Ota 10g. |
Kiitos! <3 |
|
74% |
[ 44 ] |
No jos kerran tyrkytetaan... >>; |
|
25% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 59 |
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 10:21 pm
Eli, mika on seuraava esina/asia, johon aiot kultaasi tuhlata? Mita avatariltasi viela puuttuu, haluatko jotain hienoa Gaia-kotiisi, onko jossain aivan mieleton art-auction kaynnissa? Kerro mita varten rahaa keraat ja mika viela tarkeampaa: Miksi?
twisted
P.S. Kerjaaminen kielletty! Jos haluat mainostaa omaa quest-threadiasi, ilmoita se viralliseen linkkilistaan (Sticky thread).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 10:23 pm
Toi katti se ois saatava. Tai koirakin kay. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 10:42 pm
Ma saastan rahaa semmosta valkosta kattia varten 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 10:48 pm
Kitty-plushie taitaakin olla melkoisen suosittu item tatanykya. ^^
Mun elamaa pidempi 'quest' tai mikalie nyt onkaan loytyy kun klikkaa mun journalia. Siela on pii-itka shoppinglist itemeista jotka haluan joku paiva omistaa Gaian kaupoista (ainkaan niiden hinnat ei kasva questauksen edetessa, kuten donation itemien kanssa...)
Anyway... Nyt on myos tarkoitus saada ens kuun Sealed Letter, seka saastaa rahaa kesaesikkokisan palkintoja varten.
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 10:54 pm
Wicked Kitty-plushie taitaakin olla melkoisen suosittu item tatanykya. ^^
Mun elamaa pidempi 'quest' tai mikalie nyt onkaan loytyy kun klikkaa mun journalia. Siela on pii-itka shoppinglist itemeista jotka haluan joku paiva omistaa Gaian kaupoista (ainkaan niiden hinnat ei kasva questauksen edetessa, kuten donation itemien kanssa...)
Anyway... Nyt on myos tarkoitus saada ens kuun Sealed Letter, seka saastaa rahaa kesaesikkokisan palkintoja varten. twisted Nyt menee vahan aiheen vieresta,mutta kysynpa silti.Mulla on semmoinen vihrea nesteputkilo,jota klikatessa tulee teksti tyyliin "olet nyt iloinen,kayta tata putkiloa silloin kun haluat purra jotakuta".Mita ihmetta se meinaa? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 11:01 pm
Carmen LaVihta Nyt menee vahan aiheen vieresta,mutta kysynpa silti.Mulla on semmoinen vihrea nesteputkilo,jota klikatessa tulee teksti tyyliin "olet nyt iloinen,kayta tata putkiloa silloin kun haluat purra jotakuta".Mita ihmetta se meinaa? eek En itse ollut taalla viime halloweenina, mutta ymmartaakseni avatarisi saattoi muuttua eventin aikana zombiksi, minka jalkeen sait avatarisi takaisin ihmismuotoon jos joit sen vihrean litkun. Silla ei ole ymmartaakseni enaa mitaan kayttoa. Tai sitten on... Ei voi tietaa Lanzerin aivoituksia... >>;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 11:30 pm
Kimonoa ja siihen kuuluvia valkoisia sukkia havittelen.. Samoin kuin kuontalon muokkausta. Oikeastaan pitaisi saada kokonainen kasa vaatteita, tyydyttamaan ailahtelevaisuuttani. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 12:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 1:27 am
No talla hetkella on meneillaan toi minun aamutossuquest, josta on linkki seka linkkilistassa, etta signatuuressakin. Sen jalkeen pitaa alkaa keraamaan rahaa eraalle breedables-otukselle. Pitaa tehda siita keiju ja ostaa sille aarnikotka. Yhteensa maksavat 27k tai jotain.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 2:09 am
Menee sukanvarteen. Eipa tassa sen parempaakaan tarkoitusta ole
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 3:51 am
Saastan ensin niin pitkalle kuin jaksan ja sitten tuhlaan rahat johonkin. On tahan asti toiminut, minulla kun ei ole yhtaan karsivallisyytta questata mitaan. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 5:11 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 5:17 am
Ei nyt ole oikeastaan mitaan mita ihan pakolla haluaisin... uuden sealed letterin tietenkin (odotan josko hinnat laskisi viela/saisi lisaa rahaa, en suostu mielellani maksamaan 5,500g sellaisesta xD), mutta olisi se kiva jotain muutakin saada.
Johonkin aikaa questasin sita viittaharpaketta, mutta tama lunar cloak kylla ajaa saman asian...
...mutta ne fairywingsit. Sellaisia olen pidemman aikaa katsellut. Siis vain katsellut, en questannut niitakaan. Ei minun into riita questailuun...
Avatarilta puuttuu kengat! Sellaiset olisi hauska saada. En sitten tieda millaiset talle avalle hankkisi... Nitemare bootsit?
Onko kukaan koskaan ajatellut, etta mita jos jokainen gaiaa kayttava lahjoittaisi vain yhden goldin sinulle... no, vahanko siita saisi paljon rahaa eek
...ei! Questaanpas mina! Mina questaan sellaisia vanhoja saappaita joita saa kalastaessa xd Mutta... niita ei voi tradessa lahetaa? crying
Gaiakotiin minulla oli jotain roinaa mutta myin kaiken pois kun syysta jos toisesta en saanut niita kamoja sinne kotiin laitettua... (krpl)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 6:11 am
Mulla ei itse asiassa ole harmainta hajuakaan. Juuri ostin Winged Ankletsini ja sangyn homehtumaan, niin en tieda. confused Kitty ois kylla ihana mutta sen verran massatuote etta aijaijai... -_-' Pitanee miettia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 6:28 am
Olen niin high lvl b***h, etta en questaa, vaan ostan. > biggrin
Tosin sash/mini angel winkkelit on toivomuslistalla. Niin lusmu en sentaan ole, etta ostaisin sellaiset tuosta vain. ._. Muutenkin kylla alkaa raha huppenemaan. No... Kunhan on elffikorvat, niin parjaa vaikka alasti.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|