|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 6:17 am
Quote: Liftrasir: Joulupukkii~! Eii~! Kuinka tassa kay?) Menkaas karttaan ja klikatkaa maaranpaaksi Isle de Gambino. Siella on herra Gambino keraamassa rahaa uutta kartanoa varten.
Kukaan ei (viela) tieda hyotyyko lahjoittamisesta mitaan, mutta siella on mittari joka (talla hetkella puolivalissa) kertoo koska jotain uutta ja ihmeellista sittenmahdollisesti tapahtuu. Kaykaas tsekkaamassa!!
Ja pakollinen polli, koska (mina ainakin) olemme ahneita ja haluamme sen ylimaarausen 10g. ^_~ twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 6:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 6:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 6:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 6:58 am
Muuten. Olet melko fashionable today, dear Timppa. Asukokonaisuutesi on aika onnistunut!
Nii - ja Gambinon jakamat G-pinit on PALJON arvokkaampia kuin ne siskosten tavarat yhteensa. (toisaalta, ne tosiaan jaettiin /vuosi/ sitten, joten syy on myos siina...)
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 7:14 am
Olen itsekin ihastellut paivan mittaan Pikku-Timpan kostyymia.Kaunis luomus.Gambinon sedalle lahjoitin 175 kolikkoa...ostakoon niilla uuden huussin... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 7:21 am
Lahjoitin kahdesti. whee Molemmilla kerroilla 100g, eli yhteensa 200g. Itsekas olen ja enempaa en lahjoita. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 7:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 8:31 am
Enpa mina mitaan muutakaan kullalla jaksanut tehda, joten annoin aijalle 500 kultaa. ja asken viela kaksi. B:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 8:41 am
Uzumaki Enpa mina mitaan muutakaan kullalla jaksanut tehda, joten annoin aijalle 500 kultaa. ja asken viela kaksi. B: MINULLE saa antaa ylimaaraiset kultansa! blaugh Lahjoitan satasen, pitaa naas saastaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 8:50 am
heh, mie annoin 98, koska sit mule tuli rahoissa tasaluku.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 9:23 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 10:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 10:11 pm
mankitus Lahjoitin kahdesti. whee Molemmilla kerroilla 100g, eli yhteensa 200g. Itsekas olen ja enempaa en lahjoita. domokun Miekin tein juuri niin. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|