siksi ollen minun on pidettävä niitä vielä PITKÄÄN.

Hieman asiaa hipaisten, pitäisi varmaan ruveta suunnittelemaan ja tekemään g-stringejä (vai lienevätkö normaalit stringit... en tajua amerikkaa). Ovat kuulemma hyvää bisnestä. ninja
PostPosted: Tue Jul 18, 2006 1:41 am

Mie olen ihan mahoton kaupoissa. Kiertelen ja sovitan, ja yleensä en sitten tykkääkään sovitetusta päällä, tai jos tykkään, en silti osta. Tai siis sovitan, katon että ihana, sit mietin, sit kiertelen vielä kauppaa, sit sovitan vielä uudestaan varmistaakseni, sit oon menossa jo kassalle, kunnes jänistän enkä ostakaan. biggrin Oon vaikee. wink Vaatteita tulee tosi harvoin ostettua sitten. wink

Heikkous on saappaat korolla. Niitäkin miulla tosin on vaan kaksi paria ton pihiyden, epävarmuuden ja nirsouden takia. biggrin

Shinrin Minto

thoughtless`

PostPosted: Tue Jul 18, 2006 1:38 pm

Tuota. Hmm. Converset? Ostin keväällä toiset, tummanvihreät koska iski semmoinen olo 'pakkosaadatummanvihreätconverset' ja ostin ne, 60 euroa sattuu. Ja oon pitänyt vaan pari kertaa.

Ostin aivanihqun tummanharmaan huivin jossa on pääkalloja (ja tuosta muotisuunnasta en tykkää) kun äiti pelkää että mulla palaa pää. Ja sitä tulee pidettyä kyllä toppina, saa näyttämään laudalta mutta ei voi mitään. Se on kätevä kun näyttää rusketusraidat joita muuten piilottelen...

HD:n bootsit talvella ihan ykköset. Ostin ensin feikkimaiharit ja ne hajos. Ostin sitten toiset eli viime talven kengät maksoi 150 euroa, en saa uusia talvikenkiä ennen kuin käyn lukion kuulemma...

Ja mulla on semmoinen musta hame, mustaa taftia kerroksittain käyttäen ja mustaa tylliä alla. Se on aivan ihana, pidän sitä lähes aina vaikka alun perin äiti teki monologia varten. D: Ex-matikanopettajakin kehui sitä... pelottavaa.
PostPosted: Tue Jul 25, 2006 1:09 am

Miun harmaat niken reenihousut = heart

Mie ostan kyl ihan 'trendiliikkeistä' vaatteeni suurimmaksi osaksi, mutta en kuitenkaan sanoisi itseäni 'muotivirtausten uhriksi', vaan pukeudun siihen, mikä itseäni sattuu miellyttämään. Yleensä periaate on, että mitä enemmän vaatteessa on härpättimiä (pieniä yksityiskohtia, roikkuvia judensseja, remmejä, vetoketjuja, taskuja, yms) sen parempi.

Wicked
Captain

ansku27

PostPosted: Sun Sep 10, 2006 5:31 am

Mulla on mun vaatekaappi täynä Farkkuja xd ... Ja viimeksi taisin ostaa hopeiset helmet... biggrin Ja nytten haluaisin ostaa lilan kravaatin ja mustat suorat huosut(en farkkuja)... Oo nimittäin ajattellut alkaa cosplayaamaan
(kirjotinkohan oikein) Gravitationin K:ta
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas