Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Venekatos // Gaian Kalavaleet ja Kalahaaveet Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wicked
Captain

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 6:10 am

Killan savusaunan vieressa on rantatiheikon suojaan pystytetty pieni venekatos, jonne killan kaksi soutuvenetta voi vetaa katevasti suojaan sateelta. Lisaksi katoksesta loytyy siistit telineet killan jasenten onkivavoille ja pieni laatikosto jonka uumenista loytyy erilaisia kalastukseen tarpeellisia valineita.

Jarvi on pullollaan kaloja, jotka vain odottavat onkijaansa. Ja asuupa tarun mukaan jarven syvimmassa kohdassa ikivanha Haukivaari, jonka sukulaisen leukaluusta itse Vainamoinen aikanaan rakensi kanteleensa. Siinapa olisikin komea saalis taytettavaksi ja laitettavaksi killan takkahuoneen seinalle.

twisted

Tama thread on varattu keskusteluille, jotka kasittelevat paasaantoisesti Gaia Fishing minigamea. Varsinainen Fishing Forum ja sen opettavaiset F.A.Q. threadit loytyy taalta, mutta nyt sinulla on mahdollisuus jakaa omaa tieto-taitoasi, kalastuskikkojasi ja ongintatapojasi muille alan suomalaisille harrastajille. Lisaksi taalla voit valittaa, hihkua, jannittaa ja murjottaa kalastamisen lomassa tai vaikka kirjoitta Ahdille runonpatkan paremman saaliin toivossa. Lisaksi voit tietenkin brassailla saavutuksillasi ja katsoa kuka oikeastaan nielee kaikki ne lukuisat kalavaleesi.
PostPosted: Wed Feb 23, 2005 10:55 am

Taalla Gaiassa ei ONNEKSI tartte miettia miten irroittaa kala koukusta kun se on vihdoin hilattu rantaan...ma saan aina pelkotiloja kun pitaisi ahventa yrittaa irrottaa,silla kun on se ihanan teravannakoinen selkaeva...

Carmen LaVihta

Wicked
Captain

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 11:54 am

Mun on turha edes puhua 'oikeasta' kalastamisesta. Mulle riittaa akvaarioiden katseleminen ja tonnikalapurkin avaaminen. Ja pakasteseitikin on ihan hyvaa. ^_~

twisted
PostPosted: Wed Feb 23, 2005 10:10 pm

Kun olimme pienena siskojen kanssa kalassa ja ne saivat kalan, alkaen matkimaan sita, miulla oli tapana huudahdella "Ai!", "ou!", "Sattuu!"
Olinpas sootti lapsi. x3

Jajaja... onko kukaan saanut lioneita? o_o Ja jos on, niin kauanko sellaisen saamisessa kesti? Tai mitaan ihan niita rareimpia? surprised

Onisfi
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 10:16 pm

Mie oon nyt kalastanut sata pikkuista kalaa kaikista jarvista *esittelee ylpeana pebbo-hattuaan* ja nyt on sitten mediumien vuoro. Eli olen takaisin Bass'Ken jarven rannalla viuhtomassa uudella distance rodillani... >>;;

Yhtaan rarea en oo saanu. Ja suurista kaloistakin vain Gambinossa tonnikaloja. Nyt vasta alko tulla Bass'Kenista noita Stripereita... Pitais opetella filtteroimaan roskat pois muissakin jarvissakuin Gambinossa... ^^;;;

twisted
PostPosted: Thu Feb 24, 2005 3:02 am

Nama kysymykseni alkavat kylla kohta kuulumaan varsinaiselle gaia fishing foorumile... ^^; Mutta kuitenkin - miten se distanced rod on parempi kuin normaali? o.o

Onisfi
Crew

Sinofei

PostPosted: Thu Feb 24, 2005 3:17 am

Valitus valitus valitus. Miksi rod upgradet ovat niin jarkyttavan kalliita? Mista tavallinen pulliainen ikina raapii kokoon 10000g? Pitaisi kalastaa hirmuisen paljon ja harvinaisia kaloja, etta saisi kokoon niin paljon kultaa, mutta niita harvinaisia kaloja ei saa jos ei ole hyvaa vapaa... crying
PostPosted: Thu Feb 24, 2005 3:38 am

Olen ihan samaa mielta. scream Sitten kun minakin olen niin lusmu, etten kuitenkaan jaksa kalastaa paria paivaa enempaa, niin arsyttaa maksaa tuollainen hinta. Hukkaan menee koko raha. :/

Jajajaja... voisi niita harvinaisempia kaloja vahan useammin tulla. ._.

Onisfi
Crew

Grimmuli

Wheezing Prophet

PostPosted: Thu Feb 24, 2005 6:55 am

Yhdyn edellisiin ^^

Kalastusvavat ovat aikas torkean kalliita ja harvinaisia kaloja tulee harvoin. Ja mina onneton olen viela niin surkea kalastamaan etta en jaksa parempiin vapoihin rahojani laittaa kun on niin paljon muutakin ostamista....

Ja oikea kalastus olisi minusta muuten kivaa jos ei oteta lukuun kalan ottamista irti ja sen tappamista XP En oikein pida kalasta ruokanakaan.... Mutta Gaiassa niistä saa rahaa jonkin verran....
PostPosted: Thu Feb 24, 2005 9:30 am

Onis -- Olen ymmartanyt, etta distancessa punaiset viivat kaatuvat ylapaasta, muodostaen jonkinmoisen jaatelotottoron muotoisen alueen, kun basicissahan ne ovat ihan suorat.

Roskat on melko helppo filtteroida, ainakin minun mielestani. Bass'kenissa ne vahan niinkuin ajelehtivat, Gambinossa ne vetavat reilusti sivuille ja niin myos Duremissa, mutta siella ne ovat voimmakkaampia. (Hassua, etta roskat voi olla heikkoja ja voimakkaita. Gaia on varsinainen ihmemaa. XP)

Muuten, jos joku haluaa ostaa strength rodin niin minua saa heittaa PM:lla. En luota enaa market placeen.

Rareja en ole saanut, vaikka mieli tekisi. Ehka jonain paivana. Pebbo-hattu sentaan loytyy.
wink

Alph-chan
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Thu Feb 24, 2005 10:10 pm

Kalastajaseta vastaa nyt kysymyksiin... x)

[(-Onis-)]: Distance Rodin hyva puoli on se, etta silla on heitettaessa pitempi kantomatka -> suurempi mahdollisuus saada isoja kaloja kaymaan koukkuun kiinni.

Sinofei: En yhtaan edes tieda onko no rod upgradet nyt NIIN kannattavia. *miettii* Sita kysytaan usein tuolla Fishing Forumissa, mutta kukaan ei KOSKAAN ole hehkuttanut asian puolesta.

Alph-chan: Ainakin Gambinossa roskien heittelehtiminen puolelta toiselle on paljon hitaampaa kuin kalojen, tunnistan ne ennemminkin siita.

twisted

Pieni laskutoimitus, eli miksi kalastaa Duremissa:

3xPebbo - F-bait = 3x11g - 25g = 33g - 25g = +8g

Mustisaanto:
Kunhan F-Baitilla saat 3 pebboa ampariisi, niin olet jo voitolla!
PostPosted: Fri Feb 25, 2005 1:06 pm

Kuinkahan monta ziljoonaa kalalajia niissä lammikoissa kaiken kaikkiaan pyörii(?). Minulla on joku ihmeen Performance Rod, siinä ne punaset viivat näyttää ku joltain suppilolta (etäämmällä kaukana toisistaan, sitten lähempänä, sitten kauempana). Distance Rod on parempi.

Luwina

Wicked
Captain

PostPosted: Fri Feb 25, 2005 1:10 pm

Jokaisessa 'lammikossa' elelee 2 pienta, 2 suurta, 2 isoa ja kolme aarimmaisen harvinaista kalalajia. (Siis 2 pienta = esim Bass'Kenissa punainen ja keltainen guppie)

twisted
PostPosted: Mon Feb 28, 2005 10:08 am

Kerran tuli pilkittyä pakastealtaasta kalapuikkoja... domokun

Taxet
Crew

Qevna

PostPosted: Tue Mar 01, 2005 2:48 am

oikea kalastus on jees jos joskus jotain sais. stare ja kalastusvavat ovat ihan liian kalliita ostettaviksi. on mulla tavan vapa ja sit yks parempi vapa. kylla niilla parjaa ja on mulla jo plakkarissa kaks hattua . tosin ne kaikkein huonoimmat.
ois hienoa jos pankissa vois lahettaa toisille kaloja. se ois katevaa..
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces