|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 21, 2006 11:57 am
Srsly; niemand post hier ooit he? Zelfde bij ADPE? Dooie guilds;i hate them,i hate them. gonk
Maar, is deze guild dood of is iedereen een erg lange pispauze aan het nemen? surprised
[Admin Edit: Topic naam werkt te demotiverend voor nieuwe members xD Even ge-edit.]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 10:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oranjekorfbalpizza! Captain
|
Posted: Tue Mar 28, 2006 3:46 am
Wij zijn niet dood, wij zijn rustig, maak daar voortaan een verschil in ^^ Als je actief wilt kletsen en spammen doe je dat maar in et chatterbox forum op gaia ~_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 28, 2006 12:32 pm
Ik ben wel gewend een paar posts per dag te maken, maar het is echt alsof niemand het hier checkt. DD:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 28, 2006 12:46 pm
Best levendig idd; maar slooom. 6 dagen per post ongeveer =P. Korfbal; damn je bent irritant positief in alles. D: =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 29, 2006 7:15 am
Nouw, ik zou zeggen, nodig mensen uit, en maak het levendiger ~_^ [PetaBeatsBeta]; Optimisme, noemen we dat ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 2:42 am
Ik vind het juist wel fijn als een guild rustig is. Dan kun je tenminste een paar dagen aan school besteden (en dus niet online komen) zonder veel te missen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 5:02 am
School is toch al een makkelijke factor in mn leven. Ik zit de laatste tijd ook echt maar een kwartiertje per dag op gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 02, 2006 1:26 pm
Heeft iedereen expres tegen mij gevote of zitten jullie me gewoon op te naaien? D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 04, 2006 6:08 am
D'you really wanna know? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 2:37 pm
Oranjekorfbalpizza! D'you really wanna know? xD Ja. DD:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 7:24 am
Eerst vond ik het nog rustig maar nu.... nu is de guild tog echt dood sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 6:55 am
Cassidy92 Eerst vond ik het nog rustig maar nu.... nu is de guild tog echt dood sweatdrop hmmmmm ik zij het toch
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |