Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Shimattabaka

PostPosted: Sat Mar 19, 2005 10:29 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat Mar 19, 2005 10:33 am

Taxet
Crew

Sukkajumala

PostPosted: Sat Mar 19, 2005 10:44 am

Äippä juuri äsken lauloi karaokea eikä ainakaan lauluja osannut kunnolla jotan hankala sanoa. Isä ei melkein koskaan edes laula. Jännä topikki tämä. Mistäs aiheen repäisit? xp
PostPosted: Sat Mar 19, 2005 10:52 am

Onneksi kumpikaan ei laula... sweatdrop Oma aanenikin on sen verran kamala, niin millaiset lauluaanet loytyykaan ihmisilta, joilta sen perin. whee

thoughtless`

Luwina

PostPosted: Sat Mar 19, 2005 11:26 am

Tama on kylla yksi erikoisimmista aiheista mihin taalla olen tormannyt.

No jos minun aitini laulaa, on paras liueta paikalta. Koko aidinpuoleinen suku hoilottaa koko ajan ja ne viela luulevat osaavansa sen taidon hyvin. Karseaa.
PostPosted: Sat Mar 19, 2005 11:56 am

Mulla alkaa heti suoni kiristyä ohimolla,jos mutsi avaa suunsa laulaakseen...onneksi en enaa asu samassa talossa...*kylmia vareita*

Carmen LaVihta

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Sat Mar 19, 2005 2:03 pm

Meilla isa laulaa useammin kuin aiti. Se on suoraan sanottuna kamalaa, koska han laulaa niin kovaa ja epavireisesti etta paahan alkaa sattua. Ja sitten kun sanoo, etta lopeta, niin ehei, eras vaan nauraa ja jatkaa entista innokkaammin.

Aiti ei laula niinkaan paljoa. Lapsena kylla sai kuulla niita sulosointuja. Lisaksi aiti laulaa hiljaa ja pehmeasti. Sita on kiva kuunnella.
PostPosted: Sat Mar 19, 2005 9:41 pm

Aitini on lastenohjaaja, joten han laulaa tyossaan aika paljon ja mielestani hyvin moniin esim muihin kuulemiini lastenohjaajiin verrattuna. Isani taas on laulanut paljon eri kuoroissa, ja omaa mielestani oikein komean lauluaanen. Etta mulla ei tassa aiheessa ole vanhempieni puolesta mitaan havettavaa.

twisted

Wicked
Captain

Tsuzue

PostPosted: Sun Mar 20, 2005 6:43 am

porukoitteni laulu on varmaan kamalinta mita tiedan heti amis-viiksien jalkeen... varsinkin sillon kun iska laulaa autossa.. sillon tekee mieli vaan hypata seuraavan rekan alle.... stare
PostPosted: Sun Mar 20, 2005 7:39 am

Minun vanhemmat ei kamalasti laula, iskä ainakaan. Äitikin vain harvoin. Se sanoo ettei sillä ole hyvä lauluääni, mutta kyllä sitä nyt ihan kuuntelee 3nodding Itse tykkään laulamisesta todella paljon, mutta en ole ihan varma, olenko hyvä. Ainakaan kaverini eivät jaksa kuunnella.

ToffeeTigre

Shimattabaka

PostPosted: Sun Mar 20, 2005 9:38 am

PostPosted: Mon Mar 21, 2005 11:21 pm

Meillä molemmat laulavat mut iskä laulaa useammin koska käy laulukurssia ja pitää karaokeiltaa muille jotka tykkäävät laulaa sweatdrop Iskällä on muuten ihan hyvä ääni mut en oikein tykkää sen lauluista kun ne on näitä tango ja sen muita lauluja nii ei ole mun makuun sweatdrop Äiskä laulaa vähä huonommin mitä iskä sweatdrop

Itelläni on himo laulaa mut en osaa laulaa, en löydä sitä mun kaunista ääntä ollenkaan stare Mut parempi ett en laulakkaan 3nodding

ToraHiksa

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Mar 22, 2005 3:58 pm

"AITI OLE HILJAA!!!"

Tuota kuulee tassa talossa aika usein. Hih.

Itse en osaa laulaa sitten yhtaan... menen ihan paniikkiin jos kasketaan laulamaan. Yleensa kylla saan keploteltua itseni siita tehtavasta eroon ("kurkku kipea!")...
PostPosted: Wed Mar 23, 2005 4:55 am

Serial Number

Yralda

PostPosted: Fri Mar 25, 2005 7:40 am

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash