No?? |
Alle 13 |
|
5% |
[ 4 ] |
13-15 |
|
32% |
[ 25 ] |
16-18 |
|
27% |
[ 21 ] |
Yli 18 |
|
34% |
[ 26 ] |
Enpas Kerro |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 76 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 10:09 am
Kunhan olen Utelias..Itse Olen 13
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 10:11 am
15 vuotta on taytelty tossa 28. tammikuuta. En jaksa odottaa seuraavaa syntymapaivaani 8DDDDDDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 10:13 am
Itse Taytan 14 Lokakuun 12 Paiva
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 10:26 am
Viela olen 12 vuotias mutta marraskuussa (Vasta sad ) taytan 13. Nyt on sitten 13 ikavuotta taynna mutta eipa paljon maailma muuttunut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 10:32 am
Seta on vanha. Se riittanee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 10:47 am
Taalen Seta on vanha. Se riittanee Mutta tama seta on viela vanhempi! Olenko muuten vanhin taalla? gonk *tayttaa kesakuussa neljannesvuosisadan...*
EDIT: No, ainakin profiilien mukaan on jasenissa yksi vanhempi ihminen viela... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 10:55 am
18, enka edes tee mitaan mita nyt saisi tehda... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 10:56 am
Liftrasir 18, enka edes tee mitaan mita nyt saisi tehda... gonk xd Kiitos muistutuksesta, minullahan on viela taalla punkkua jaljella!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 11:13 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 11:23 am
20...synttarit 9 paivan paasta. Tahtoo lahjoja. wink Miten sie Wicked punaviinia juot?Mulla se ei mene alas kuin pakosta. gonk Ne on ne tanniinit. Puolikuivaa valkoviinia mulle niin olen tyytyvainen... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 11:27 am
Carmen LaVihta 20...synttarit 9 paivan paasta. Tahtoo lahjoja. wink Miten sie Wicked punaviinia juot?Mulla se ei mene alas kuin pakosta. gonk Ne on ne tanniinit. Puolikuivaa valkoviinia mulle niin olen tyytyvainen... whee Punkku on hyvaa - Tai siis, hyva punkku on hyvaa. Pahimmillaan se maistuu suunnilleen tunkkaisen polyttyneelle marjamehun ja etikan sekoitukselle. Valkkarikin on hyvaa. Ja mieluiten puolikuiva.
Oikeastaan nyt kunkerran alkomahooli tuli puheeksi, niin olen siita omituinen suomalainen mies, etta en juokaljaa lainkaan. Minussa on jotain vikaa. Paitsi, etta "kotibaarini" ravintolapaallikko sanoi, etta han viela etsii jonkin sellaisen oluen, josta minakin tykkaisin... Saas nyt sitten nahda... >>;;; twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 11:33 am
Wicked Carmen LaVihta 20...synttarit 9 paivan paasta. Tahtoo lahjoja. wink Miten sie Wicked punaviinia juot?Mulla se ei mene alas kuin pakosta. gonk Ne on ne tanniinit. Puolikuivaa valkoviinia mulle niin olen tyytyvainen... whee Punkku on hyvaa - Tai siis, hyva punkku on hyvaa. Pahimmillaan se maistuu suunnilleen tunkkaisen polyttyneelle marjamehun ja etikan sekoitukselle. Valkkarikin on hyvaa. Ja mieluiten puolikuiva.
Oikeastaan nyt kunkerran alkomahooli tuli puheeksi, niin olen siita omituinen suomalainen mies, etta en juokaljaa lainkaan. Minussa on jotain vikaa. Paitsi, etta "kotibaarini" ravintolapaallikko sanoi, etta han viela etsii jonkin sellaisen oluen, josta minakin tykkaisin... Saas nyt sitten nahda... >>;;; twisted Jes,kerrankin mies joka ei juo kaljaa!! surprised Siina toinen litku mihin mie en koske.FinnBar-messuilla tuli tuota punaviiniakin maisteltua(ilmaista kun oli),ja ahkerasti kyselin messunpitajilta, minkalainen viini on "pyoreaa".Se chilelaista punaviinia se. Valkkari ei voi olla pyoreaa, kuulemma.*mission:selvita mita hittoa "pyorealla" tarkoitetaan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 11:39 am
228 ja yhden paivan kuukausissa.
Vaan enpa juo tai kay juuri koskaan ulkona. neutral Koomaan sisalla ja chillaan kuunnellen psykedeelista musiikkia, piirtaen samalla. Etta eipa silla 18:lla vuodella mitaan ole tahan asti tehnyt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 11:46 am