|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 5:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 7:20 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 9:04 am
musta tulee ninja... ninja oikeesti mulla ei oo mitaan hajua, miksi haluisin.. sweatdrop siks meen lukioon.. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 10:31 am
Pienena halusin astronautiksi, ja miksen haluaisi vielakin, mutta fysiikka ei ole kovin vahva lajini. :/
Joten minusta tulee isona joko sitruuna tai appelsiini.
Luultavammin sitruuna.
...haluaisin lopettaa koulun. Ja ryhtya oikeasti opiskelemaan mita, miten ja milloin haluan. Hyppaisin junaan/lentokoneeseen/lentavalle matolle ja suuntaisin sinne, minne jalat vievat ja minne tuuli kuljettaa. Luultavasti paatyisin vahaksi aikaa kaantelemaan ranskalaisia paikallisessa McDonald'sissa, sitten kyllastyisin ja jatkaisin matkaa. <]
Olen realisti, tiedattehan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 11:19 am
Minakin olen pienesta pitaen tahtonut astronautiksi...tapasin viime vuonna Brittien mars-luotaimen(se joka loppujen lopuksi katosi/tuhoutui) pääsuunnittelijan ja tarjoilin hanelle lohta surprised lin silloin tarjoilijana Brittilassa. Olin kuulemma ensimmainen suomalainen jonka han oli koskaan tavannut(pistaa vahan miettimaan...).Ma kysyin voisiko han lahettaa mut avaruuteen, mutta heilla ei kuulemma juuri silloin ollut tarvetta palkata astronauttia. Olin pitanyt sylkea sen lohen paalle...
Okei,ma vahan eksyin aiheesta. Opiskelen talla hetkella tarjoilijaksi...ja samalla opiskelen myos matkailua avoimessa yliopistossa ja japania tyovaenopistossa.Mikahan mustakin sitten tulee...tahtoisin ehka Las Vegasiin jonkin peliluolan mafiosoksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 12:09 pm
Ei harmainta hajua. Ja ensi vuonna pitais paattaa... kraah! Tosin tassa ei liian kaukana ois mahdollista kouluttautua niinkin kivaan ammattiin kuin.. um.. jaa, en muista sita hienoa nimea, mutta ideana ois tehda videopeligrafiikkaa blaugh Eika siihen ois sen suurempia paasyvaatimuksia kuin lukion/peruskoulun suorittaminen... ja toinen niista minulla on suoritettuna domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 7:41 pm
Mie haluun kirjoittaa. Tosin tuntuu, etta kaikki muut asiat vaatii miun huomiota, eika sitten lopulta jaa aikaa sille kirjoittamiselle. *Sigh.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 10:23 pm
Minusta tulee isona tahti! xP; ...nojoo. Mutta siis musikaaleilla ja erilaisilla muilla musiikki/tanssiproggiksilla olisi upeaa elattaa itsensa tulevaisuudessa. Mutta onko se mahdollista? Se jaa nahtavaksi...
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 25, 2005 5:17 am
Poliisi minusta tulee isona. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 25, 2005 5:28 am
Angst Muffin Poliisi minusta tulee isona. 3nodding Siistia. o_o Jos jaan kiinni seinien tohrimisesta, niin paastatko vapaaksi? xD; Tosin en varmaan tule koskaan tohrimaan seinia, koska kadotin vahingossa kaveripiirini koulusta. surprised Tilalle tuli toinen, jotka harrastavat yaoi:n tuijottamista. ^_^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 25, 2005 5:39 am
yhessa vaiheessa halusin enttitutkija-ninjaksi... no ninja pitas joka tapauksessa olla etta myo voidaan torjua se vesikauhusten oravien hyokkays...ne on varmaan viakin siella marsissa...tai venuksessa. kuka niista tietaa.... jos halusin vuorikavelijaksi. ei kiipeilijaksi, koska oli varma etta mie kavelen siella vuorilla enka kiipeile. loppujen lopuksihan tammonen paatos on ihan mahdoton. vaihtoehtoja on miljoonia eika oo mitaan hajau miksi haluis...paitsi tietty se ninja.. se vois olla sit joku semmonen harrastus-ammatti... 3nodding
*well there's a whole lotta bulls s**t*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 27, 2005 3:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 27, 2005 4:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 27, 2005 4:14 am
Mutta tosiaan loppujen lopuks mie en muuta työtä taho ku semmosta mistä sais sen verran rahaa että vois rahottaa musiikilliset harrastukset ja sen semmoset... (kuten välineet jne jne...)
Nuotteja ei tarvi osata, kuhan osaa soittaa jotenka miusta tulee isona nuottitaidoton rokkistara 3nodding Ja se joka väittää vastaan keitetään öljyssä twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 27, 2005 5:32 am
Pikku-Timppa Mie muutan jamaikalle ja meen t?n banaani lautalle tai jotaa... 3nodding yhessa vaiheessa mulla oli suunnitelmana ettia jamaikalainen mies ja muuttaa jamaikalle sen kanssa simpansseja kasvattamaan.... olen luopunut siita suunnitelmasta... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|