|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2011 12:31 am
Vind je Nederland nou echt klein, zonder het te vergelijken met andere landen?
do you really think netherland is small, without look to other countries
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2011 5:34 pm
riesepies Vind je Nederland nou echt klein, zonder het te vergelijken met andere landen? do you really think netherland is small, without look to other countries Nee, eigenlijk niet nee surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2011 1:16 pm
riesepies Vind je Nederland nou echt klein, zonder het te vergelijken met andere landen? do you really think netherland is small, without look to other countries Nee, helemaal niet... ik ben van Belgiƫ en ik vind Nederland groot xp .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2011 12:35 am
als ik in een paar uur naar amsterdam zou kunnen fietsen, ja dan was nederland klein razz *ik woon in twente* maar de wereld is gewoon gigantisch groot =o dus het valt best mee hoe klein nederland is razz al knappen we wel bijna uit onze voegen met die 17 miljoen mensen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 11, 2012 11:30 pm
Ja best wel. Ik ben wel vaker op een dag een paar keer heen en weer door Nederland gegaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2012 1:33 pm
Nee, eigenlijk niet. Rijd maar op trein van Utrecht naar Enschede - het is alleen maar de centrum van Nederland tot de oostelijke grens, maar de reis duurt bijna twee uren! Het lijkt op een eeuwigheid.
Ook probeer maar te fietsen van de Biljmermeer naar Marken. Alleen 25 km, maar met een platte fietsband op de weg terug... misschien 4 uren voor een enkele reis. En inderdad, ik heb dat gedaan. Dacht dat het wat plezier zou zijn. Helemaal niet goed bedacht.
Dus duidelijk is het allemaal relatief. emotion_drool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 31, 2012 2:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2012 8:38 am
Vind het groot genoeg hoor smile ze mogen wat mij betreft de steden minder groot maken hahahaha! hou wel van het Hollandse landschap! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|