mijn site is een site over gaia ik heb er vanalles een itemlist een download section een picture gallerie enz.
ik ben nu druk bezig met de item list en ik heb plaatjes nodig van hoe items equiped zijn of in een huis staan
ik maak dit topic voor mensen die mij graag willen helpen door items die ik nodig heb en zij hebben even aan mij te lenen ik zou er zelfs borg voor willen geven als dat nodig is
EDIT: oke omdat het niet zo heel goed loopt zal ik het aanpassen
je mag ook plaatjes posten in dit topic
bij items die normaal op je avatar zittenhoef je alleen de achterkant

bij items die op je armen of handen zitten heb ik deze plaatjes nodig

als de items op de voeten of benen zitten heb ik deze plaatjes nodig]

bij huizen heb ik ook plaajes nodig alleen als het plaatje voor huizen bedoelt is
bij een gewoon huis item zo

LET OP: het item moet nog helemaal op het plaatje staan dus doe het niet te dicht bij de rand
en als je het niet vertrouwd mag je ook gewoon het hele huis doen
ook moeten al die items bij de basis achtergrond staan
bij wall tiles en floor tiles het hele huis laten staan op het plaatje

heel het huis op het plaatje laten staan en bij een wall tile heb je 5 verschillende manieren hoe je hem gebruikt ik wil van elke manier een plaatje je kan tussen manier wisselen met deze buttons

alle plaatjes van de avatars op gaia wil ik de png. plaatjes hebben dus je moet je avatar saven en dan dat plaatje opslaan dus niet met het plaatje van het dress up scherm en ook niet zoals ik het heb gedaan (dat is alleen maar als voorbeeld)
bij de huizen mag je gewoon een screenie maken dat moet het liefst wel ook als png. opgeslagen worden bmp. mag ook maar jpg. heb ik niks aan
ook graag een item per plaatje doen 3nodding
de items die ik nu nodig heb
zijn eigenlijk alle rare and uncommon dat zijn de items uit de pink, blue en brown magical giftbox en die uit de golden en wooden trunk ook heb ik nog plaatjes nodig van de golden trunk hoe die door het beeld vliegt
heb jij die items en je zou me willen helpen stuur dan een pm naar mij of zeg het in dit forum
als je er borg bij wil zeg je dat en dan geef ik of al het gold dat ik op dat moment heb of een paar items
-XD(stanley)-