Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Rakkautta ilmassa tai sitten ei. Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 23 24 25 26 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Seurusteletko vakituisesti?
Juu. ^^
24%
 24%  [ 14 ]
En.
47%
 47%  [ 27 ]
Ei kai tassa mitaan hataa sinkkunakaan ole.
28%
 28%  [ 16 ]
Total Votes : 57

thoughtless`

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 9:41 pm

Kerro ihmisille, millainen on ihannesulohosi/-morsiamesi. Luonne, ulkonako, ajatusmaailma, millainen han ei ole, mista han loytyy/loytyi ja kaikkea muuta. Riittaako pelkka korea ulkokuori vai katsotko pintaa syvemmalle?

Yksinkertaista. Tasta tulee hauskaa. twisted
Jos jaksaa niin rakkauselamaansa saa tokin purkaa. ^^ Piti vain tallainenkin allon imela palsta vetaista nain aamusta.

(Jos suosiota ei loydy niin se on vahan paska homma se, anteeksi taasen ruma kielenkayttoni...)
PostPosted: Thu Mar 31, 2005 9:46 pm

Min olen viimoset 3 vuotta ollut onnellisesti saman ihmisen kanssa ja toivottavasti olen loppuelamani.

Valilla kylla tuntuu etta voisi lahtea lipettiin suhteesta, mutta sitten onkin tullut toisiin ajatuksiin kun tullut mietittya mita kaikkea ihanaa olen tassa suhteessa kokenut. Ja jos min lahtisin suhteesta, en sanoisi hyvasteja pelkastaan kullalleni, vaan myos kissallemme. En nimittain saisi ottaa sita mukaan.. Mutta onneksi ei tarvitse tuollaisia ajatella ^___^

meppu
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 10:15 pm

Minun nykyinen suhde (kestanyt melkein 2v) alkoi hyvin mielenkiintoisella tavalla. Kaksi vuotta sitten, n. vko vapun jalkeen sain viestin puhelimeeni, jossa kaverini kertoi loytaneena mulle sopivan kumppanin. xD;; Sitten pari paivaa myohemmin kun nain ystavani, niin han ahdisteli minua ottamaan yhteytta tahan hanen loytoonsa ja pitkallisen suostuttelun jalkeen kirjoitin ensimmaisen tekstiviestin ihmiselle, jonka kanssa siis nykyaan asun.

Etta joskus ystavien paritukset jopa osuvat kohdalleen. ^^
PostPosted: Thu Mar 31, 2005 10:20 pm

Ihanne sulho..hm.. no, jos se sais olla manga hahmo niin ma ottaisin K:n Gravitationista omakseni heart xd tai ehkapa InuYashan heart
no jos oikeesta ihmisesta ois kyse nii silla sais olla semmoset suklaan ruskeet silmat ja pituutta sais olla vahan enemman ku mulla.. heart
ulkonaolla ei kuiteskaan ole nii suurta valia 3nodding
..luonne se ratkaisee!^_^
hm..tassa ma puhun jostain sulhosta ku eilen tuli todettua etten voi edes kuvitella itselleni semmosta sweatdrop

miraakkeli_88

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 11:19 pm

Eipas tassa ole oikeastaan ehtinyt katsastamaan noita miespuolisia olentoja kun on yrittanyt rakentaa omaa elamaa uudessa kaupungissa. sweatdrop Ja aina kun yokerhossa joku tulee jutteleen niin ma automaattisesti oletan etta he vaan etsivat yhden yon suhdetta. Ja jotenkin kaikki karkaa ymparilta jos edes mainitsen,etta tykkaan animesta ja mangasta...eli nykyisin pidan "japanilaisesta kulttuurista". whee

Noh,jos miesihanne tahan pitaisi mainita...fiksu,tykkaa animesta/mangasta/Star Warsista...jonka kanssa voisi kayda ulkona pitamassa hauskaa(yokerhoissakin eika pelkastaan pubissa tai terassilla)...ei ehka maailman puheliain ihminen,kun en sita itsekkaan ole...ulkonako vaatimuksia ei oikeastaan ole.Kunhan hanta jaksaa katsoa vahan pitempaankin.Talla hetkella tykkaan jostakin kumman syysta goottikundeista. eek Mieluiten rinnalleni ottaisin Orlando Bloomin,mutta se varmaan jaa haaveilun puolelle.
PostPosted: Fri Apr 01, 2005 3:08 am

Tata pitaakin valmistella, etta saan tarkeimmat asiat mukaan. confused Tai sitten ei. Mutta kuitenkin. Tassa vahan aikaa sitten piti kirjoittaa ruotsissa kirjoitelma aiheesta "Min dromkille". Siita tuli hiukan omituinen kirjoitelma, jaarittelin asioita ja unohdin sitten kaikki mukavat luotettava ja muut luonne jutustelut. Mutta sita sattuu.

Mulla on pakkomielteena hevarit. confused Huhhuh, sita sattuu. Oulunsalostahan niita loytyy, mutta kaikki on vaan jotenkin niin... Sita vain. Ei edes Oulun seudulta. Mutta jatketaan. Kirjoitelmaan pistin, etta hiuksien vari on ruskea tai tumma. Saa olla pitkat jos haluaa, ei silla pituudella niin valia. Ja ruskeat simmut pitaa olla. Itse karsin siniharmaista niin ruskeat juu... Ulkonakoa jatkaakseni ois mukavaa, jos herra olisi pitempi kuin mina. 164 cm on jotenkin patka, kun en enaa kasvakkaan niin...
Ja totta kai luotettava ja mukava ja kaikkea sellaista perustavaraa. Luonne on periaatteessa ulkonakoa tarkeampi, mutta sita sattuu (paha tapa hokea tuota... Kukaan huomannut?).
Kirjoitelmaan pistin myos, etta samanlainen musiikkimaku kuin mulla, niin voidaan kuunnella mussakkia. Tai edes sellaista musiikkia mita ma kestan. :3 Ja jaakiekko. Juu. Karpat. Ja matseihin mennaan. xD

Eraan jutun mukaan mun unelmien prinssi odottaa mua edelleen Nahka Albertissa, jossa sen joulun aikaan tapasin. confused Viime kaynnilla hanta ei ah ja voi nakynyt. *sniffle*
Pitka juttu, mutta eikohan tama tasta. ^^

thoughtless`

AngwyMallard

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 3:33 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Fri Apr 01, 2005 4:10 am

Olen ikuisesti kirottu(?) pelkkiin kaverisuhteisiin miesten kanssa. Tosin ei minulla ole ollenkaan mitaan hinkua alkaa seurustelemaan (ainakaan tallahetkella), jai edellisesta suhteesta (mika oli ensimmainen) hieman huonompia muistoja sen verran... juujuu mie tiedan etta ehka ei tartteisi moisia kokea seuraavan kanssa, mutta siina on se "ehka", enka ole sisaistanyt kunnolla sita asiaa ettei kaikki tapahdu ja ole niin ihanasti mita satukirjoissa.

Eli seurustelu ei kiinnosta, pysyttelen kaukana. Sotkisin hyvalla huonolla tuurilla omat ja jopa toisenkin ihmisen asiat. Mutta, aikanaan sitten, jos joku sopiva kavelisi vastaan.

Mutta joo, tuppaan kuolailemaan pitkatukkaisten hevaripoikien peraan. Kiitos kayttaytymiseni pidan heidat kaukana, mika on varmaan ihan hyvakin asia.

Omia mielipiteitani taas, mutta minusta on karmivaa nahda ihmisia jotka eivat ns. osaa olla yksin. Heti jos tulee ero, niin uusi tilalle. Kuulostaa ahdistavalta.

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 5:30 am

Liftrasir

Omia mielipiteitani taas, mutta minusta on karmivaa nahda ihmisia jotka eivat ns. osaa olla yksin. Heti jos tulee ero, niin uusi tilalle. Kuulostaa ahdistavalta.

Ma inhoan sellaisia,joiden on pakko olla jonkun ihan vain sen takia, etta nayttaa ulkopuolelle etta on onnellisessa suhteessa. Sinkkuus pelottaa. My a**,sanon mina.Serkkuni harrastaa kihlautumista.Han on ollut varmaan jo kolmesti kihloissa vaikka on 22. Jeessus. eek
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 2:49 am

[ Message temporarily off-line ]

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Onisfi
Crew

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 6:41 am

Hmm.

Epaystavallinen, viisas, joskus jaarapainen.
Rauhallinen, hiljainen, apaattinen.
Omalaatuinen, miellyttava, hiljaisuudesta pitava.
Lyhyet hiukset, pitkat hiukset, kalju.
Parta, parraton, ei viiksia.
Ei liian hyvannakoinen.

Mielenkiintoinen.

Ajatteleva, filosoiva, omaa jarkeaan kayttava.
Helppo ruokkia.
Ei tarvitse ulkoiluttaa paljoa.
Paljon nukkuva.
Omistaa monta konetta. (Se on seksikasta)

Tiskaaminen ja siivoaminen olisi pahitteeksi, kun en itse niita harrasta. Sitten aina vaivaantuisin jos toinen tekisi tyot minun puolestani. Kokkaaminen olisi hyvinkin hyva asia. Mielenkiintoinen, koska olen varsin huono pysymaan suhteessa kovin kauaa.

Siina on taydellinen mies minulle. :3
Minulla on ja ei ole sellainen. Se on komplikaatiojuttuja.
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 6:49 am

Oikeasti sita rakastuu toisessa ihmisessa todella pieniin asioihin: hymyyn, tapaan puhua, silmien tuikkeeseen, kasiin, masuun, tapaan tehda jotain, johonkin mika saa vaan kuplimaan sisalta. Ei ne pelkkaan ulkonakoon pohjautuvat suhteet vain kesta (todistanut sen aivan liian monta kertaa), vaan se on oikeasti siita toisen ihmisen sisaisesta maailmasta kiinni. Siksi mina vain tyydyn katselemaan 'kauniita ihmisia'. (Voi kun se purkittaminen viela onnistuisi... >>; *sisapiirivitsi*)

twisted

Wicked
Captain

Liffy Glitter

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 6:57 am

Wicked
(Voi kun se purkittaminen viela onnistuisi... >>; *sisapiirivitsi*)

twisted

Uhhuh whee

Pitais alkaa lasinpuhaltajaksi tai joksikin, niin voisi tehda tarpeeksi suuria purkkeja.

Minun lista hyvista piirteista... jaa, ei minulla ole listaa. Jos tykastyn vaikka henkiloon a ja sitten joskus henkiloon b, niin henkilo a ja b voi olla aivan taysin erilaisia... tai siis, joillakin jotkin piirteet on ihkuja, joillakin ei. Ja ja...

En tieda mista puhun, olenpa siis hiljaa...
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 7:03 am

Wicked
Oikeasti sita rakastuu toisessa ihmisessa todella pieniin asioihin: hymyyn, tapaan puhua, silmien tuikkeeseen, kasiin, masuun, tapaan tehda jotain, johonkin mika saa vaan kuplimaan sisalta.

Niinhan se on. Yleensa sita ei vaan saa loytymaan, etta mika ominaisuus on oikein kyseessa. *raapii paata*

AngwyMallard

thoughtless`

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 7:26 am

Hmm. Mulla on paha tapa katsoa aluksi ulkokuorta kun kuljeskelen ympariinsa. Mutta heti peraan katson vahan syvemmalle ja otan useimmiten peruutusvaihde paalle, kun huomaan... hmm... iloisia asioita. Eli useimmiten pettymyksia loytyy enemman kuin mukavia ihmisia. Siksi pidan yleensa valeja vain luonteeltaan mukaviin ihmisiin (osa on totta kai koreita ^^).
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 23 24 25 26 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces