|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 3:28 pm
INFO
Iemand die er ook gaat?
Die is op zaterdag 3 juni en zondag 4 juni. Ik ga op 4 Juni erheen met een groep mensen die tekenen. Veel mensen in dat groep zitten op Gaia.
Meeting tijd 12:00 op Haarlem CS
Laat me weten als jullie ook willen joinen.
EDIT: Oh ja bijna vergeten. Als er iets is op die dag dan kunnen jullie me onder deze nummer bereiken. 0620993380
Wie er gaat:
Ik/Natsuki/Akitsuki Rogier Analogue-sama ? Nemesiss Chrono-chan/pinky-chan DarknessFallenAngel_M Saiya-chan Sanjiro-kun Yasumi-chan ? 2NI + 1 persoon ? Man-chan Eligio-kun ? Lino-chan SirVendetta
Naam ?= nog niet zeker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 4:59 pm
Ik was ook van plan te gaan, ik zal er zijn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 11:39 pm
Tja, een deel van mij wil wel.... en een ander deel... tja, wat heb ik er te zoeken? Ik vind zelden Anime of Manga daar, en qua strips ben ik redelijk bij (Enkel Suske en Wiske minder, maar geen haast.... echt geen haast.....). En de nieuwe Melisande en Franka zijn dan als het goed is nog niet uit =S
Dus tja, erg leuk idee.... maar denk niet dat ik ga.... ik heb er gewoon weinig te zoeken.
En ja, ik kan wel aardig tekenen en nee, geen strips. Strips tekenen frustreerd me XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 2:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 2:09 am
w00w vet.. aniway die een workshop manga tekenen geeft.. maar ik denk dat ze dat ook op de animecon wel hebben.. ik doe eht wel daar.. of zal ik toch komen.. tis wel heel vet biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 3:42 am
Heheheh... Er zullen een paar Doujin groepen in Haarlem zijn. Das wel een reden om te gaan. ;3 En oh ja het workshop. :3 Jammeer dat ik op die zondag ga en niet zaterdag. Of zal ik toch twee dagen erheen gaan? Hmmmm... Choices, choices.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 5:20 am
xcool mischien kom ik licht eraan waar haarlem ergens in de buurt is sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 5:43 am
Ligt bij Amsterdam, dus zou in principe kunnen komen, maar ik denk niet dat het wat voor mij is al hou ik wel van manga tekenen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 6:32 am
oke dat wordt dan wel moeilijk voor mij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 6:54 am
k ben bang dat der idd zeer weinig manga/anime zal zijn aangezien het importeren ervan zeer moeilijk is, je heb enkel t gene wat in de winkels licht of bij de echte die hard import winkels... kans is extreem klein maar heel mischien kom ik met de auto. (woon in hoofddorp) en k heb t nie zo op strips dus ik weeg nog ff af of ik ga of niet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 8:15 am
Eastvane k ben bang dat der idd zeer weinig manga/anime zal zijn aangezien het importeren ervan zeer moeilijk is, je heb enkel t gene wat in de winkels licht of bij de echte die hard import winkels... kans is extreem klein maar heel mischien kom ik met de auto. (woon in hoofddorp) en k heb t nie zo op strips dus ik weeg nog ff af of ik ga of niet. Dat valt wel mee hoor ^^ Importeren is niet zo moeilijk als je denkt 3nodding Een winkel geeft gewoon op wat ze willen, en de importeur doet de rest... Bij de haarlemse dagen valt redelijk wat manga te vinden... Ook zullen er dus een paar doujin circles staan 3nodding Naja, eig alleen Goldfish en OpenMinded, maar as Akitsuki: Reden genoeg xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 8:59 am
surprised lijkt me leuk! alleen wordt het voor mij moeilijk om in haarlem te komen...jammer sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 11:01 am
Voor mij is er een andere reden dat ik een meeting organiseer. Hanging out with people met dezelfde interesses. Wat bij mij manga, anime, tekenen en fun is.
BTW: Je hoeft dus niet een tekenaar te zijn om te joinen. ;3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 11:16 am
Ik ben heel erg slecht in tekenen, maar ik hou wel van Manga sweatdrop . Dus ik kom gewoon, ik vind het gewoon mooi om te zien biggrin Edit: Wie komen er nu allemaal? Ik, Akitsuki .. ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 24, 2006 12:33 pm
SirVendetta Ik ben heel erg slecht in tekenen, maar ik hou wel van Manga sweatdrop . Dus ik kom gewoon, ik vind het gewoon mooi om te zien biggrin Edit: Wie komen er nu allemaal? Ik, Akitsuki .. ? Hmmm... Ffe checken. Op dit moment komen... Jij Ik/Natsuki/Akitsuki + 1 persoon ? Nemesiss Chrono-chan/pinky-chan DarknessFallenAngel_M Saiya-chan Sanjiro-kun 2NI + 1 persoon ? Man-chan Eligio ? Lino-chan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |