|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 4:31 am
Haiii fijne mensen! Mijn naam is IcedCold. De meeste mensen noemen mij Iced of bij mijn gewone naam Robin. Dit is gek genoeg mijn eerste guild ooit. Is hij nog een beetje actief? De meeste nederlandse guild zijn dood :c
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 31, 2017 3:53 pm
Hey daar ijsje welkom in de guild. deze guild is nog soort van actief. we hebben een vaste kern (waaronder ik) die nog af en aan in deze guild posten.
wat zijn je hobbies mag ik dat vragen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 02, 2017 2:29 am
Welkom Iced =D Nieuw bloed is altijd welkom!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 02, 2017 5:26 am
Thanks! ♡ En mijn hobbies zijn gamen, lezen en een beetje festivals en concerten bezoeken! c:
Fijn dat er nog een nederlandse guild is die een beetje actief is! De meeste mensen zijn tegenwoordig Amerikaans o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 02, 2017 10:34 am
Welkom iced smile
Misschien groeien we nog wel eens qua actieve leden 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 11:32 am
IcedCold Thanks! ♡ En mijn hobbies zijn gamen, lezen en een beetje festivals en concerten bezoeken! c: Fijn dat er nog een nederlandse guild is die een beetje actief is! De meeste mensen zijn tegenwoordig Amerikaans o: festivals en concerten? *o* welke bands vind je leuk (als je ongeveer dezelfde smak muziek heb als ik kan ik je bij een concert ontmoeten) en ja, er zijn nog wel wat nederlanders (en belgen) actief. maar inderdaad we zijn een minderheid
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2017 12:25 pm
br3akape IcedCold Thanks! ♡ En mijn hobbies zijn gamen, lezen en een beetje festivals en concerten bezoeken! c: Fijn dat er nog een nederlandse guild is die een beetje actief is! De meeste mensen zijn tegenwoordig Amerikaans o: festivals en concerten? *o* welke bands vind je leuk (als je ongeveer dezelfde smak muziek heb als ik kan ik je bij een concert ontmoeten) en ja, er zijn nog wel wat nederlanders (en belgen) actief. maar inderdaad we zijn een minderheid Het zijn voornamelijk metal concerten en festivals. Ik heb mijn liefde echt gevonden bij de folk en pagan metal <3 En jij? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 04, 2017 1:00 am
IcedCold br3akape IcedCold Thanks! ♡ En mijn hobbies zijn gamen, lezen en een beetje festivals en concerten bezoeken! c: Fijn dat er nog een nederlandse guild is die een beetje actief is! De meeste mensen zijn tegenwoordig Amerikaans o: festivals en concerten? *o* welke bands vind je leuk (als je ongeveer dezelfde smak muziek heb als ik kan ik je bij een concert ontmoeten) en ja, er zijn nog wel wat nederlanders (en belgen) actief. maar inderdaad we zijn een minderheid Het zijn voornamelijk metal concerten en festivals. Ik heb mijn liefde echt gevonden bij de folk en pagan metal <3 En jij? biggrin Ik ben meer van pop punk en alternative rock van ongeveer begin 2000. maar metal vindt ik ook gaaf <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 04, 2017 1:32 am
br3akape IcedCold br3akape IcedCold Thanks! ♡ En mijn hobbies zijn gamen, lezen en een beetje festivals en concerten bezoeken! c: Fijn dat er nog een nederlandse guild is die een beetje actief is! De meeste mensen zijn tegenwoordig Amerikaans o: festivals en concerten? *o* welke bands vind je leuk (als je ongeveer dezelfde smak muziek heb als ik kan ik je bij een concert ontmoeten) en ja, er zijn nog wel wat nederlanders (en belgen) actief. maar inderdaad we zijn een minderheid Het zijn voornamelijk metal concerten en festivals. Ik heb mijn liefde echt gevonden bij de folk en pagan metal <3 En jij? biggrin Ik ben meer van pop punk en alternative rock van ongeveer begin 2000. maar metal vindt ik ook gaaf <3 Ooh! Offspring, greenday etc? Dat heb ik ook ooit veel geluisterd. Ook wil ik af en toe nog wel eens naar een fantasy fair gaan zoals Castlefest c:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 04, 2017 1:52 am
IcedCold br3akape IcedCold br3akape IcedCold Thanks! ♡ En mijn hobbies zijn gamen, lezen en een beetje festivals en concerten bezoeken! c: Fijn dat er nog een nederlandse guild is die een beetje actief is! De meeste mensen zijn tegenwoordig Amerikaans o: festivals en concerten? *o* welke bands vind je leuk (als je ongeveer dezelfde smak muziek heb als ik kan ik je bij een concert ontmoeten) en ja, er zijn nog wel wat nederlanders (en belgen) actief. maar inderdaad we zijn een minderheid Het zijn voornamelijk metal concerten en festivals. Ik heb mijn liefde echt gevonden bij de folk en pagan metal <3 En jij? biggrin Ik ben meer van pop punk en alternative rock van ongeveer begin 2000. maar metal vindt ik ook gaaf <3 Ooh! Offspring, greenday etc? Dat heb ik ook ooit veel geluisterd. Ook wil ik af en toe nog wel eens naar een fantasy fair gaan zoals Castlefest c: Ja dat soort biggrin ik ga elk jaar in ieder geval naar Elfia (ein April dichtbij Utrecht) en soms een anime conventie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 07, 2017 1:42 am
*late reactie* Ik al ook naar Eflia =D En Animecon... en ben op DCC geweest smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|