Welcome to Gaia! ::

Den Danske Guild

Back to Guilds

Dansk guild for danske Gaia folk. 

Tags: dansk, danish, danmark, denmark, anime 

Reply Dansk guild forum
Så skete det også for mig :/

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50
PostPosted: Tue Aug 13, 2013 10:49 am
Ja så skete det også for mig, jeg har fået hacket min gaia konto personen tog alt mit gold og mere eller mindre alle mine ting, har meldt det, eller det tror jeg nok at jeg har, den hoppede ikke rigtig hvider efter jeg sendte det, så enten har jeg meldt det omkring 4-5 gange ellers er det slet ikke blevet meldt. crying  
PostPosted: Wed Aug 14, 2013 1:47 pm
Newer
Ja så skete det også for mig, jeg har fået hacket min gaia konto personen tog alt mit gold og mere eller mindre alle mine ting, har meldt det, eller det tror jeg nok at jeg har, den hoppede ikke rigtig hvider efter jeg sendte det, så enten har jeg meldt det omkring 4-5 gange ellers er det slet ikke blevet meldt. crying


EJ! SIkke noget lort Newer. Det er jeg virkelig ked af at høre. Håber virkelig de finder ud af hvem det er der har gjort det og at de gør noget ved det
-kram-
 

Monique Smiling
Crew

Sparkly Conversationalist

8,100 Points
  • Person of Interest 200
  • Tenacious Spirit 250
  • First step to fame 200

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50
PostPosted: Wed Aug 14, 2013 2:16 pm
Monique Smiling
Newer
Ja så skete det også for mig, jeg har fået hacket min gaia konto personen tog alt mit gold og mere eller mindre alle mine ting, har meldt det, eller det tror jeg nok at jeg har, den hoppede ikke rigtig hvider efter jeg sendte det, så enten har jeg meldt det omkring 4-5 gange ellers er det slet ikke blevet meldt. crying


EJ! SIkke noget lort Newer. Det er jeg virkelig ked af at høre. Håber virkelig de finder ud af hvem det er der har gjort det og at de gør noget ved det
-kram-


Jeg ved hvem det er, kan se at personen har lavet 2 Trade fra min konto til en anden, har i dag meldt det igen og denne gang gik den igennem så venter på at der er en af gaia's admistator tager hånd om det  
PostPosted: Thu Aug 15, 2013 11:38 am
Hold kæft hvor frækt... Fik de også fat på din e-mail, eller havde du ikke IP sikkerhed slået til? I det mindste kan du se hvem det er. Har hørt at det godt kan tage op til flere uger før der sker noget, men må da håbe at de skynder sig lidt for en gang skyld.

Dine ting og dine penge var det eneste der blev taget? Ikke noget fusk med din profil eller dine data?  


Ranchi

Captain

Tasty Target


Monique Smiling
Crew

Sparkly Conversationalist

8,100 Points
  • Person of Interest 200
  • Tenacious Spirit 250
  • First step to fame 200
PostPosted: Fri Aug 16, 2013 7:54 am
Newer
Jeg ved hvem det er, kan se at personen har lavet 2 Trade fra min konto til en anden, har i dag meldt det igen og denne gang gik den igennem så venter på at der er en af gaia's admistator tager hånd om det


Det var godt at høre. Men de var da ikke for smarte hva... Men godt for dig. Håber virkelig de gør noget ved det!
 
PostPosted: Sun Aug 18, 2013 3:42 pm
Ranchi
Hold kæft hvor frækt... Fik de også fat på din e-mail, eller havde du ikke IP sikkerhed slået til? I det mindste kan du se hvem det er. Har hørt at det godt kan tage op til flere uger før der sker noget, men må da håbe at de skynder sig lidt for en gang skyld.

Dine ting og dine penge var det eneste der blev taget? Ikke noget fusk med din profil eller dine data?


De nåede ikke at få fat i min mail, heldigvis for det, har hørt at det kan tage op til 1 måned ca. før jeg hører noget stare hvis der ikke er sket noget efter en måned skal jeg skrive til en moderater her inde og høre hvor langt de er nået med min sag sad neutral
Men syntes dælme at det er gået stærkt med at nappe mine ting og gold her inde var ikke online i ca. 3 dage pga. ferie og på tredje dagen logger jeg ing og det hele er væk crying  

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50

Monique Smiling
Crew

Sparkly Conversationalist

8,100 Points
  • Person of Interest 200
  • Tenacious Spirit 250
  • First step to fame 200
PostPosted: Sat Aug 16, 2014 2:37 am
Hey buds. Har vidst ikke været på i et år nu. Wow, wtf, eh?

Har du fået dine ting igen Newer?  
Reply
Dansk guild forum

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum