|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 6:04 am
Aina kaikki nama katalat julmat Juhla on taala jotain varten. Tai ainakin meida kalenterissa. Ne ehka opettaa jotain tai pitaisi ja niilla on kaiketi hyva tarkoitus miksi ne on olemassa, mutta onko tama tarkoitus hukkunut tulevaisuuden terdien ja tyhmien aikuisten alle?
Kerro mita mielta olet tasta kyseisesta juhlasta? Miten vietat sita? Mita teet? Mihin meet? Onko se pop vai drop?
Mina olen ainakin inhonut paasiaista urakalla minun elamani aikana. Pitka perjantai on aina ollut epasuotuisa minulle taynna kamalia asioita ja tuskaisia muistoja... Ja viela kaikenlisaksi se usein on ollut (Tuntunut ainakin) todellakin pitka perjantai... Argh. Mita tama vuosi pitaa sisalla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 6:25 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 6:49 am
Taas yks niita uskovaisten pippaloita (Jeesus heittaa veivinsa. Taas). Toisaalta kristityt on pollineet sen pakanoilta, mutta en mina kannata pakanoitakaan. Joskus pikkukaranana teki isot rahat virpomalla, mutta nykysin raha nayttaa olevan paljon tiukemmassa. Meidan kissa syo kaikki rairuohot. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 7:16 am
Tuota... Ei kai se mitaan erikoista mulle merkkaa. Paasiaisruohoa ja suklaamunia. Lomaa koulusta, katsomista kun pikkukersat heiluttelee hoyhenia nokkani edessa ja ruokin niita palkaksi. Uskonnollinen kylla, mutta ei sita mun elamassa erityisemmin huomaa. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 7:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 7:33 am
meillä kävi kerran jotaki pikku kersoja pääsiäisenä kysymässä että onko meillä lapsia... eek
...alkavat vaatimaa virpomisesta jo aika kovaa palkkaa ku lapsia tahtovat...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 8:08 am
Pikku-Timppa meillä kävi kerran jotaki pikku kersoja pääsiäisenä kysymässä että onko meillä lapsia... eek ...alkavat vaatimaa virpomisesta jo aika kovaa palkkaa ku lapsia tahtovat... Toi on pelottavaa. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 9:40 am
Paasiainen on se aika jolloin saa syoda paljon karkkia ja askarrella paasias juttuja. Pienena oli aina siistia pukeutua noidaks ja kayda kiertamassa lahi ympariston taloja keraamassa karkkia. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 9:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 11:55 am
Kavaisin jo ostamassa pussin pienia suklaamunia. heart Nami nami.Ja eikohan siina olekin jo mun perinteiset paasiastoimet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 1:46 pm
Pikku-Timppa Einari Paasiainen on se aika jolloin saa syoda paljon karkkia ja askarrella paasias juttuja. Pienena oli aina siistia pukeutua noidaks ja kayda kiertamassa lahi ympariston taloja keraamassa karkkia. 3nodding pienen俠mie teen sit䠮yky䤮ki surprised siis jos jaksaa... yleens䠥i jaksa joten j䤠vain ajatukseks Noinkohan uskois?
Mutta miulle pääsiäinen on suklaata ja vapaapäivä. ei muuta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 6:44 am
njoo, syy olla pois koulusta. ei mitaan muuta... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 7:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 10:21 am
Mua kaytiin just virpomassa! eek Sekin paasi tapahtumaan vain vuoksi,etta unohdin periaatteeni "ala avaa ovea ellei poliisi jyskyta sen takana".Sain risun jossa on pari kulahtanutta hoyhenta...heh,no en ma niille noitatyttosille mitaan antanut palkaksi,kun kaappi/lompakko olivat taysin tyhjat. gonk Shame on me!Nyt kun tulin ajatelleeksi,niin olisin voinut tyrkata heille pari polttamaani InuYasha-episodia koriin. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 21, 2005 12:25 am
Mii oon sita mielta, etta siita vaan vanhemmatkinlapset virpomaan. Mutta. Mita vanhempi kersa, sen hienommin koristeltu vihta... eiku siis sevirpomaoksamikalie. Etta jos yla-asteikainen tyyppi haluis virpoa minnuu *ooo... kinky!* ja siita viel palkkaa, ni saa kyl olla sen nakonen oksakin etta vaivaaon nahty. Kiitos. *kumartaa*
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|