Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...
Art Topic Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

ButtonFly

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 11:53 am

Hallo allemaal.
Deze topic is voor de mensen die graag hun art willen showen, zonder inspiratie zitten, of gewoon plaatjes van strips of weet ik het wat willen laten zien.

RuleZzZzZ:

1 - Er worden geen tekeningen gejat, idee뮠excact gekopieerd enz.
2 - Praat hier over alles wat je maar wilt, als het maar iets met art te maken heeft (Hoeft dus niet plaatjes te zijn, kunnen ook filmpjes zijn)
3 - Kraak elkaars dingen niet totaal af, je mag wel zeggen wat er veranderd kan worden.

Zelf nog idee뮿 Post ze maar hier!
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 12:33 pm

Mijn art staat voornamelijk hier. Ik zou zeggen: kijk wat er staat en comment away (mag ook hier; zet dan even neer over welke tekening het gaat XD)! Want ik heb dringend behoefte aan verbetering, maar krijg weinig (opbouwende) kritiek XD

Oh ja, heeft iemand tekenboeken die hij of zij veel gebruikt? Ik heb bijna alles van Christopher Hart wat er in het Nederlands is verschenen, behalve de Mecha, want dat teken ik toch nooit XD Ik heb ook nog de 4 How to Draw Manga boeken die in het Nederlands zijn verschenen en lossen dingen en datjes.

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 12:46 pm

kittyocean
Mijn art staat voornamelijk hier. Ik zou zeggen: kijk wat er staat en comment away (mag ook hier; zet dan even neer over welke tekening het gaat XD)! Want ik heb dringend behoefte aan verbetering, maar krijg weinig (opbouwende) kritiek XD

Oh ja, heeft iemand tekenboeken die hij of zij veel gebruikt? Ik heb bijna alles van Christopher Hart wat er in het Nederlands is verschenen, behalve de Mecha, want dat teken ik toch nooit XD Ik heb ook nog de 4 How to Draw Manga boeken die in het Nederlands zijn verschenen en lossen dingen en datjes.
Ik vind je tekeningen wel mooi! Maar ik heb gezien dat sommige lengtes niet kloppen: Bij Iri - Daughter of the Wind zijn de onderbenen een beetje lang. Als ik mijn benen optrek is m'n onderbeen wel een stukkie korter dan m'n bovenbeen xd . Het staat wel mooi
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 12:48 pm

ButtonFly
kittyocean

Ik vind je tekeningen wel mooi! Maar ik heb gezien dat sommige lengtes niet kloppen: Bij Iri - Daughter of the Wind zijn de onderbenen een beetje lang. Als ik mijn benen optrek is m'n onderbeen wel een stukkie korter dan m'n bovenbeen xd . Het staat wel mooi

Thanks; die benen zijn altijd een drama bij mij. Als ik het echt uitmeet, dan vind ik het niet mooi, of lukt het nog niet. En ze zijn meestal of te lang, of te kort.
Maar bedankt anyway =D

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 12:53 pm

kittyocean
ButtonFly
kittyocean

Thanks; die benen zijn altijd een drama bij mij. Als ik het echt uitmeet, dan vind ik het niet mooi, of lukt het nog niet. En ze zijn meestal of te lang, of te kort.
Maar bedankt anyway =D
Bij mij zijn de handen altijd een chaos. Vreselijk, ik teken vingers altijd te lang en handpalmen veel te klein stare
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 12:55 pm

ButtonFly
kittyocean
ButtonFly
kittyocean

Maar bedankt anyway =D
Bij mij zijn de handen altijd een chaos. Vreselijk, ik teken vingers altijd te lang en handpalmen veel te klein stare

Och, hoeft niet erg te zijn =D De vingers and handen in de Sailor Moon manga zijn ook te lang enzo =D

kittyocean
Captain

Anullka

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 12:56 pm

Ik heb niet overal naar gekeken, maar 't ziet er wel goed uit Kitty.

En over die boeken. Ik heb twee Manga tekenboeken. Eentje voor personages en eentje voor gevechstscenes, maar ik heb geen idee wie ze geschreven heeft, en ik heb op dit moment even geen zin om 't op te zoeken...

En wat mijn tekenen betreft. Iemand probeert me over te halen een eigen site te maken, maar ik zie daar 't nut niet zo van in...
Ik heb deze Yoshi tekening gemaakt voor iemands verjaardag. Commentaar?
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 1:06 pm

Anullka

En over die boeken. Ik heb twee Manga tekenboeken. Eentje voor personages en eentje voor gevechstscenes, maar ik heb geen idee wie ze geschreven heeft, en ik heb op dit moment even geen zin om 't op te zoeken...

En wat mijn tekenen betreft. Iemand probeert me over te halen een eigen site te maken, maar ik zie daar 't nut niet zo van in...

Bedankt en die boeken heb ik ook =D

En je art:

KAWAII! Dat ziet er zo SCHATTIG uit!! Je kan een eigen site maken, of naar Deviant Art gaan (ook erg makkelijk); mensen kunnen dan kritiek geven zodat je k**t verbeteren en je k**t een naam maken. Als je ooit meer wil gaan doen in de Art Business, is een naam hebben erg belangrijk! Dat maakt het vinden van werk wel makkelijker.

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 5:17 am

kittyocean
Anullka

Bedankt en die boeken heb ik ook =D

En je art:

KAWAII! Dat ziet er zo SCHATTIG uit!! Je kan een eigen site maken, of naar Deviant Art gaan (ook erg makkelijk); mensen kunnen dan kritiek geven zodat je k**t verbeteren en je k**t een naam maken. Als je ooit meer wil gaan doen in de Art Business, is een naam hebben erg belangrijk! Dat maakt het vinden van werk wel makkelijker.

je kan ook naar sheezyart gaan razz Vind ik, persoonlijk, gezelliger...

Ik vind het een schattige tekening Anullka!!! maar geeft me een beetje een leeg gevoel, ik bedoel, hij is mooi, apsoluut niet leeg maar het is meer van... misschien komt het omdat ze allemaal aan de kleine kant zijn en het is een grote tekening.. Ik weet niet goed hoe ik het omschrijven moet.
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 8:20 am

Sheezy Art haalt 2 termen door elkaar: Artistic Nude en Pr0n (het woord wat ik bedoel bereik je door de 0 door een 0 te vervangen en wat met de letters te husselen- ik krijg dat woord echt niet uit mijn vingers).

En aangezien ik geen behoefte heb om de pr0n getekend door een 16 jarige die denkt dat ie cool is te zien, hou ik niet van Sheezy Art en bekijk ik alleen de galleries van mijn vrienden die daar zijn.

En daarbij, ik heb 600 tekenen op DA staan; dat ga ik niet allemaal overhuizen XD

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 8:38 am

kittyocean
Sheezy Art haalt 2 termen door elkaar: Artistic Nude en Pr0n (het woord wat ik bedoel bereik je door de 0 door een 0 te vervangen en wat met de letters te husselen- ik krijg dat woord echt niet uit mijn vingers).

En aangezien ik geen behoefte heb om de pr0n getekend door een 16 jarige die denkt dat ie cool is te zien, hou ik niet van Sheezy Art en bekijk ik alleen de galleries van mijn vrienden die daar zijn.

En daarbij, ik heb 600 tekenen op DA staan; dat ga ik niet allemaal overhuizen XD

wow 0.o 600 !?!? das best wel veel weetje... dan snap ik wel dat je niet gaat verhuizen wink
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 9:54 am

kiek
kittyocean

wow 0.o 600 !?!? das best wel veel weetje... dan snap ik wel dat je niet gaat verhuizen wink

Ik was altijd op minitokyo, maakte wallpapers en soms ook wat van men zelf. maar sinds ik deze plek heb ondekt kom ik daar niet meer zo.
Minitokyo vind ik zelf wel beter dan DA overzichtelijker en persoonlijker DA trok me niet. en mt heeft geweldig veel scans en goede wallers en artists.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:10 am

Darlaa
kiek
kittyocean

Ik was altijd op minitokyo, maakte wallpapers en soms ook wat van men zelf. maar sinds ik deze plek heb ondekt kom ik daar niet meer zo.
Minitokyo vind ik zelf wel beter dan DA overzichtelijker en persoonlijker DA trok me niet. en mt heeft geweldig veel scans en goede wallers en artists.

ja minitokyo is ook cool! What wel een nadeel is is dat die site best wsloom is... maar er zitten daar van die geweldige mensen met mooie wallpapers... maargoed, de rede dat ik daar niet meer zit is omdat ze al een aantal keer een wallpaper van mij hebben verwijderd, ontterecht. en naja kep leukere plekken ontdekt ^_^
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:17 am

Nadeel van Minitokyo (als ik het goed gespelt heb): Bij het maken van die Anime/ Manga Wallpapers is dat meerendeel van de mensen geen credit geeft wie de tekeningen heeft gemaakt (is namelijk vaak een samenvoegsel). Onbewust wordt daar dus veel de wet van copyright geschonden.

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:38 am

kittyocean
Nadeel van Minitokyo (als ik het goed gespelt heb): Bij het maken van die Anime/ Manga Wallpapers is dat meerendeel van de mensen geen credit geeft wie de tekeningen heeft gemaakt (is namelijk vaak een samenvoegsel). Onbewust wordt daar dus veel de wet van copyright geschonden.

jah ik weet het, maar ik gaf ook altijd credits naar de sits waarvan ik de plaatjes had >.> maargoed..
Reply
Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...

Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games