|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 03, 2013 12:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 03, 2013 1:04 pm
Osobiście jestem amatorką(widać wink ). Zawsze pisałam opowiadania bez OOC, ale spróbuję się dostosować. sweatdrop
Więc proponuję jeśli wszyscy zapoznamy swoje postacie w gospodzie na Flant. question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 04, 2013 2:28 am
Ehehehehehe, zrobiłam mega rozróbę w gospodzie emotion_awesome Nic z niej nie zostanie muahahaha twisted
Czekam z niecierpliwością aż panowie, którzy jeszcze nie napisali, się ujawnią cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 04, 2013 6:46 am
Muszę na szybko skreślić postać Byka x3 Dem, a tyle do zrobienia, tyle do zrobienia.
Poza tym podpisuję się pod Herbatką. Byłoby niewypowiedzialnie fajnie, jakby reszta też coś napisała.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 04, 2013 10:13 am
Może nasz mroczny elf i czarodziej się obudzą. rofl
Na razie to co piszę nie trzyma się kupy, ale musiałam się gdzieś wepchać . emotion_yatta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 06, 2013 12:58 pm
Może by tak któryś coś napisał? emotion_eyebrow
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 07, 2013 8:41 am
Widzę że mam męską konkurencje ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 07, 2013 9:02 am
Purple_kupa Widzę że mam męską konkurencje ^^ Właśnie uświadomiłaś mi podobieństwa naszych postaci. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 07, 2013 2:23 pm
iHermes Purple_kupa Widzę że mam męską konkurencje ^^ Właśnie uświadomiłaś mi podobieństwa naszych postaci. gonk Oj tam, oj. Moja ma trochę nie równo pod sufitem rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 09, 2013 10:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 09, 2013 2:37 pm
<_< Jeju człowieku. Napisz coś obojętnie... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 13, 2013 2:12 pm
Ludzie, co się dzieje - piszcie coś =_=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|