|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:24 am
Jesh. Mieki oon just tekemassa Kustaa Vaasan huimien avaruusseikkailujen kolmatta osaa... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:34 am
crying crying crying crying crying mulla ei nay!! crying crying crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:35 am
Tsuzue crying crying crying crying crying mulla ei nay!! crying crying crying crying crying Ei meillakaan eka mutta vaihdettiin paikkaa joten nyt pitais nakya smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:38 am
lol lol lol nauran itteni kipeeksi!!! xDxD xd ihan parhaita!! naista pitais teha DVD paketti!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:43 am
Tsuzue lol lol lol nauran itteni kipeeksi!!! xDxD xd ihan parhaita!! naista pitais teha DVD paketti!! blaugh Hyva idea! xd Ootas kun naat mun Vaasan... Sitte nauru taitaa loppua aikalailla... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:46 am
Ruoka Tsuzue lol lol lol nauran itteni kipeeksi!!! xDxD xd ihan parhaita!! naista pitais teha DVD paketti!! blaugh Hyva idea! xd Ootas kun naat mun Vaasan... Sitte nauru taitaa loppua aikalailla... sweatdrop hopo hopo! ei saa aliarvioida ittensa! ^^ toivottavasti se ei jaa mun viimeiseksi nauruksi.. siis toivottavasti en kuole nauruun tarkoitan... niin tiedetaan tapahtuneen... dun dun dun ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:48 am
Tsuzue Ruoka Tsuzue lol lol lol nauran itteni kipeeksi!!! xDxD xd ihan parhaita!! naista pitais teha DVD paketti!! blaugh Hyva idea! xd Ootas kun naat mun Vaasan... Sitte nauru taitaa loppua aikalailla... sweatdrop hopo hopo! ei saa aliarvioida ittensa! ^^ toivottavasti se ei jaa mun viimeiseksi nauruksi.. siis toivottavasti en kuole nauruun tarkoitan... niin tiedetaan tapahtuneen... dun dun dun ninja Hehe^^ Taas kerran paasen kiittelemaan kauniista sanoistasi! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:54 am
Hehhee. lol Aika mahtavia.
En malta odottaa kolmatta osaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:55 am
Ruoka, postaa Erkit tanne biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 5:00 am
Jorke Ruoka, postaa Erkit tanne biggrin Saatanpa postaakki! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 5:02 am
Vahasen karsivallisuutta viel, ihimiset, kohta olen valmis! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 5:07 am
Postaa Vaasan jalkeen Erkit! Ne on niin kovia! Ja kaukosaadin ja kannykka myos!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 5:10 am
Jorke Postaa Vaasan jalkeen Erkit! Ne on niin kovia! Ja kaukosaadin ja kannykka myos! Tietty! Postaan kaiken minkä ªaksan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|