Oletko enemman kissa- vai koiraihminen? |
Kissat RuleZ |
|
62% |
[ 36 ] |
Koirat on BesT |
|
24% |
[ 14 ] |
En kumpikaan... >>; |
|
13% |
[ 8 ] |
|
Total Votes : 58 |
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 12:05 am
Uudet donation itemit on julkaistu ja sinetit kirjeitten paalta ovat jalleen kerran avautuneet. Nyt valintana oli ensimmaiset "Gaia-lemmikit" - tosin elektroniset sellaiset. Mutta uskoisin etta tama uudistus saa kayttajat villeiksi ja odottamaan etta joskus Gaiaan avattaisiin ihka oikea 'elainkauppa'.
Mutta nyt en kysy teilta sita, kumman tavaran valitsitte/valitsisitte maaliskuun kirjeista, vaan kumpaan elainryhmaan juuri sina samaistut paremmin. Koska jako koira- ja kissaihmisten valilla on aika jyrkka ja keksustelu useinkin... tulikivenkatkuista...
Klik-and-earn-10g.
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 12:09 am
Pidan seka koirista etta kissoista mutta taitaa yhdella prosentilla kallistua kissien puolella kun itellakin on whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 12:11 am
*halii uutta Kitty-plushietaan* Kissat valtaa maailman!! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 12:56 am
Kissaa toivoisin talla hetkella,mutta sitten kun olen asettunut kunnolla aloilleni haluaisin jonkin todella ISON koiran. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 12:57 am
Kisut voittaa ilman muuta, tosin pidan mie koiristakin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 1:25 am
Vahanko suloiset d-itemit. ^_^
Min olen aika selvasti miau -tyyppia. :] Mutta koiratkin on ihan mukavia. Sellaiset isot ja karvaiset, jotka kuolaa ja on tosi tyhmia. Ne on kivoja koiria.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 1:34 am
Minulla on omana semmone sulonen husky lapinkoira turre Lissu. Koiraihminen olen ehdottomasti ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 1:39 am
Uzumaki ...jotka kuolaa ja on tosi tyhmia. Ne on kivoja koiria. Eiku just tuosta syysta en pida koirista. xD;
Meilla on ollut kotona niin kauan kuin muistan seka kissa etta koira. Etta kokemusta molemmista loytyy. Ei minua oikeastaan ole mitaan koiria vastaan - en inhoa tai pelkaa koiria, mutta en myoskaan koe niita mitenkaan erikoisen sopoiksi tai haliteltaviksi otuksiksi. Mutta kissat. Nuo itsenaiset, julmat, nautinnonhaluiset *****... *hrrr~* twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 1:50 am
tosi elamassa oon molempia yhta paljon, mut kyl taalla toi kisu on sopompi... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 2:00 am
Wicked Uzumaki ...jotka kuolaa ja on tosi tyhmia. Ne on kivoja koiria. Eiku just tuosta syysta en pida koirista. xD; twisted Heh. xD Suuri osa kavereistani inhoaa/pelkaa koiria jostain syysta aivan valtavasti. Sita mina en kylla ymmarra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 2:50 am
vannoutunut kissafani! 3nodding Meillä onkin kolmekissaa talossa ja vaikka oonkin kissa fani niitä on hankala kestää, no ei ny oikeesti. xd Ovat maailman ihanimpia kisumisuja!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:51 am
Sanotaan, etta kissani on enemman ihmisista kuin koirista pitava. Luulen, etta se purisi minulta paan irti jos sanoisin, etta pidan enemman koirista. ._. *Taman katti on vahan... oym. Erikoinen.*
Tosin en tieda. surprised Se on sellainen outo kissa, joka hakee hiiren jos sen heittaa ja tapasi pentuna vieda ponnareitani ruokakuppiinsa. =_=;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:55 am
Semmoset pienet nyrkillätapettavat sesset on aika muikeita, mut kyllä kissat on ihan loistokkaita öttiäisiä whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 8:18 am
Tykkaan kaikesta porroisesta. Ja ei porroisestakin.
Sanotaanko vaikka, etta olen simppelisti elainihminen domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 9:10 am
[(-Onis-)] Sanotaan, etta kissani on enemman ihmisista kuin koirista pitava. Luulen, etta se purisi minulta paan irti jos sanoisin, etta pidan enemman koirista. ._. *Taman katti on vahan... oym. Erikoinen.* Tiedanpa kissan,joka jahtaa naapurin koiria, ja kantaa kotiin janiksia ja sorsia... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|