|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 8:19 am
Oletko matkustamssa jonnekin pain Suomea? Jonnekin, missa saattaa asustaa joku toinen killan jasen? Ja et pelkaa treffata online tuttavaa kasvotusten?
Jos vastauksesi on kylla, kylla ja en, niin postaa meille mihin matkustat, milloin ja kyseisessa paikassa asuva jasen voi sitten ottaa sinuun yhteytta tassa threadissa tai vaikkapa PM-viestilla.
twisted
exclaim Muistutuksen sana - alkaa lahettako yhteystietojanne tanne kiltaan, koska kuka tahansa jasen tai ei-jasen voi lukea ne. Feikkeja on internet taynna, (toivottavasti ei kuitenkaan meidan kiltalaistemme joukossa, mutta koskaanhan ei voi tietaa onko sinulle kerrotut asiat totta vai ei - edes silloin kun puhutaan ihan kasvotusten) joten aina kannattaa olla ainakin hiukan varovainen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 9:02 am
kiva smile hieno idea. mie oon [ehka!] menossa tana viikonloppuna helsinkiin tapaa yhta nettituttua. mikaan ei oo kylla viel varmaa... siin samalla vois tormata muihinkin tuttuihin.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 9:27 am
Loistava idea ihan kerrassaan. 3nodding Varmasti kesalla tulee reissattua enemmankin ainakin Hesan ja Tampereen suuntaan,mikali vain nyt ensin saisin duunia taalta Turuust ja raha-asiat paremmalle tolalle.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 10:24 am
Kiva idea. ^^ Vaikka itse reissaankin melko harvoin ympari Suomea. Helsingissa kayn usein, koska asun kohtuu lahella. :]
Kesalla olis muuten kiva pitaa isompi Suomikilta -miitti tai jotain. B:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 10:28 am
Uzumaki Kiva idea. ^^ Vaikka itse reissaankin melko harvoin ympari Suomea. Helsingissa kayn usein, koska asun kohtuu lahella. :] Kesalla olis muuten kiva pitaa isompi Suomikilta -miitti tai jotain. B: Suunnitelmissa on. 3nodding
Ja threadin idea laks ihan siita kun itse kavin sunnuntaina Stadissa ja mietin, et miten olisin saanut yhteyden lahella asuviin kiltalaisiin tarpeen niin vaatiessa, kun ei sita puhnroa ihan yleiseen jakoon kuitenkaan halua antaa... twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 11:14 am
Kaikenlaiset miittaukset on varsin kivoja. Ja turvallisempia porukassa ja julkisella paikalla, kuin ihan kahdestaan jossain, jos nyt halutaan muistaa mitä meille nettituttujen vaaroista puhutaan.
Huh.. tuli ihan nostalgiaolo, kun alkoi miettiä menneitä miittejä... O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 11:47 am
Mina olen miittineitsyt. En oikeastaan halua tavata ihmisia, ellei ole kaveria mukana (ihan viisas tapa toimia kai). Mutta jos joku ikina, IKINA eksyy tanne Juukaan tai Kolille laskettelemaan tai muuten vaan lahimaastoon niin voin moikata. Taalla on turvallista tavata ihmisia kun tuntee kaikki piilopaikat mihin voi juosta... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 12:08 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 1:05 pm
Ehkapa sita saattaa vanhakin jaksaa raahautua johonkin miitintapaiseen. Saa periaatteessa repia hihasta toukokuun loppuun saakka jos matkusteleepa Helsingin seudulle. Sen jalkeen vaikuttaapi Varsinais-Suomessa pienehkon paikkakunnan kesateologina..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 12:27 am
Wicked, voi etta, oisi ollut hauska nahda sinua! Mutta joku toinen kerta sitten. smile
Miulla ja Eathlinnilla on varmaan joku viiden vuoden kokemus nettituttujen tapaamisesta. Parhaat kaverimme (ja toisemme) olemme lahes kaikki tavanneet alunperin netin kautta. Kaikki on tahan mennessa mennyt oikein hyvin, mutta kannattaahan sita silti olla varovainen...
Mina kylla tulen mielellaan tapaamaan kiltalaisia, jos satutte Helsinkiin eksymaan ja jos minulla vain on vapaata. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 12:50 am
Min en varmaankaan poistu Haminasta koko kesan aikana minneen, mutta jos joku on tulossa Haminaan pain, joka luultavasti erittain epatodennakoista, niin miuun saa ottaa yhteyksia ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 3:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 4:06 am
O.o Hieno idea Pakko Myontaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 4:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 5:51 am
Joo, kannattaa ainakin varoa minun kanssa joutumista kahdestaan johonkin pimeaan nurkkaukseen. surprised ... Ei kun... mina mikaan kauhean vaarallinen ole. Ihan oikeasti. razz
Olen kylla huomannut, etta ihmiset joita olen tavannut reaalissa ovat vaarallisempia kuin ne, joita netista. ^_^;
Jajaja... en mina mihinkaan miitteihin koskaan jaksa raahautua. Ne jostain syysta raahautuvat minun luokseni. o_x Mika ei ole huonokaan. (Tosin Onis ei ole pakollinen miittikoriste, joten jarjestelkaa niita missa tahdotte).
... Nyar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|