|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2011 2:39 pm
Dette er en svært tragisk dag for Norge. Vi mistet være kjære nordmenn, og opplever dette som et sjokk. R.I.P til dem som har mistet livet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2011 2:59 am
xXEmmyRXx Dette er en svært tragisk dag for Norge. Vi mistet være kjære nordmenn, og opplever dette som et sjokk. R.I.P til dem som har mistet livet. Jeg må være enig der. Jeg håper de til slutt finner alle de savnende, forhåpentlig er alle levende.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2011 3:37 am
Sigri xXEmmyRXx Dette er en svært tragisk dag for Norge. Vi mistet være kjære nordmenn, og opplever dette som et sjokk. R.I.P til dem som har mistet livet. Jeg må være enig der. Jeg håper de til slutt finner alle de savnende, forhåpentlig er alle levende. Enig med deg. Jeg har ei venninne som forsatt savner sin kusine. Det eneste håpet vi har nå er at de finner henne ):
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2011 4:40 am
xXEmmyRXx Sigri xXEmmyRXx Dette er en svært tragisk dag for Norge. Vi mistet være kjære nordmenn, og opplever dette som et sjokk. R.I.P til dem som har mistet livet. Jeg må være enig der. Jeg håper de til slutt finner alle de savnende, forhåpentlig er alle levende. Enig med deg. Jeg har ei venninne som forsatt savner sin kusine. Det eneste håpet vi har nå er at de finner henne ): Jeg håper de så inderlig finner henne, så familien kan enten få henne tilbake eller en plass å gå til. Det er bedre, enn at man aldri finner henne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2011 12:28 pm
Sigri xXEmmyRXx Sigri xXEmmyRXx Dette er en svært tragisk dag for Norge. Vi mistet være kjære nordmenn, og opplever dette som et sjokk. R.I.P til dem som har mistet livet. Jeg må være enig der. Jeg håper de til slutt finner alle de savnende, forhåpentlig er alle levende. Enig med deg. Jeg har ei venninne som forsatt savner sin kusine. Det eneste håpet vi har nå er at de finner henne ): Jeg håper de så inderlig finner henne, så familien kan enten få henne tilbake eller en plass å gå til. Det er bedre, enn at man aldri finner henne. De fant henne heldigvis (: Politiet kom ut med navnet hennes idag, men det er forsatt vanskelig å komme seg over sorgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|