|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 07, 2012 10:11 am
in nederland is het deze winter nogal koud, dus denken jullie dat er eindelijk na 14 jaar eindelijk nog een elfstedentocht zal komen question ik hoop in ieder geval van wel, dan maak ik ook nog eens een keer een mee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 07, 2012 12:55 pm
Ik weet het niet. Dat ligt er aan wanneer het weer gaat dooien. Als dat snel is dan denk ik niet dat de elfstedentocht er gaat komen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2012 5:59 am
kweenie het zou vanaf maandag gaan dooien. t'zou dit weekend moeten dan. het word vanavond officieel beslist ,afwachten dus. het lijkt me wel leuk de laatste keer was ik nog geen half jaar oud (en woonde ik in duitsland) dus ik heb er niets van meegekregen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2012 7:36 am
ik hoop het echt biggrin (die "elfstedenkoorts is een beetje besmettelijk xD) de laatste keer was ik 3 -.- daar heb ik niet echt veel van meegekregen ook.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 09, 2012 12:41 am
Gaat niet door. Myah ze hebben wel gelijk natuurlijk, als het ijs niet dik genoeg is dan houd het gewoon op
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 09, 2012 8:45 am
Signourney Gaat niet door. Myah ze hebben wel gelijk natuurlijk, als het ijs niet dik genoeg is dan houd het gewoon op veiligheid gaat voor alles :3 en het is niet alsof ze het niet geprobeerd hebben, ze hebben hun best gedaan het zo dik mogelijk te krijgen (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2012 7:35 am
Dregons Signourney Gaat niet door. Myah ze hebben wel gelijk natuurlijk, als het ijs niet dik genoeg is dan houd het gewoon op veiligheid gaat voor alles :3 en het is niet alsof ze het niet geprobeerd hebben, ze hebben hun best gedaan het zo dik mogelijk te krijgen (: Zeker smile Daarom. Er zal er vast wel weer een kopen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2012 10:21 am
Signourney Dregons Signourney Gaat niet door. Myah ze hebben wel gelijk natuurlijk, als het ijs niet dik genoeg is dan houd het gewoon op veiligheid gaat voor alles :3 en het is niet alsof ze het niet geprobeerd hebben, ze hebben hun best gedaan het zo dik mogelijk te krijgen (: Zeker smile Daarom. Er zal er vast wel weer een kopen ja, dat moet wel, vind ik xD ik wil het ook wel is meemaken xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2012 10:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2012 11:23 am
ach ja, misschien volgend jaar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 11, 2012 6:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2012 8:03 am
nou is bijna alle sneeuw gesmolten, dus het is zeker dat er dit jaar geen elfstedentocht meer komt cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|