Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Regels, Updates en Banners van de Guild - Laatste Nieuws Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Mar 20, 2005 12:20 pm

Het laatste Nieuws

In plaats van 5 aparte announcement topics wordt deze thread gebruikt om het laatste nieuws in de guild weer te geven. Ook vragen en suggesties van de mods of owner kunnen hier komen in te staan.

Het is mijn doel om 1, en hoogstens 2, announcement sticky te hebben (dit geldt ook voor jullie mods!!)

Wie mag hier posten:

Guild Owner (Dat ben ik dus)
Mods (er zijn nog een paar mods; die mogen hier ook posten)

Wie mag hier NIET posten:

Gewone Leden. PM een mod of de owner als je hier toch wat in wilt hebben staan. Je krijgt dan credit; we gaan niet doen alsof we er zelf achter zijn gekomen.

Wat kan hier komen te staan:

Het laatste Gaia Nieuws (in het rood)
Nieuwe dingen in de Guild (Wedstrijden etc) (in het blauw)
Belangrijke berichten (in het groen)
Wat nog gedaan moet worden (in het bruin; roze als het al gedaan is)etc.

Regels van de Guild

0. De Standaard Gaia Online regels gelden hier ook!

1. Laat iedereen in zijn waarde; geen racisme en geen flaming. Iedereen mag zijn eigen mening hebben!

2. Trek niet te snel conclusies; zo voorkom je ruzies. Zoek eerst uit of het gerucht wel waar is...

3. We houden niet van Spam. Wil je toch per se spammen, doe dat dan in de Chatterbox, of in de Gaia Chatterbox.

4. Ruzies vecht je maar in de PM's uit.

5. Correct Nederlands wordt ZEER gewaardeerd. Dit betekent niet dat je foutloos moet spellen, of geen anderstalige woorden mag gebruiken, maar let wel een beetje op je spelling. Hierdoor is het niet alleen voor anderen fijn om te lezen, maar verhoogt het ook de begrijpelijkheid!!

6. Ook al is Gaia Online bestemd voor 13 jaar en ouder, toch wordt het ZEER op prijs gesteld om deze Guild zo veel mogelijk voor alle leeftijden te houden. Er zijn namelijk ook kinderen van onder de 13 op Gaia Online. Houdt hier alsjeblieft rekening mee met het plaatsen van berichten hier.

7. Ik verwacht niet veel van mijn leden. Wel verwacht ik nuttige topics en het gebruik van hersens. Kijk eerst of er al een topic met jouw onderwerp al bestaat. Vraag je dan af: is dit wel een nuttige topic? Is het een topic die in 3 posts afsterft, dan is het geen nuttige topic.

Guild banners
Je kan deze banners gebruiken om de guild te promoten in je siggie of waar dan ook ^_^

[url=http://www.gaiaonline.com/guilds/index.php?gmode=index&guild_id=2295][img]url van de banner[/img][/url]
Je kan ze door tinyurl halen om ze kleiner te maken www.tinyurl.com

.~Horsie~Anne~.
User Image
Nitajin kiek
User ImageUser Image
Gangsta_Smurf
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Rach-L En eerder door uw lieftallige Guild Owner gemaakt:
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
De eerste oude:
Bestandsgrootten kunnen te groot zijn voor in siggies je kan ook altijd opnieuw saven of met een screenie.
PostPosted: Sun Mar 20, 2005 12:24 pm

Guild nieuws:

- Sinds zondag 20 maart is er een nieuwe eigenaar van deze Guild (dat ben ik, Kitty Ocean). Er zullen kleine reorganisaties volgen
- Mr. E. Nigma heeft een wedstrijd opgestart. Doe mee!!!
- RPGers: Post je karakter opnieuw in de daartoe bestemde thread!

Wat moet nog gedaan worden:

- Nieuwe topic met regels
- RPG thread moet gesplitst worden in 2 threads (karakters en RPG)
- Stickies en Announcements moeten bekeken worden of het nuttig is ze te behouden of te veranderen in normale threads

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Mar 26, 2005 8:49 am

Guild Nieuws:

- Lil ^_^ Kitty heeft een soort mini paas event gestart, die alleen voor De (Nieuwe) All Dutch People Enter is! (de Thread en de Guild) Haal je paasei, en kijk morgen wat er in zit!
Haar topic (nu announcement), zal morgen een sticky worden
- Mr. E. Nigma heeft een Tekenwedstrijd gestart. We zijn op zoek naar juryleden en naar deelnemers

Laatste Gaia Nieuws:

- Morgen begint het paasevent. Het is onduidelijk hoe laat het precies begint (12 AM in California (is het gerucht); dat zou dan 9 uur in Nederland zijn, maar dan moet er nog een uur bij vanwege de klok die vooruit gaat: 10.00 uur 's ochtends?)

Wat er nog gedaan moet worden:

- Ik vind de guild erg chaotisch; er zijn te veel stickies en te veel oude topics die opeens weer tot leven gewekt worden door middel van 1 post, waarop niet meer gereageerd wordt. Heeft iemand hier een oplossing voor?
- De deelnemers van de RPG hebben nog steeds niet hun karakters zelf gepost. Doe dit alsjeblieft! De RPG is ook vrij dood aan het gaan....

Belangrijk Nieuws:

- Deze guild is wat dood geweest, maar langzaam komt er weer leven in! Post je ideeen (in de suggestie thread) of PM me! Vergeet niet mensen naar deze guild door te verwijzen!! Dan wordt het weer net zo gezellig als vroeger!
PostPosted: Wed Mar 30, 2005 2:42 am

Belangrijk Nieuws

Misschien weet je het al, maar beter een keer te veel dan een keer te weinig:

GAIA ADMINS ZULLEN JE NOOIT MAILEN EN OM EEN PASSWORD VRAGEN!

Dit is een SCAM; een poging tot HACKING.

Als je een mailtje krijgt van iets wat op Gaia Staff lijkt (gaia@yahoo.com; gaiaadmins@hotmail.com etc etc), lees het dan goed! (soms gebeurt het ook op dingen als MSN, PMs en AOL)

- Zeggen ze dat je uitgenodigd bent voor een test forum/ spel/ beta versie etc?
- Zeggen ze dat je gebanned wordt?
- Vragen ze je account te bevestigen?

- VRAGEN ZE JE PASSWORD?

Kun je op 1 van deze vragen met ja antwoorden, ga dan naar het Main Forum en scroll helemaal naar beneden.

Klik op de link Report a Hacking.

Ja, inderdaad; ze proberen je te hacken. Gaia Admins zullen je nooit persoonlijk uitnodigen of je zomaar bannen.

EN ZE VRAGEN NOOIT OM JE PASSWORD!

1.Vertel in het report wie je gemaild/ aangesproken heeft en kopieer ook de mail indien mogelijk.
2.Verander je password voor de zekerheid.
3. Lach heel hard om die idioot die jou erin probeerde te luizen!!!

Dit is zo'n nep-berichtje:

Quote:
Dear Gaia User,

It has come to our attention that you have shown your e-mail address
on Gaia. You might not know of this, but a new rule has been passed down the
Gaia site. Because of the recent increase in hackers and scammers on the
site it is not allowed to give out any personal information( including your
e-mail address) to anyone else on the site. For safety issues and to make
sure this account on Gaia is yours, we will need you to fill out the
following information below and send it back to us as soon as possible.

Gaia Username-

Gaia Password-

Names of Friends on Gaia(if any)-

We will need the above information to verify if the account is yours.If this
information is not sent back to us via
e-mail, we will be forced to shut down or ban your Gaiaonline account for
safety. Sorry for the inconvinence.

Sincerely,
The Gaia Online Staff

Succes!

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 6:38 am

Belangrijk Nieuws

Ik heb enkele topics gesloten. Krijg ik voor volgende week zondag geen PM met een reden om deze topic te bewaren, dan worden ze verwijderd.
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 3:48 am

Belangrijk Nieuws:

Enkele Stickies zijn naar Gewone Threads teruggekeerd. Er zullen waarschijnlijk minder stickies komen (of andere stickies). Hoewel ze handig zijn, zijn ze tot nu toe nog makkelijk terug te vinden. Ben je het niet met mijn beslissing eens, PM me dan en zeg dan waarom.

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:52 am

Belangrijk Nieuws:

Het klinkt misschien apart en onzinnig, maar er is een nieuwe regel:

6. Ook al is Gaia Online bestemd voor 13 jaar en ouder, toch wordt het ZEER op prijs gesteld om deze Guild zo veel mogelijk voor alle leeftijden te houden. Er zijn namelijk ook kinderen van onder de 13 op Gaia Online. Houdt hier alsjeblieft rekening mee met het plaatsen van berichten hier.
PostPosted: Fri Apr 22, 2005 11:31 am

Belangrijk Nieuws:

Degene die zich niet aan de regels houdt, wordt gewaarschuwd. Is je enige doel hier om eruit getrapt te worden, dan wordt je direct aangegeven bij de moderators voor Harrassement, Trolling en Spamming.

Ado Holigan heeft dat als enige doel. Negeer hem; hij is gereported. Je hoeft dat niet zelf te doen. Alle topics worden gesloten zolang het nodig is. Ze worden vanzelf weer geopend.

Vervelend voor jullie, dat begrijp ik, maar ik laat mij niet uitdagen. Wil hij gebanned worden? Prima, maar ik geef hem niet 1-2-3 zijn zin. Daarom heb ik hem gereported. En dat mag hij weten ook.

Daarbij is dit waarschijnlijk een Mule Account; hij heeft maar 99 posts sinds maart 2004. Een mens mag dromen, en het zal er wel niet van komen, maar het woord IP Ban komt in mij op.......

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 2:44 am

Belangrijk Nieuws:

De Topics worden in de loop van de dag weer geopend. Als je het niet eens bent/ was met mijn beslissing, dan spijt het mij. Ik heb in ieder geval een duidelijke statement gemaakt.
Zij die dreigen op te stappen als ik het weer doe: Sorry, ik ben niet onder de indruk. Ik ga mij ook niet verantwoorden voor mijn keuzes. Ik vind/ vond dat ik een goede beslissing heb/ had gemaakt.

En een dag de Guild down is niets anders dan als Gaia plat ligt. Dat heeft de Guild ook overleeft.

Verder Nieuws: Er zijn weer topics gesloten wegens te lange inactiviteit. Denk jij: 'Deze topic moet blijven'; PM me dan met een reden waarom.
En kijk ook eens op Pagina 2; ook daar staan tegenwoordig topics!!!
PostPosted: Fri May 06, 2005 4:58 am

Belangrijk nieuws:

Alle oude mods zijn ge-un-mod. Niet omdat ik ze haat, maar omdat ze niet komen. Ik wil mensen die ik kan vertrouwen, en die vaak komen. De oude mods voldeden aan eis 1, maar niet aan eis 2. Ook is 1 mod weg uit de guild, maar heeft mij niet op de hoogte gebracht.

Ik heb wel al 1 nieuwe mod: Uumie-chan. Ik weet niet of ik andere mods neem, want er zijn er wel heel veel die aan beide eisen voldoen XD Er zijn er een paar die ik overweeg (een stuk of 10 eigenlijk XD), maar ik kijk eerst hoe het nu gaat, en wat zij nu echt voor de Guild doen.

Je hoeft me dus niet te PM-en, ALS ik beslis tot het nemen van meer mods, dan merk je dat vanzelf wel.

kittyocean
Captain

Uumie-chan

PostPosted: Sat May 07, 2005 7:20 am

Belangrijk Nieuws:

Ik heb vandaag de oude 'Iedereen die zich verveelt bar' en de 'Vloek Scheld en Tier bar' verwijderd. Er zijn geen bezwaren gemaakt hiertegen in de afgelopen week, dus zijn we er bij deze vanaf. En laten we hopen dat zoiets nooit meer gebeurt in deze Guild!

heart
PostPosted: Tue May 10, 2005 1:59 am

Het laatste Gaia Nieuws
Als je op de Marketplace kijkt, zul je snel merken dat veel items qua prijs enorm gestegen zijn! Dit komt door de 'elke pagina 1 gold' feature, maar ook door de 'wij zijn mensen en willen zo veel mogelijk gold!'.

Belangrijk: Het blijft zo duur, en zal nog duurder worden, als mensen de items voor die hoge prijzen blijven kopen! Kijk eerst hier of iemand je gewenste item heeft, en of die hem voor een redelijke prijs wil verkopen. Ga anders naar de Exchange Forum.

Vermijd de Marketplace zo veel mogelijk! De prijzen zijn idioot hoog geworden!

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri May 13, 2005 4:44 am

Belangrijk Gaia News

In de Announcements staat dat er door een Gold-Glitch, een heleboel mensen Gold hebben verdient. Niet zomaar een beetje gold, maar schandalig veel gold door vals te spelen (bv botten) of dingen voor adbsurd hoge prijzen op de Market Place te verkopen.

De Admins zijn op zoek naar een normale oplossing, maar als ze dit niet kunnen vinden, dan komt er een zogehete Roll Back.

Dat betekent dat alles vanaf de afgelopen dagen zal verdwijnen. Het is alsof je terug gaat naar een saving point in een spelletje.

Alles wat je de afgelopen 4 dagen aan gold hebt verdient, zal verdwijnen. Alles wat je gevist hebt, zal verdwijnen.
Alles wat je gekocht hebt, zal verdwijnen.

Of je het er mee eens bent is je eigen keuze, maar begrijp wel dat dit de LAATSTE NOODOPLOSSING van de Admins is.
Ook zij vinden het niet leuk als het moet. En het is vervelend, ja dat klopt, maar als het gebeurd, is dat de enige manier om de idiote prijzen op de Market Place te stoppen en valsspelers te straffen. En dat ook de goede dan lijden.....tja, jammer dan.

Het is nog niet zeker of de Roll Back komt. Mijn tip: koop gewoon de komende dagen even niets; waarschijnlijk kun je het over een tijdje toch goedkoper krijgen!!

In Question and Assistance zijn er tig topics over dit onderwerp; dus voor meer info => kijk daar.
PostPosted: Sun May 15, 2005 1:34 pm

Guild Nieuws:

In de loop van volgende week of de week daarna, ga ik misschien mensen via PM vragen of ze mod willen worden (Ja Uum, krijg je eindelijk je assistent-assistent waar je zo om zeurde blaugh ). Ik overleg dit ook met Uumie-chan (tot nu toe zitten we op 1 lijn).

Als je me PMed hierover, is de kans groot dat ik je NIET kies. Ik heb een hekel aan mensen die bidden en smeken, terwijl ik duidelijk heb gezegd dat ik ZELF kies ^_^

Als ik je vraag, dan leg ik je eerst een stel vragen voor over wat jij vind, wat je vind dat je taak moet zijn, wat je van de taak verwacht, wat je van MIJ verwacht en de andere mods, en wat zou je doen als.....

Ik heb NIETS aan perfecte antwoorden. Alleen maar aan eerlijkheid. Dus als jij zegt: 'sorry, maar ik ban geen mensen omdat hun haarkleur rood is', terwijl mijn regel is: alle mensen met rood haar bannen - heb ik daar meer aan dan: 'tuuuuurlijk, ik ban ze wel'. Ik heb namelijk een kritische mod nodig! En niet 1 die braafjes alles doet wat ik zeg. Ik zoek mods met eigen hersens!

Je moet je in de regels van de Guild kunnen vinden en ik moet op je kunnen vertrouwen. Ook heb ik alleen maar wat aan actieve mods. Blijkt het dat het om 1 of andere reden niet klikt, zeg het dan tijdig en ik behoud het recht je te un-modden!!!

Vragen? Over vragen mag je me altijd PMen. NIET of je mod mag worden biggrin

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 16, 2005 10:56 am

Guild Nieuws:

Ik hoop van Uum binnenkort reactie te krijgen van wie zij allemaal geschikt als mod vindt. Dan gaan we op mod jacht.

Ook ga ik, zodra het signing up 100% werkt (de laatste stap werkt niet voor mij XD) een account voor deze Guild maken.

Doel: Op deze account wordt Gold verzamelt wat voor prijzengeld kan dienen!! Ik ben niet van plan de hele tijd op deze account te doneren voor de prijzen; ik hou de gehele guild er verantwoordelijk voor dat er geld komt. Anders is het heel simpel: geen donaties, geen prijzen

Je k**t ook items doneren die als prijs kunnen dienen.

Ook belangrijk! Dit meisje (yup, wordt een meisje... raad es wat haar naam is ^_~) heeft wel kleren nodig! Dus heb je nog iets ouds of goedkoops, dan kun je dat ook doneren! Geef wel duidelijk aan of dit als kleren of als prijs is bedoelt!!
Via deze Mule zal er ook in de Guild gepost worden. Ze geeft dan een opdracht, waarmee je iets k**t verdienen! Dus houd je ogen open!!

Ten minste....zodra ze er is. Ze zal ook mod zijn. Voorlopig hou ik het password voor mezelf, maar daar komt heus wel verandering in.

Dus: reserveer gold als je hieraan wilt meewerken!

Hebben we 2 nieuwe dingen binnenkort: mods, en een mascotte met prijzengeld!!!
En ALLE kleine beetjes helpen!! Want onze mascotte heeft ook een tradingpass nodig, om de Gold weg te kunnen geven.........
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces