Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Minkas ikasta porukkaa Taal On?? Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 10 11 12 13 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

No??
Alle 13
5%
 5%  [ 4 ]
13-15
32%
 32%  [ 25 ]
16-18
27%
 27%  [ 21 ]
Yli 18
34%
 34%  [ 26 ]
Enpas Kerro
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 76

[Supafly]

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 10:09 am

Kunhan olen Utelias..Itse Olen 13
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 10:11 am

15 vuotta on taytelty tossa 28. tammikuuta. En jaksa odottaa seuraavaa syntymapaivaani 8DDDDDDDDD

Grimmuli

Wheezing Prophet

[Supafly]

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 10:13 am

Itse Taytan 14 Lokakuun 12 Paiva
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 10:26 am

Viela olen 12 vuotias mutta marraskuussa (Vasta sad ) taytan 13.
Nyt on sitten 13 ikavuotta taynna mutta eipa paljon maailma muuttunut.

Jorke

Taalen

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 10:32 am

Seta on vanha. Se riittanee
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 10:47 am

Taalen
Seta on vanha. Se riittanee
Mutta tama seta on viela vanhempi! Olenko muuten vanhin taalla? gonk *tayttaa kesakuussa neljannesvuosisadan...*

EDIT: No, ainakin profiilien mukaan on jasenissa yksi vanhempi ihminen viela... sweatdrop

Wicked
Captain

Liffy Glitter

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 10:55 am

18, enka edes tee mitaan mita nyt saisi tehda... gonk
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 10:56 am

Liftrasir
18, enka edes tee mitaan mita nyt saisi tehda... gonk
xd Kiitos muistutuksesta, minullahan on viela taalla punkkua jaljella!

Wicked
Captain

Serial Number

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 11:13 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 11:23 am

20...synttarit 9 paivan paasta. Tahtoo lahjoja. wink Miten sie Wicked punaviinia juot?Mulla se ei mene alas kuin pakosta. gonk Ne on ne tanniinit. Puolikuivaa valkoviinia mulle niin olen tyytyvainen... whee

Carmen LaVihta

Wicked
Captain

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 11:27 am

Carmen LaVihta
20...synttarit 9 paivan paasta. Tahtoo lahjoja. wink Miten sie Wicked punaviinia juot?Mulla se ei mene alas kuin pakosta. gonk Ne on ne tanniinit. Puolikuivaa valkoviinia mulle niin olen tyytyvainen... whee
Punkku on hyvaa - Tai siis, hyva punkku on hyvaa. Pahimmillaan se maistuu suunnilleen tunkkaisen polyttyneelle marjamehun ja etikan sekoitukselle. Valkkarikin on hyvaa. Ja mieluiten puolikuiva.

Oikeastaan nyt kunkerran alkomahooli tuli puheeksi, niin olen siita omituinen suomalainen mies, etta en juokaljaa lainkaan. Minussa on jotain vikaa. Paitsi, etta "kotibaarini" ravintolapaallikko sanoi, etta han viela etsii jonkin sellaisen oluen, josta minakin tykkaisin... Saas nyt sitten nahda... >>;;;

twisted
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 11:33 am

Wicked
Carmen LaVihta
Punkku on hyvaa - Tai siis, hyva punkku on hyvaa. Pahimmillaan se maistuu suunnilleen tunkkaisen polyttyneelle marjamehun ja etikan sekoitukselle. Valkkarikin on hyvaa. Ja mieluiten puolikuiva.

Oikeastaan nyt kunkerran alkomahooli tuli puheeksi, niin olen siita omituinen suomalainen mies, etta en juokaljaa lainkaan. Minussa on jotain vikaa. Paitsi, etta "kotibaarini" ravintolapaallikko sanoi, etta han viela etsii jonkin sellaisen oluen, josta minakin tykkaisin... Saas nyt sitten nahda... >>;;;

twisted

Jes,kerrankin mies joka ei juo kaljaa!! surprised Siina toinen litku mihin mie en koske.FinnBar-messuilla tuli tuota punaviiniakin maisteltua(ilmaista kun oli),ja ahkerasti kyselin messunpitajilta, minkalainen viini on "pyoreaa".Se chilelaista punaviinia se. Valkkari ei voi olla pyoreaa, kuulemma.*mission:selvita mita hittoa "pyorealla" tarkoitetaan*

Carmen LaVihta

Onisfi
Crew

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 11:39 am

228 ja yhden paivan kuukausissa.

Vaan enpa juo tai kay juuri koskaan ulkona. neutral Koomaan sisalla ja chillaan kuunnellen psykedeelista musiikkia, piirtaen samalla. Etta eipa silla 18:lla vuodella mitaan ole tahan asti tehnyt.
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 11:46 am

Carmen LaVihta

innoscent

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 11:51 am

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 10 11 12 13 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash