|
|
|
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 9:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 10:11 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 10:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 10:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 11:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 7:46 am
Jag var och letade efter ett idag, men det var slut i butikerna ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 2:15 am
Jag har skaffat mig en nu också (gjorde det i torsdags förra veckan). Lyckades köpa den sista vita dom hade kvar i butiken.
Jag är grymt nöjd med mitt inköp. Den är verkligen mycket bättre än den förra. Lättare att hålla i, knapparna sitter på smartare ställen så man dessutom håller i den stadigare, svagaste ljusstyrkan är lika stark som när lampan var på till den förra DSen (sen finns det 3 starkare ljusnivåer), tydligare färger som gör spelen trevlihare, längre och tjockare styler för bättre grepp och en topp som känns vänligare emot skärmen. Ja, dom har piffat upp den på alla vis, samt är den faktiskt väldigt mycket snyggare enligt mig. När jag kollar tillbaka på dom som sitter med en gammal DS så ser man direkt hur grå och tråkig den ser ut att vara. xd Samt klumpig.
Så det är helt klart ett rekomenderat köp till alla ni som funderar på att skaffa en DS eller ni som har en DS och vill ha den lyxigare varianten. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 6:45 am
Dom borde släppt den först... orka köpa ny nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 1:05 pm
snelhest Dom borde släppt den först... orka köpa ny nu. Jo, där håller jag med. Tänkte inte ens på att ens skaffa en LITE först eftersom det kändes så drygt och slösaktigt med pengar. Men sen insåg man hur bra den var så jag skaffade en ändå. Fast lite dålig stil av Nintendo tycker man. Dom har släppt GBA, GBA SP, GBA Micro, Nintendo DS och nu Nintendo DS LITE. När man ser det där så hade kanske 2st av dom 5 behövts. GBA SP i början när GBA spelen fanns (GBAn har inget ljus på skärmen så den är hemsk) och sen Nintendo DS LITE till DS spelen (Men också GBA spelen). Det känns som att dom mjöklar pengar utav sina fans. Jag menar, japaner är ofta sådana att dom ska ha det senaste. Så tänk på dom stackarna som köpt alla 5. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 1:29 pm
Men å andra sidan är det väl bättre om de släpper uppdateringar av konsoller istället för att köra på med det gamla som kanske har en del nackdelar? Även om det betyder att det kostar pengar.. Man kan ju faktiskt sälja den gamla ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 2:07 pm
Drevlin snelhest Dom borde släppt den först... orka köpa ny nu. Jo, där håller jag med. Tänkte inte ens på att ens skaffa en LITE först eftersom det kändes så drygt och slösaktigt med pengar. Men sen insåg man hur bra den var så jag skaffade en ändå. Fast lite dålig stil av Nintendo tycker man. Dom har släppt GBA, GBA SP, GBA Micro, Nintendo DS och nu Nintendo DS LITE. När man ser det där så hade kanske 2st av dom 5 behövts. GBA SP i början när GBA spelen fanns (GBAn har inget ljus på skärmen så den är hemsk) och sen Nintendo DS LITE till DS spelen (Men också GBA spelen). Det känns som att dom mjöklar pengar utav sina fans. Jag menar, japaner är ofta sådana att dom ska ha det senaste. Så tänk på dom stackarna som köpt alla 5. xp Fast nu vet vi ju nästan att när det gäller bärbara konsoler så släpper nintendo en bättre variant inom något år. Så när nästa kommer kanske man ska vänta lite innan man skaffar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:16 am
snelhest Fast nu vet vi ju nästan att när det gäller bärbara konsoler så släpper nintendo en bättre variant inom något år. Så när nästa kommer kanske man ska vänta lite innan man skaffar... När det gäller Nintendo och bärbara vet man inte riktigt när man ska våga köpa något. sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:45 pm
Drevlin snelhest Fast nu vet vi ju nästan att när det gäller bärbara konsoler så släpper nintendo en bättre variant inom något år. Så när nästa kommer kanske man ska vänta lite innan man skaffar... När det gäller Nintendo och bärbara vet man inte riktigt när man ska våga köpa något. sweatdrop xp Haha, vi får väll hoppas att wii blir bra och att det bara kommer en version av den!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 7:01 pm
snelhest Drevlin snelhest Fast nu vet vi ju nästan att när det gäller bärbara konsoler så släpper nintendo en bättre variant inom något år. Så när nästa kommer kanske man ska vänta lite innan man skaffar... När det gäller Nintendo och bärbara vet man inte riktigt när man ska våga köpa något. sweatdrop xp Haha, vi får väll hoppas att wii blir bra och att det bara kommer en version av den!Det lär det göra. Det är ju en fetare konsol. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 11:50 am
Btw, jag har en Lite nu ^^ Bytte till mig en på Game mot mitt gamla DS + 3 spel. Fick 1 krona tillbaka. Är väldigt nöjd whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|