|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2011 1:05 pm
pivot animaties heb deze drie nog gelukkig op mijn photobucket staan... de rest is verdwenen met mijn oude computer. sad //////////////////// breakdance  ///////////////// kickball  ////////////////// parasite  meer komt als ik het weer heb gevonden/ geuploud
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2011 1:48 am
Awesome! Ik vind vooral die breakdance goed =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2011 2:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2011 5:14 am
heb weer een nieuwe animatie gemaakt blaugh beatup 3.1  ///////////////////////
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2011 1:30 am
niiiice! Ik neem aan dat je de 3 animation versus animator kent? Die stokpoppetjes die echt helemaal los gaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2011 11:03 am
kittyocean niiiice! Ik neem aan dat je de 3 animation versus animator kent? Die stokpoppetjes die echt helemaal los gaan? zeker... die zijn echt vet lachen om te zien.... ik vind de eerste daarvan nogsteeds de beste.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2011 11:06 am
br3akape kittyocean niiiice! Ik neem aan dat je de 3 animation versus animator kent? Die stokpoppetjes die echt helemaal los gaan? zeker... die zijn echt vet lachen om te zien.... ik vind de eerste daarvan nogsteeds de beste. mee eens, waarschijnlijk omdat dat gewoon de eerste was smile ten minste voor mij wel - first one always rules
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 23, 2011 10:37 am
2 dingetjes die ik op school eens heb gemaakt Need4speed  deze heb ik helemaal zelf ontworpen/getekend, uitgezaagd en geverfd. ////////////////// zulu  leuk beeldje dat ik heb geboetseerd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2011 2:13 am
dat beeldje, hij kijkt zo boos XD Maar echt heel gaaf gedaan. Figuurzagen haat ik (dus altijd bewondering voor mensen die het zo goed kunnen als jij) en boetseren heb ik geen talent voor (dus again, bewondering)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 1:57 am
ok... ik heb even de paar dingen op mijn camera op mijn computer gezet stare daaronder zaten deze twee tekiningen: imp Ingg  op deze tekening was deze avi van mij gebaseerd xd  ////////////////////// Crying angel  moet echt nog oefenen op het maken van vrouwelijke carakters stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 7:00 am
Die eerste is echt scary cute!! Die tweede is ook zeker niet slecht; de armen zijn misschien nog wat dun, maar de vleugels zijn mooi!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 4:07 pm
Die animaties zijn goed man! Adobe Flash ofzo? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 10:25 pm
LeannaAnne Die animaties zijn goed man! Adobe Flash ofzo? :3 dankje biggrin ik heb er pivot stickman animator voor gebruikt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2012 8:18 am