|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 12:05 am
~ * ~ Suomi Killan Valokuva-albumi ~ * ~ SAANNOT:1. Sinulla taytyy olla oikeudet kayttaa ja nayttaa kuva julkisella sivustolla. Samoin kaikki epasaadylliset tai muuten sopimattomat kuvat poistetaan. 2. Kuvat eivat saa levittaa kuvaruutua sivusuunnassa tai ne poistetaan. Muutenkin pienemmat kuvat ovat mukavampia katsella ja ladata. 3. Jos kommentoit kuvia, ala toista niita > poista kuva quotesta 4. Muistakaa hyvat tavat kirjoittaessanne albumiin! Jos jonkun ulkomuoto ei viihdyta niin jata ennemmin kommentoimatta. Wicked piirtamassa kummitytolleen. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 12:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 12:21 am
Ohhohoo. Ja cam whoring sen kuin jatkuu. xD Hmm, alotetaan vaikka tolla. Siina mina sitten olen. surprised  Ei meika ei levittele kuviaan ympari gaiaa, ei, ei tietenkaan. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 12:27 am
Einari Ei meika ei levittele kuviaan ympari gaiaa, ei, ei tietenkaan. ninja Eihan kukaan meista! x) twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:26 am
meitsi siggyssa... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:28 am
Einari Ohhohoo. Ja cam whoring sen kuin jatkuu. xD Hmm, alotetaan vaikka tolla. Siina mina sitten olen. surprised Ei meika ei levittele kuviaan ympari gaiaa, ei, ei tietenkaan. ninja hei einari, sie oot kans tamperelainen.. ^^ missakohan pain asustat jos saa kysaista?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:29 am
Tsuzue meitsi siggyssa... 3nodding ^_^ Itseasiassa, koko taman topicin idea lahti Liffin siggysta. Hassua nahda minkalaisia ihmisia avatarien ja nikkien takaa loytyy! ^^ twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:30 am
Wicked Tsuzue meitsi siggyssa... 3nodding ^_^ Itseasiassa, koko taman topicin idea lahti Liffin siggysta. Hassua nahda minkalaisia ihmisia avatarien ja nikkien takaa loytyy! ^^ twisted kylla nain on... x) 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:34 am
Tsuzue Einari Ohhohoo. Ja cam whoring sen kuin jatkuu. xD Hmm, alotetaan vaikka tolla. Siina mina sitten olen. surprised Ei meika ei levittele kuviaan ympari gaiaa, ei, ei tietenkaan. ninja hei einari, sie oot kans tamperelainen.. ^^ missakohan pain asustat jos saa kysaista? Herwoodin takamettässä, pelastelen pulaan joutuneita prinssejä ja sammakoita. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:35 am
Einari Tsuzue Einari Ohhohoo. Ja cam whoring sen kuin jatkuu. xD Hmm, alotetaan vaikka tolla. Siina mina sitten olen. surprised Ei meika ei levittele kuviaan ympari gaiaa, ei, ei tietenkaan. ninja hei einari, sie oot kans tamperelainen.. ^^ missakohan pain asustat jos saa kysaista? Herwoodin takamettässä, pelastelen pulaan joutuneita prinssejä ja sammakoita. xD wau, ni sittenhan sie teet oikein tarkeaa tyota... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:40 am
Tsuzue Einari Tsuzue Einari Ohhohoo. Ja cam whoring sen kuin jatkuu. xD Hmm, alotetaan vaikka tolla. Siina mina sitten olen. surprised Ei meika ei levittele kuviaan ympari gaiaa, ei, ei tietenkaan. ninja hei einari, sie oot kans tamperelainen.. ^^ missakohan pain asustat jos saa kysaista? Herwoodin takamettassa, pelastelen pulaan joutuneita prinsseja ja sammakoita. xD wau, ni sittenhan sie teet oikein tarkeaa tyota... 3nodding Joo, niin sammakot kuin prinssitkin juoksee pakoo oikein olan takaa. xD Mutta jotta ei threadin idea unohdu niiin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:42 am
aivan...  <--- aivan ihanan mollotuskuva... xD kiitush Annalle siita! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:56 am
Einari Joo, niin sammakot kuin prinssitkin juoksee pakoo oikein olan takaa. xD Eli siis sie oot vahan niinku niiden personal trainer? Pidat niiden kuntoa ylla ja silleen? twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 2:04 am
 toivottavasti ei oo liian iso kuva.. sweatdrop nyt on kylla mustat hiukset mutta tuollanen olento mie oon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 2:10 am
Wicked Einari Joo, niin sammakot kuin prinssitkin juoksee pakoo oikein olan takaa. xD Eli siis sie oot vahan niinku niiden personal trainer? Pidat niiden kuntoa ylla ja silleen? twisted Nojaa, ennemmin omaa kuntoa kun ei noita muitakaan pahemmin nay silla juoksentelulla kasvattaa. sweatdrop x]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|