Welcome to Gaia! ::

Reply RolePlaying
RP [DICHT] aub nog niks posten... Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

nog een RP...
  kick X3
  neh...
  ik ben benieuwd, hoop dat de RP snel open kan =3
View Results

Kurai_Kilth

PostPosted: Tue Feb 14, 2006 10:51 am

~ Welkom in de RP (naam komt nog) ~

Welkom in deze RP er wordt nog van alles om heen bedacht en dat kan wel even duren sweatdrop ik weet dat er al te veel RP's zijn maar wilde een eigen maken waar ik zelf zeg maar beter kan opletten wie wat post en dat het verhaal niet naar 1 persoon ging, wat ik helaas veel in andere RPs tegen kwam. meer komt nog 3nodding ik zal er hard voor werken om hier een mooie, vrij RP te starten 3nodding

~ Regels ~

1. Alle Gaia regels gelden hier

2. Alle Guild regels gelden hier

3. Geen G0dm0dding

4. Je praat niet voor een ander, alleen de persoon zelf, kan zijn
character besturen of ergens iets van maken.
Bijvoorbeeld jij kan de persoon geen familie van je maken.

5. Volg de regels, de eerste keer krijg je een waarschuwing, bij een 2e overtreding zal je op de black-list komen ninja

PostPosted: Tue Feb 14, 2006 10:53 am

~ Inhouds opgave ~

Welkom in de RP & de Regels ------ Post 1
Inhouds opgave ---------------------- Post 2 - Hier bevind je je nu
Verhaal Lijn ---------------------------- Post 3
Omgevingen & Beschrijvingen ----- Post 4
Vragenlijst & Deelnemers ----------- Post 5  

Kurai_Kilth

Kurai_Kilth

PostPosted: Tue Feb 14, 2006 10:54 am

~ Verhaal Lijn ~

Door een verwoestende oorlog tussen de Engelen, Demonen en Mensen vielen er vele doden bij alle drie de volkeren en gingen er vele gebieden verloren. Uit eindelijk zagen de leiders van de drie volken in dat oorlog hun alle naar het einde van de wereld zou leiden. Er heest nu al ruim Honderd jaar vrede tussen de Engelen, Demonen en Mensen. Ze leven samen in harmonie en vrede... helaas zijn er nog wel eens slechte Engelen, Demonen en Mensen die het voor de andere willen verpesten en hun eigen volk belangrijker vinden. Ook leven er zins de vrede vreemde schaduw wezens in de wereld... wat doen die hier zins de vrede? waarom vallen die goede Engelen, Demonen en Mensen aan?

Het verhaal loopt hier vooral af in een Haven Stad, lees hiervoor Omgevingen & Beschrijvingen 3nodding
PostPosted: Tue Feb 14, 2006 10:59 am

~ Omgevingen & Beschrijvingen ~

Er is een grote wereld, in de hemel in steden die op wolken zijn gebouwd door Engelen wonen de Engelen en soms ook wat Demonen. Op de Wereld versprijt zijn dorpen en steden van de Mensen. Daar wonen soms ook Engelen en Demonen, de meeste Demonen zwerven door de wereld rond of leven in verlaten gebieden. In de wereld blijkt zelf een poort te zijn naar een geheimen plek waarvan wordt gezegt dat alle volkeren daar eens als 1 volk leefde.

In de stad waar het grootste gedeelt zal afspelen ligt aan een Ocean, het is dus een Havens Stad, Handels Stad. Hier leven vele Engelen, Demonen en Mensen samen. Het is er groot en druk in het centrum. In buiten wijkjes is het er rustig en liggen de magische scholen en vecht scholen. Natuurlijk zijn er ook lessen daar over de geschiedenis en andere dingen die je wilt leren. Buiten de stad is een grote openvlakte en daar grenst een groot donker bos aan. Waar een oud, verlaten Kasteel staat.

Kurai_Kilth

Kurai_Kilth

PostPosted: Tue Feb 14, 2006 11:12 am

~ Vragenlijst & Deelnemers ~

Stuur a.u.b. een PM met onderstaande vragenlijst naar me zodat ik je er bij kan zetten en iedereen weet wie je RPt 3nodding

Naam op gaia:
Wat is je char (jongen/meisje):
Naam van je RP char:
Hoe oud is je char:
Hoe ziet je char er uit: (gebruik a.u.b. een link hier, niet een link die het plaatje gelijk laat zien sweatdrop dit rekt de pagina anders zo uit. natuurlijk mag je je Char hier ook gewoon beschrijven of gewoon zeggen dat het je Gaia avi is 3nodding )
Is je Char een angel, demon, of een mens:
Wat doet hij/zij graag:
Welke Magie bezit hij/zij: ( a.u.b. niet meer dan 1 hoofd soort en een kleinere soort er bij )
Wat achtergrond Info:

Deelnemers:
PostPosted: Tue Feb 14, 2006 11:42 am

~ reserve ~

Kurai_Kilth

Kurai_Kilth

PostPosted: Tue Feb 14, 2006 11:44 am

~ reserve ~
PostPosted: Tue Feb 14, 2006 11:46 am

~ reserve ~

Kurai_Kilth

Kurai_Kilth