|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 5:08 am
Thread, joka liittyy piirtamiseen. ^^ Huomasin, etta tallakin killalla on artisteja jos jonkin verran. Ensitarkoituksena olisi postia hienoja kuvia, jotka syysta tai toisesta miellyttavat silmaa tai sitten linkkeja sellaisten artistien sivulle. Tai jos teilla on omia piirrustuksia/gallerioita, niin laittakaa tanne. :3 Ja tipseja voi jakaa, voi kysella myos piirtamiseen liittyvista asioista (kuten onko tabletti ostamisen arvoinen, miten saa piirrettya tulta psp:lla, jne). Jesh. Aloitan talla linkilla -> http://www.epilogue.net/cgi/database/art/list.pl?gallery=4508&genre=2(Tuon linkin jalkeen kiinnostuin realismista. Sita ennen piirsin aina shoujo -animea. Ja sen jalkeen alastomia, parrakkaita naisia. surprised Alastomat parrakkaat naiset ovat sezzyja. ) Edit! - Myos valokuvat, massat, ilmapallot, leijat, pehmolelut, vaatteet, ruuat, ball jointed dollsit, kivesta tehdyt tyot, korut ja muut ovat sallittuja. :3 Tai mika ikina vastaa noita. Ehka kuitenkin kirjoittaminen ja musiikki voisi olla niille tarkoitetuissa paikoissa. o_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 5:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 5:30 am
Mina osaan paremmin piirtaa, jos ei ole mallia. ^_^; Mallista on niin vaikeaa... ._.
Ensimmainen kuva on kovin pieni. surprised Hyva, mutta pieni. Ja toinen linkki ei toimi...
Kolmas on hjuva. :3 Osaat kayttaa tasaisesti ja tarkasti kynaa. Olikos siulla devianttikin jossain...? *Muistelua.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 8:10 am
omasta mielestani osaan piirtaa ihan kivasti mallista... ilman mallia kuvat onnistuu aika harvoin... :/ piirtamisen alotin viime kes loman alussa. loysin jotain manga aiheisia sivuja ja innostuin mangasta kuin hullu puurosta. 3nodding sen jalkeen oonkin sit piirrelly kaiken aikaa.. joskus enamman ja joskus vahemman.. laittasin kuvia tannekin, mut en omista skanneria... crying ja koneella en osaa piirtaa yhtaa.... crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 8:28 am
Osaan piirtaa parhaiten mallista, vaikka joskus se on ahdistavaa ja haluaa heittaa kaikki anatomia- ja varjostussaannot ulos ikkunasta. Piirtaminen on ihmeen vapauttavaa. Suosikkitaiteilijani on ehdottomasti Vincent van Gogh. Olen muutenkin tykastynyt expressionismiin viimeaikoina. Ainoa mihin olen itse tyytyvainen netissa oleva tyo lienee: Sirius syystuulessaDeviantart accountkin loytyy, mutta minulla ei ole siella kuin muutama tyo. Ooh, kaputeenimme onkin virtuoosi! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 8:33 am
Piirtelen silloin kun saan inspiraation,mallista tai ilman. Olen tosi huono piirtamaan mieshahmoa... crying Kaikenmaailman prinsessoja mie osaa piirtaa koska vain mutta ne miehet...argh!!Tietty osaan piirtaa InuYashan milloin vain,mutta jos yritan ilman mallia niin ei tule mitaan. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 9:24 am
Carmen LaVihta Piirtelen silloin kun saan inspiraation,mallista tai ilman. Olen tosi huono piirtamaan mieshahmoa... crying Kaikenmaailman prinsessoja mie osaa piirtaa koska vain mutta ne miehet...argh!!Tietty osaan piirtaa InuYashan milloin vain,mutta jos yritan ilman mallia niin ei tule mitaan. sweatdrop mulla taas toisinpain. miehet kyl luonnistuu, varsinkin niitten kasvot ja hiukset... naiset taas on mulla niin kimurantteja olioita, etten piirtele niita melkeen ollenkaa.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 10:30 am
Tsuzue Carmen LaVihta Piirtelen silloin kun saan inspiraation,mallista tai ilman. Olen tosi huono piirtamaan mieshahmoa... crying Kaikenmaailman prinsessoja mie osaa piirtaa koska vain mutta ne miehet...argh!!Tietty osaan piirtaa InuYashan milloin vain,mutta jos yritan piirtaa miesta ilman mallia niin ei tule mitaan. sweatdrop mulla taas toisinpain. miehet kyl luonnistuu, varsinkin niitten kasvot ja hiukset... naiset taas on mulla niin kimurantteja olioita, etten piirtele niita melkeen ollenkaa.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 10:32 am
Tsuzue Carmen LaVihta Piirtelen silloin kun saan inspiraation,mallista tai ilman. Olen tosi huono piirtamaan mieshahmoa... crying Kaikenmaailman prinsessoja mie osaa piirtaa koska vain mutta ne miehet...argh!!Tietty osaan piirtaa InuYashan,mutta jos yritan ilman mallia niin ei tule mitaan. sweatdrop mulla taas toisinpain. miehet kyl luonnistuu, varsinkin niitten kasvot ja hiukset... naiset taas on mulla niin kimurantteja olioita, etten piirtele niita melkeen ollenkaa.. sweatdrop Edit:Miksi halvatussa tama teki tuplapostauksen?*miettii syntyja syvia* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 10:34 am
Alph-chan Osaan piirtaa parhaiten mallista, vaikka joskus se on ahdistavaa ja haluaa heittaa kaikki anatomia- ja varjostussaannot ulos ikkunasta. Piirtaminen on ihmeen vapauttavaa. Suosikkitaiteilijani on ehdottomasti Vincent van Gogh. Olen muutenkin tykastynyt expressionismiin viimeaikoina. Ainoa mihin olen itse tyytyvainen netissa oleva tyo lienee: Sirius syystuulessaDeviantart accountkin loytyy, mutta minulla ei ole siella kuin muutama tyo. Ooh, kaputeenimme onkin virtuoosi! 3nodding Taytyy myontaa, etta olen niin lusmu, etten ole pahemmin katsonut/etsinyt Vincentin piirustuksia. Oikeastaan melkein kaikki kuuluisat piirtajat ovat jaaneet nakematta. :/ Tuo on natti. :3 Tulee mieleen yhden Untuvaisen piirokset... Silla oli myos tuollaista taidetta, mika jatti miettimaan sita tunnetta siina. Ja vareja on kaytetty hyvin myos. Ja juu, miukaan ei osaa miehia piirtaa. x_x Niiden anatomia on vain niin... outo naiseen verrattuna. (Ja naisen mieheen verrattuna)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 2:14 pm
Liftrasirin Deviantart-systeemitosin Deviantarttia ei tueta, se on ihan peesta... mutta kelpaa nain ensihataan. En osaa piirtaa. Hetkellisia parempia hetkia on, mutta... ugh. En tykkaa. Yak. Yak. YAK. Piirran suunnilleen joka paiva, nain olen tehnyt jo kahdeksantoista vuoden ajan. Hehheh. Ok, ainakin viidentoista...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 10:54 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 08, 2005 11:45 pm
 Lammas.  Huuliankka.  Sieni. Tommosia ma raapustelen paivat pitkat. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 2:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 2:34 am
Liftrasir Liftrasirin Deviantart-systeemitosin Deviantarttia ei tueta, se on ihan peesta... mutta kelpaa nain ensihataan. En osaa piirtaa. Hetkellisia parempia hetkia on, mutta... ugh. En tykkaa. Yak. Yak. YAK. Piirran suunnilleen joka paiva, nain olen tehnyt jo kahdeksantoista vuoden ajan. Hehheh. Ok, ainakin viidentoista... jaa et osaa piirtaa??!! eek haista ny kuule kukkanen! noi piirrustukset oli ihan tappo hienoja!!!! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|