|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2013 2:29 pm
Now isn't that nice? Maar echt, dit forum is weinig levensvatbaar lijkt het xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2013 11:56 am
Yayna Now isn't that nice? Maar echt, dit forum is weinig levensvatbaar lijkt het xd
Ja helaas.. Zoals je kan zien, hebben velen het geprobeerd maar ergens houdt het op sad ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2013 12:47 pm
Dienuh Yayna Now isn't that nice? Maar echt, dit forum is weinig levensvatbaar lijkt het xd Ja helaas.. Zoals je kan zien, hebben velen het geprobeerd maar ergens houdt het op sad .. Nederlanders hebben ook echt een nationalisme van niks he >< Haha nouja, iig leuk om te zien dat er nog wat Nederlanders op gaia zitten smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2013 2:45 pm
Yayna Dienuh Yayna Now isn't that nice? Maar echt, dit forum is weinig levensvatbaar lijkt het xd Ja helaas.. Zoals je kan zien, hebben velen het geprobeerd maar ergens houdt het op sad .. Nederlanders hebben ook echt een nationalisme van niks he >< Haha nouja, iig leuk om te zien dat er nog wat Nederlanders op gaia zitten smile
Sommige topics zijn ook wel leuk om terug te lezen over ons als nederlands volk razz
Trouwens gave avi biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2013 3:16 pm
Dienuh Yayna Dienuh Yayna Now isn't that nice? Maar echt, dit forum is weinig levensvatbaar lijkt het xd Ja helaas.. Zoals je kan zien, hebben velen het geprobeerd maar ergens houdt het op sad .. Nederlanders hebben ook echt een nationalisme van niks he >< Haha nouja, iig leuk om te zien dat er nog wat Nederlanders op gaia zitten smile Sommige topics zijn ook wel leuk om terug te lezen over ons als nederlands volk razz Trouwens gave avi biggrin Thanks biggrin nog lang niet tevreden zo, maar ben nu aan het sparen voor haar van 2,5 miljoen...so yeah. Verander hier voorlopig niet zoveel aan wink Jouwe is ook nice, je verandert vaak van stijl am I right?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2013 6:41 am
Yayna Dienuh Yayna Dienuh Yayna Now isn't that nice? Maar echt, dit forum is weinig levensvatbaar lijkt het xd Ja helaas.. Zoals je kan zien, hebben velen het geprobeerd maar ergens houdt het op sad .. Nederlanders hebben ook echt een nationalisme van niks he >< Haha nouja, iig leuk om te zien dat er nog wat Nederlanders op gaia zitten smile Sommige topics zijn ook wel leuk om terug te lezen over ons als nederlands volk razz Trouwens gave avi biggrin Thanks biggrin nog lang niet tevreden zo, maar ben nu aan het sparen voor haar van 2,5 miljoen...so yeah. Verander hier voorlopig niet zoveel aan wink Jouwe is ook nice, je verandert vaak van stijl am I right?
Yep.. razz Soms doe ik mn avi op de stijl van de kleding zoals ik die dag heb.. Of ik heb een nieuw item en probeer die uit xD.. Of ik ben bezig met een boek en ben daar een avi aan het baseren razz ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2013 11:09 am
Dienuh Yayna Dienuh Yayna Dienuh Yayna Now isn't that nice? Maar echt, dit forum is weinig levensvatbaar lijkt het xd Ja helaas.. Zoals je kan zien, hebben velen het geprobeerd maar ergens houdt het op sad .. Nederlanders hebben ook echt een nationalisme van niks he >< Haha nouja, iig leuk om te zien dat er nog wat Nederlanders op gaia zitten smile Sommige topics zijn ook wel leuk om terug te lezen over ons als nederlands volk razz Trouwens gave avi biggrin Thanks biggrin nog lang niet tevreden zo, maar ben nu aan het sparen voor haar van 2,5 miljoen...so yeah. Verander hier voorlopig niet zoveel aan wink Jouwe is ook nice, je verandert vaak van stijl am I right? Yep.. razz Soms doe ik mn avi op de stijl van de kleding zoals ik die dag heb.. Of ik heb een nieuw item en probeer die uit xD.. Of ik ben bezig met een boek en ben daar een avi aan het baseren razz .. Haha vet, dan heb je ook echt insane veel gold als je de switch zo makkelijk maakt, ik zit echt continu te rekenen >< (hoewel ik de laatste tijd ook voortdurend van stijl verander sweatdrop ) Waar komt deze avi vandaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2013 11:37 am
Yayna Dienuh Yayna Dienuh Yayna Nederlanders hebben ook echt een nationalisme van niks he >< Haha nouja, iig leuk om te zien dat er nog wat Nederlanders op gaia zitten smile Sommige topics zijn ook wel leuk om terug te lezen over ons als nederlands volk razz Trouwens gave avi biggrin Thanks biggrin nog lang niet tevreden zo, maar ben nu aan het sparen voor haar van 2,5 miljoen...so yeah. Verander hier voorlopig niet zoveel aan wink Jouwe is ook nice, je verandert vaak van stijl am I right? Yep.. razz Soms doe ik mn avi op de stijl van de kleding zoals ik die dag heb.. Of ik heb een nieuw item en probeer die uit xD.. Of ik ben bezig met een boek en ben daar een avi aan het baseren razz .. Haha vet, dan heb je ook echt insane veel gold als je de switch zo makkelijk maakt, ik zit echt continu te rekenen >< (hoewel ik de laatste tijd ook voortdurend van stijl verander sweatdrop ) Waar komt deze avi vandaan?
Deze avi komt niet ergens vandaan.. Ik wilde Rose type maken uit Academicus Vampyrus (boeken serie die ik net uit heb) .. Maar kon de style niet pakken toen wilde ik wel iets stoers zonder te veel zwart en koos voor soort apocalyps style razz
En ik heb niet echt veel geld.. Een paar items zijn goed geprijsd maar meestal heb ik extra dingen die wat goedkoper zijn. Zoals nu die bril-ding en dat spiderweg shirt razz .. En die vleugels heb ik ooit in mn aquarium gehad.. razz
Maarjah, als je spaart, is zOmg wel handig met spelen.. Ik doe dan graag Saw Mill op hard wink .. Verdient zo'n 20k soms razz .. ALS je het goed kan spelen xD.. Maar iig het geld gaat wel wat sneller dan niets doen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|