Uudet tavarat: |
Hitti |
|
68% |
[ 28 ] |
Floppi |
|
31% |
[ 13 ] |
|
Total Votes : 41 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 9:30 pm
Nyt, kaikista Gaian vaatekaupoista loytyy joitain tavaroita avatarisi kateen pideltaviksi. Kaykaas katsastamassa ja tulkaas sitten takaisin kertomaan mielipiteenne tasta updatesta! Oliko tama update siis jykeva hitti vai taysin loysa floppi?
twisted
P.S. Jos teilla on kauppa, quest, tai mika tahansa muu mainostamisen arvoinen thread Gaiassa, niin kaykaa postaamassa siita linkki Suomen Viralliseen Linkkilistaan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 10:54 pm
Mina ainakin pidan uusista itemeista. <3 Sketchbookit, pensselit, vasarat ja kahvimukit tulee tarpeeseen. X3
Ja olin ajatellut hankkia Emo bagin, mutta ei sitakaan varten tarvitse ruveta keraamaan kultaa, kun voi ostaa jonkun noista uusista laukuista.
Miniradiot ei jotenkin vaan iske. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 11:05 pm
Huomenta, Uzumaki. ^^
Joo, ostin miniradion, sitten en tykannytkaan siita ja myin sen saman tien pois market placessa. Menetin siina vain 50g. xD;;;
No anyway, mulla on nyt pullo, kahvikuppi ja kirja. Ei naa mun mielesta nyt mitaan ihmeellisia ole, mutta ihan hauskoja. Sita vasaraa mie en nyt ihan ymmartanyt... >>;
Kuitenkin paras yllatys oli taa, etta tupakan saa nykyaan myos kateen. e_e;
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 11:15 pm
Huomenta. <3 Wicked Kuitenkin paras yllatys oli taa, etta tupakan saa nykyaan myos kateen. e_e;Ai sullekin? XD Musta tuntuu etta puoli Gaiaa ryntasi ostamaan tupakan kun tajusi etta ne saa pidettya kadessakin. No mika ettei... >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 1:31 am
Nooh, minusta ihan jees, tosin minen rupea niita heti ostelemaan. Mie tartteen sita kultaa muuallekin. Kavin tosin sovituskopissa kattelemassa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 2:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 2:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 2:34 am
Ihan kivojahan nuon on.. Itse ostin pensselin xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 2:48 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 4:35 am
Mie en taida itse ostaa, mutta onhan nuo ihan kivoja. 3nodding Rahaa saastelen tassa. Sitten kun on tarpeeksi taas, niin voisi ehka sita kahvimukia miettia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 5:10 am
Nelja postia yrittanyt kirjoittaa tahan topicciin paivan aikana, kunnes kyllastyin. x3 Gaia ei oikein toimi tanaan.
Wicked, mita siulla on ranteissa? o_O
Ja rakastan kirjaa. <3 Taydellinen lisa avatariin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 5:16 am
-Onis- Wicked, mita siulla on ranteissa? o_O Yelo Water Bands : These colorful wristbands match the sleek swimtrunks designed by Noir.En tieda onko unisex vai male asuste, mutta kannattaa tsekata Gambino Outfitters, koska eiks siel oo kaikki uimapuvut...? twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 5:30 am
Wicked -Onis- Wicked, mita siulla on ranteissa? o_O Yelo Water Bands : These colorful wristbands match the sleek swimtrunks designed by Noir.En tieda onko unisex vai male asuste, mutta kannattaa tsekata Gambino Outfitters, koska eiks siel oo kaikki uimapuvut...? twisted Se on varmaankin joku male-item. ._. Tai en ainakaan loytanyt mitaan gambinosta (voi olla etta olen sokea). Hmm. Putosin kylla male-itemeista pitkan aikaa sitten... ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 5:38 am
Mie oon pudonnut /kaikista/ itemeista. Se tapahtu vahan sen jalkeen kun Durem tuli... u_u; Ja sitten olinkin sen puol vuotta poissa taalta... >>; Enaa en edes osaa vanhojen itemien hintoja ulkoa - saati sitten nykyisia uncommon-rare-event hintoja =_=;
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2005 5:48 am
Ouh. Hinnoista putosin samaan aikaan. Mutta jos naen uuden naisten itemin, niin yleensa sentaan tunnistan sen, etta olen nahnyt tj. ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|